Bij Sochi was bij schaatsen toch de gehel top3 Nederland? Of vergis ik me?quote:Op maandag 16 februari 2026 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rio, Parijs en de laatste 2 (nu 3) winterspelen halen het aantal aardig op ja.Tokio wel wat meer zilver en brons dan goud en in Sochi was het ook van alles wat.
Je ik denk steeds, het zal individueel een keer 'gewoon' misgaan, zo raar is dat niet (zoals de eerste relay dusquote:Op maandag 16 februari 2026 12:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel erg overperformen. Komt sowieso bij shorttrack niet vaak voor dat één land vier keer goud wint.
Voor het archief jaquote:Op maandag 16 februari 2026 12:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Noorwegen 12x goud en wij ook 12 eeeh medaljes!
In een flow zitten blijft toch wel een apart fenomeen. Net zoals andersom een slechte eerste individuele afstand heel erg kan door werken (Sighel en nog een paar).quote:Op maandag 16 februari 2026 13:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je ik denk steeds, het zal individueel een keer 'gewoon' misgaan, zo raar is dat niet (zoals de eerste relay dus). Maar daar wachten we blijkbaar nog even mee
Kan me goed voorstellen dat zo'n eerste gouden medaille mentaal ook erg helpt, helemaal bij zo'n chaossport als shorttrack.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
In een flow zitten blijft toch wel een apart fenomeen. Net zoals andersom een slechte eerste individuele afstand heel erg kan door werken (Sighel en nog een paar).
Als Jens en Xandra niet bestonden 15equote:Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef vaarsuvius het volgende:
Als Stoltz en Lollo niet bestonden dan stonden we nu dik 2de
quote:Op maandag 16 februari 2026 13:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Ter Mors is gezien haar kapsel fan van The Human League?
Lollo 2 tiende langzamer op de 5km zou dat ook al doen.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef vaarsuvius het volgende:
Als Stoltz en Lollo niet bestonden dan stonden we nu dik 2de
Boven de VSquote:Op maandag 16 februari 2026 13:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voor het archief ja![]()
[ afbeelding ]
Drukker geweest met ruziemakenquote:Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef Redefine het volgende:
Zuid-Korea is sowieso al een aantal jaar behoorlijk op zijn retour bij het shorttrack.
Sowieso is het internationaal wat breder geworden, al zou je dat afgelopen WK niet zeggen.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef Redefine het volgende:
Zuid-Korea is sowieso al een aantal jaar behoorlijk op zijn retour bij het shorttrack.
Ik wil ook zo'n JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA moment van Xandraquote:Op maandag 16 februari 2026 12:50 schreef Redefine het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja. Waarbij het wel echt om het individuele goud gaat. Want Sighel, en DeSmet zijn er niet beter op geworden. En Jens en Xandra hebben geen last gehad van de tegenvaller. Idem voor Schulting die vier jaar geleden viel en daarna een toptoernooi reed.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat zo'n eerste gouden medaille mentaal ook erg helpt, helemaal bij zo'n chaossport als shorttrack.
Qua kanshebbers is het wel stuk breder geworden ja. Ook wel steeds meer eenlingen (of met twee) van kleine landen die serieus meedoen.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sowieso is het internationaal wat breder geworden, al zou je dat afgelopen WK niet zeggen.
!!!quote:Op maandag 16 februari 2026 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
NEE!!! DAT GA JE NIET MENEN! DIT MEEN JE NIET!!
HET IS ONGEKEND!! XANDRA VELZEBOER RIJDT HIER HET SHORTTRACKTOERNOOI VAN HAAR LEVEN!! ZE STAAT!!quote:
Xandratje, Xandratje, wat ga je doen?quote:Op maandag 16 februari 2026 13:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
HET IS ONGEKEND!! XANDRA VELZEBOER RIJDT HIER HET SHORTTRACKTOERNOOI VAN HAAR LEVEN!! ZE STAAT!!
,..
EN IK STAAAAA OOK!! GA HELEMAAL UIT M'N DAK!!!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een coach is zo goed als zijn materiaal / spelersquote:Op maandag 16 februari 2026 12:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgens Suus en Sjinkie was Kerstholt een slechte coach
SWIEP voor Europaquote:Op maandag 16 februari 2026 12:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat falend Europa staat op 1,2 en 3
Dat is wel waar ja. Bloedworst is een plak.quote:
Meedalje.quote:
Voor de grote schaatsnatie die wij pretenderen te zijn is dit normaal ja, heeft veel te lang geduurd. Het is nu te hopen dat de heren op de langebaan beter gaan opleiden, de dames zijn daar een voorbeeld in. Dan moet minstens 12x goud op alle schaatsonderdelen gewoon normaal worden.quote:
was een grapje omdat Xandra 3x zei dat het niet normaal was.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voor de grote schaatsnatie die wij pretenderen te zijn is dit normaal ja, heeft veel te lang geduurd. Het is nu te hopen dat de heren op de langebaan beter gaan opleiden, de dames zijn daar een voorbeeld in. Dan moet minstens 12x goud op alle schaatsonderdelen gewoon normaal worden.
Die gast moet zich wel scheren, slecht voor de aerodynamica.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die mannenrelayploeg is wel een bont gezelschap
Tevens Dick Schoof is nog even (demissionair) premier-effect. Godzijdank is ie niet eerder vervangen, een Jetten gaat deze oogst natuurlijk never nooit meer overtreffen.quote:
Ow.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
was een grapje omdat Xandra 3x zei dat het niet normaal was.
quote:Op maandag 16 februari 2026 13:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voor de grote schaatsnatie die wij pretenderen te zijn is dit normaal ja, heeft veel te lang geduurd. Het is nu te hopen dat de heren op de langebaan beter gaan opleiden, de dames zijn daar een voorbeeld in. Dan moet minstens 12x goud op alle schaatsonderdelen gewoon normaal worden.
Volgens mij vechten ze elkaar buiten de camera de tent uitquote:Op maandag 16 februari 2026 13:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die mannenrelayploeg is wel een bont gezelschap
Een grapje wat wel gewoon klopt. Het is ook niet normaalquote:Op maandag 16 februari 2026 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Neuhquote:Op maandag 16 februari 2026 13:25 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Volgens mij vechten ze elkaar buiten de camera de tent uit
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2026 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eurosport GODENquote:
Gewoon Ksandra lijkt me.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:29 schreef butz0rs het volgende:
Hoe spreek je Xandra eigenlijk uit? Sandra, Kandra, Ksandra, Iksandra,...
VS gaat vandaag geen goud meer pakken nee. Tenzij ze heel gekke dingen gaan doen bij schansspringen.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:29 schreef Em31 het volgende:
Gaat de JOE ES EE vandaag ergens goud pakken? Dagje op 3 zou wel leuk zijn
Jaquote:Op maandag 16 februari 2026 13:29 schreef butz0rs het volgende:
Hoe spreek je Xandra eigenlijk uit? Sandra, Kandra, Ksandra, Iksandra,...
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:29 schreef Em31 het volgende:
Gaat de JOE ES EE vandaag ergens goud pakken? Dagje op 3 zou wel leuk zijn
Monobob dan?quote:Op maandag 16 februari 2026 13:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
VS gaat vandaag geen goud meer pakken nee. Tenzij ze heel gekke dingen gaan doen bij schansspringen.
Ah wacht ja daar is zeker een kans. Had die wel meegenomen, maar even niet goed gekeken naar het vlaggetje.quote:
Buiten de lijn is bij shorttrack in de kussens, dus dat mag ja. Is alleen niet aan te radenquote:Op maandag 16 februari 2026 13:36 schreef Netsplitter het volgende:
Mag een schaatser/schaatster buiten de lijnen komen bij shorttrack?
Dit is een goed stel, hoor!quote:
Ah ok. Dan kan daar geen protest tegen worden aangetekend.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Buiten de lijn is bij shorttrack in de kussens, dus dat mag ja. Is alleen niet aan te raden![]()
Binnen de lijnen mag wel het de rechte stukken, maar in de bochten mag dat niet.
De uitslag staat al vast. Dus zou er sowieso geen probleem meer zijn.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah ok. Dan kan daar geen protest tegen worden aangetekend.
Ach we doen het nog niet zo slecht als Noorwegen. Die hebben alweer 20 uur geen goud gewonnenquote:Op maandag 16 februari 2026 13:46 schreef Strani het volgende:
Ik vind het wel Nederland onwaardig dat we nu de rest van de dag geen gouden medailles meer kunnen winnen
Poe, na de Epstein-files nu dit? Dat land staat echt op de rand van de afgrond.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach we doen het nog niet zo slecht als Noorwegen. Die hebben alweer 20 uur geen goud gewonnen
Maar goed dat jou kelder vol Noren goed op slot zit.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Poe, na de Epstein-files nu dit? Dat land staat echt op de rand van de afgrond.
Waarom zit er een typefout in de titel van die foto? Vorlijkequote:Op maandag 16 februari 2026 13:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit is een goed stel, hoor!
[ afbeelding ]
Haha ja. Hopelijk lezen ze bij schaatsen.nl meequote:Op maandag 16 februari 2026 13:50 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Waarom zit er een typefout in de titel van die foto? Vorlijke
Shorttrack TeamNL, een goed stelquote:Op maandag 16 februari 2026 13:50 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Waarom zit er een typefout in de titel van die foto? Vorlijke
Als Nolte daar sjookt dan wordt dat een Muricaanse ja. Morgen hebben ze de sloopstijl (al zijn ze daar volgens mij geen favoriet), TP, Bobslee en Big Air als mogelijkheden.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah wacht ja daar is zeker een kans. Had die wel meegenomen, maar even niet goed gekeken naar het vlaggetje.
Xandra Godinquote:Op maandag 16 februari 2026 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Celeste Medaille?quote:
Hij kon er weinig aan doen, hij werd aangetikt.quote:
Hier in breedbeeld.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:08 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DU1De_vFQV3
Elke keer de hele zooi ombouwen, leuk filmpje.
Het legerquote:Op maandag 16 februari 2026 20:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hier in breedbeeld.
https://nos.nl/l/2601817
Ik denk eigenlijk dat zowel Velzeboer en van 't Wout daar echt op scherp zijn gezet en dat het misschien wel positief heeft verwerktquote:
Daarover gesprokenquote:
https://nos.nl/artikel/26(...)kers-het-goud-binnenquote:'Militair teambuildingskamp'
Dat de shorttrackers nu zo goed in hun vel zitten, heeft deels zijn oorsprong in april 2025. Bondscoach Niels Kerstholt nam toen de volledige selectie mee naar het Oostenrijkse Lofer voor een teambuildingstrainingskamp. Start- of bochtentechniek waren even niet belangrijk, het kamp was gericht op de groepsdynamiek, met activiteiten die werden geleid door militairen.
Op dat kamp werd de band met Kerstholt een stuk beter, vertelt Melle van 't Wout. "Dat kamp is een goede zet geweest. Sinds toen merken we een verschil in hem. Alles gaat beter. Er is meer communicatie en als je wat tegen hem zegt, komt het meer binnen. Het zijn kleine dingen en die betalen zich nu uit."
Kerstholt kreeg in het verleden kritiek van rijders op zijn trainingsschema's en hij zou te weinig luisteren naar zijn pupillen. Maar nu spreken de atleten zich lovend uit over hem.
Loferquote:Op maandag 16 februari 2026 21:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Daarover gesproken
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)kers-het-goud-binnen
Pieken op juiste moment? Wondermiddel van UAE? Fuentes? De goede sfeer? Alles valt net goed?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik lees dat er in het voorseizoen in totaal 4x individueel goud gewonnen werd. Hoezo winnen WE nu ineens alles?!
Wordt wel als groot voordeel genoemd dat de races veel meer verspreid zijn, terwijl een WB-weekend helemaal zit met races. Dat ligt zeker Velzeboer beter en mogelijk van ‘t Wout ook wel.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik lees dat er in het voorseizoen in totaal 4x individueel goud gewonnen werd. Hoezo winnen WE nu ineens alles?!
Rondere ijzers?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Pieken op juiste moment? Wondermiddel van UAE? Fuentes? De goede sfeer? Alles valt net goed?
Zeg het maar
Ik denk hoofdreden gewoon momentum is.quote:
Ja, tuurlijk, het helpt enorm, zeker bij een sport als shorttrack als je een beetje een vrij kan schaatsen. Buiten dat denk ik dat de conditie ook uitstekend is, zeker bij de twee toppers (J. Van 't Wout en X. Velzeboer).quote:Op maandag 16 februari 2026 22:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik denk hoofdreden gewoon momentum is.
Als basis moet conditie natuurlijk gewoon goed zijn, maar er hangt veel af van juiste beslissing maken op juiste moment. En soms heb je gewoon flow waarin dat allemaal past.
Net als een spits die 5x op rij scoort, die vertrouwt erop dat in 6e wedstrijd het ook weer gebeurd. Terwijl als hij 5 wedstrijden droog staat geforceerd op zoek gaat, resulterend in meer foute beslissingen.
Benieuwd in hoeverre de nu verkregen status als Olympisch kampioen nu ook nog helpt. Heb ook het gevoel dat de concurrentie net wat minder snel een (lompe) inhaalactie probeert bij Velzeboer of Van 't Wout.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, het helpt enorm, zeker bij een sport als shorttrack als je een beetje een vrij kan schaatsen. Buiten dat denk ik dat de conditie ook uitstekend is, zeker bij de twee toppers (J. Van 't Wout en X. Velzeboer).
Ja, je weet ook niet of dat ook nog helpt, maar ik denk dat dit bij de echte toppers (Fontana, Sarault, De Smet) nog wel mee valt.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Benieuwd in hoeverre de nu verkregen status als Olympisch kampioen nu ook nog helpt. Heb ook het gevoel dat de concurrentie net wat minder snel een (lompe) inhaalactie probeert bij Velzeboer of Van 't Wout.
Ja ik vind het respect van de tegenstand nu al te zien tijdens de races.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Benieuwd in hoeverre de nu verkregen status als Olympisch kampioen nu ook nog helpt. Heb ook het gevoel dat de concurrentie net wat minder snel een (lompe) inhaalactie probeert bij Velzeboer of Van 't Wout.
Ik vind het vooral stom dat oprecht enthousiaste, meelevende commentatoren die veel affiniteit met deze fantastische sport hebben worden afgekraakt. >99% van de sportliefhebbers smult hier juist van. Daarom kijken de meesten hier shorttrack bij Eurosport / HBO Max en niet bij de NOSquote:Op dinsdag 17 februari 2026 00:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Omdat lubach niet grappig is en hij+publiek nog nooit op hoog niveau hebben gesport
Desmet is sowieso altijd kamikazequote:Op maandag 16 februari 2026 23:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, je weet ook niet of dat ook nog helpt, maar ik denk dat dit bij de echte toppers (Fontana, Sarault, De Smet) nog wel mee valt.
Dat is een resultaat van filmpjes uit hun verband te laten zien om zo een grappig effect te willen creëren.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 00:54 schreef Gretzl het volgende:
Eurosport / HBO Max Goden Thomas en Avalon worden te kakken gezet bij LubachHoe dan?
Bekijk deze YouTube-video
(vanaf 31 seconden)
Dit is niet het blokje van Lubach maar van Diederik Smit. Lubach is slechts de aangever. Smit noemt zichzelf christelijk en conservatief.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 00:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Omdat lubach niet grappig is en hij+publiek nog nooit op hoog niveau hebben gesport
Nou trek de schaatsen maar aan en op naar de schaatsbaan!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snak naar een avondje shorttrack.
Ja, en hij wil ook niet zeggen wanneer hij het de ploeg bekend maakt. Hopelijk wel voor de start.quote:
Als ik Erben hoorde in de podcast gaat Schulting zeer waarschijnlijk niet startenquote:Op woensdag 18 februari 2026 11:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, en hij wil ook niet zeggen wanneer hij het de ploeg bekend maakt. Hopelijk wel voor de start.
Door dit interview begon ik weer te twijfelen, maar ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ik Erben hoorde in de podcast gaat Schulting zeer waarschijnlijk niet starten
Nee, klopt, maar daarom snap ik ook niet dat daar geheimzinnig over wordt gedaan.quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:57 schreef AgnesGru het volgende:
Ergens ook wel terecht dat Schulting niet wordt opgesteld. Het team zit nu in zo’n goede flow, dat moet je niet willen doorbreken.
Goede flow maar buiten Xandra geen bijzondere prestaties, zeker op de 1000m was het gewoon 3x niets buiten Xandra.quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:57 schreef AgnesGru het volgende:
Ergens ook wel terecht dat Schulting niet wordt opgesteld. Het team zit nu in zo’n goede flow, dat moet je niet willen doorbreken.
Als familie ten onderquote:Op woensdag 18 februari 2026 12:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Goede flow maar buiten Xandra geen bijzondere prestaties, zeker op de 1000m was het gewoon 3x niets buiten Xandra.
Mwah, Michelle Velzeboer rijdt een tikkeltje ongelukkig maar die deed het best ok. Maar dat Schulting geen plek in die ploeg krijgt lijkt me echt meer dan prima. Je kunt niet om 2 over 12 een plek komen claimen omdat het op de langebaan even niet volledig lukt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 12:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Goede flow maar buiten Xandra geen bijzondere prestaties, zeker op de 1000m was het gewoon 3x niets buiten Xandra.
Poutsma heeft vooral niet de topvorm. Deltrap weet niemand en Michelle is oké, maar heeft een ongelukkig toernooiquote:Op woensdag 18 februari 2026 12:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit team heeft de world tour gewonnen dit seizoen, ik snap goed dat je dan niet het risico wil lopen met last minute er iemand anders er in te zetten.quote:Op woensdag 18 februari 2026 12:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Poutsma pakt op een haar na een medaille op de 500m, ik vind het nogal een stretch omdat geen topvorm te noemen. 1000m is voor haar vaak net te lang als pure sprintsterquote:Op woensdag 18 februari 2026 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Poutsma heeft vooral niet de topvorm. Deltrap weet niemand en Michelle is oké, maar heeft een ongelukkig toernooi
Als ze echt goed is kan ze met Xandra mee qua tijden op de 500.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Poutsma pakt op een haar na een medaille op de 500m, ik vind het nogal een stretch omdat geen topvorm te noemen. 1000m is voor haar vaak net te lang als pure sprintster
Zat ze niet ver vandaan. Maar misschien mist ze sinds haar blessure net 5%, want ze zette eerder ook weleens de snelste tijden neer voor Velzeboer.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze echt goed is kan ze met Xandra mee qua tijden op de 500.
Relay zou wel moeten jaquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:21 schreef tjoptjop het volgende:
Gaan WE nog een plak pakken vanavond?
Heerlijk interview weer met de bondscoach in vorm_O_quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bondscoach Kerstholt wil niets zeggen over samenstelling aflossingsploeg: 'Zie ik waarde niet van'
Duidelijke teksten van Kerstholt
En dan helemaal niet iemand die een paar wedstrijden heeft geschaatst op het NK en verder amper meegetraind heeft, mogelijk enkel hier op de OS een paar keer.. En uiteraard is haar niveau van een paar jaar terug beter dan 3 van de 4 dames uit de ploeg, maar niemand weet of ze dat nu weer kan. Gok dat daarin het skippen van het EK ook een belangrijke is geweest, daar was nog een mogelijkheid geweest om te testen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit team heeft de world tour gewonnen dit seizoen, ik snap goed dat je dan niet het risico wil lopen met last minute er iemand anders er in te zetten.
Volgens mij niet, tenminste ik heb haar niet gespot.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:29 schreef franklop het volgende:
Is Schulting überhaupt er al eens bij geweest ook om de medailles te vieren langs de kant?
Zou wel vreemd zijn op daar opeens in het laatste deel van de OS mee te beginnen.. al denk ik dat het wel een positieve uitwerking kan hebben op Jorisquote:Op woensdag 18 februari 2026 19:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien co-commentaar? Ter Mors is een verschrikking.
Nee, ze hoort duidelijk niet bij de ploeg. Wij kunnen alleen niet beoordelen of dit alleen aan Schulting ligt, of ook aan het proces hier aan vooraf.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:29 schreef franklop het volgende:
Is Schulting überhaupt er al eens bij geweest ook om de medailles te vieren langs de kant?
Zo mooi was datquote:Op woensdag 18 februari 2026 19:49 schreef Gretzl het volgende:
"En het gebaar naar boven, naar Lara van Ruijven. Jullie oude teamgenootje"
Ja, zo'n emotioneel moment. Het Panterhartjequote:
Belangrijk om als eerste te finishen!quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:51 schreef hhh38 het volgende:
Het wordt voor Nederland belangrijk om een goede race te rijden.
En ook om uit de problemen te blijvn?quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:51 schreef hhh38 het volgende:
Misschien is Joris ziek?quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou wel vreemd zijn op daar opeens in het laatste deel van de OS mee te beginnen.. al denk ik dat het wel een positieve uitwerking kan hebben op Joris
De timing en de positie in de baan is ook belangrijk!quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:51 schreef hhh38 het volgende:
Nee, alleen wel om goed te wisselen!quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En ook om uit de problemen te blijvn?
Maar ik ga er dan wel vanuit dat Schulting na haar 1000 m op de langebaan wel op dezelfde momenten meetraint. Dan zou ze wel bij de speeches en het vieren van successen in de kleedkamer moeten zijn. Gekke situatie.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:45 schreef papert het volgende:
[..]
Nee, ze hoort duidelijk niet bij de ploeg. Wij kunnen alleen niet beoordelen of dit alleen aan Schulting ligt, of ook aan het proces hier aan vooraf.
Je ziet duidelijk dat Kerstold heel erg heeft ingezet op een hechte ploeg, die elkaar alles gunt. Die hebben alles voor elkaar over, en gunnen elkaar alles. Hij heeft van een voornamelijk individuele sport, echt een teamNl gemaakt.
Daar ga ik niets over zeggen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:58 schreef Redefine het volgende:
Dat die niet wil zeggen wie er rijden en wat de volgorde is snap ik wel. Maar je kunt toch prima zeggen dat je er al uit bent
Ik heb een pittige mening over je post, maar ik ga niets zeggen!quote:
Dit is al een interview van vanochtend ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2026 19:58 schreef Redefine het volgende:
Dat die niet wil zeggen wie er rijden en wat de volgorde is snap ik wel. Maar je kunt toch prima zeggen dat je er al uit bent
Denk dat hij helemaal geen zin om ook maar 1 vraag op dat gebied te beantwoorden, dus ook niet de makkelijkste vraag. Het wordt ook wel een herhaling van zetten zoquote:Op woensdag 18 februari 2026 19:58 schreef Redefine het volgende:
Classicquote:
Maar dan nog, dit was wel heel geheimzinnig.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is al een interview van vanochtend ofzo
Gisterenavond begreep ik net op Radio 1 van Sebas. Of had die het mis?quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, meetrainen schijnt/lijkt ze in ieder geval wel te doen. Officieel hoort ze natuurlijk wel bij de ploeg, maar gevoelsmatig lijkt/leek ze er wel buiten te vallen. Ergens bij zijn, betekent niet meteen erbij horen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar ik ga er dan wel vanuit dat Schulting na haar 1000 m op de langebaan wel op dezelfde momenten meetraint. Dan zou ze wel bij de speeches en het vieren van successen in de kleedkamer moeten zijn. Gekke situatie.
Maar ben je al wel uit wat je wil posten?quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga hier straks iets plaatsen.
Over de inhoud weiger ik iets te zeggen.
Klopt maar dan had hij wel kunnen zeggen dat de ploeg het weet of je het ze laat weten. Maar steeds op diezelfde manier 'daar ga ik niets over zeggen' is wel een beetje koddig.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zien jullie straks wel!quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar ben je al wel uit wat je wil posten?
Die 2 sprintjes, poooohquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:02 schreef Marcoss het volgende:
Die actie van Velzeboer van 4 jaar terug was wel geniaal
Weet je al wel wanneer je het gaat posten?quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zien jullie straks wel!
Snowy whitequote:Op woensdag 18 februari 2026 20:04 schreef H.Vviv het volgende:
Platenspeler + een goede boekenkast. Leuke vrouw is Poutsma
Vrouwen met smaakquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:04 schreef H.Vviv het volgende:
Jammer genoeg dat we geen inkijk kregen in de boekenkast, was nu wel benieuwd.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:04 schreef H.Vviv het volgende:
Geen Chinezen bij de relay in ieder geval.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen in. Wel in de schaatsers, maar niet in de race.
Geen sportbiografie, dat is al een dik pluspunt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer genoeg dat we geen inkijk kregen in de boekenkast, was nu wel benieuwd.
Geen idee of ze je aankijkt of niet genotquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:04 schreef H.Vviv het volgende:
Post ze mee in WLR?quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:04 schreef H.Vviv het volgende:
Ik neem aan Celine en Verlaine.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eco, King Ludlum en een hoop academisch spul.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Teamsprint, achtervolging, massastart over 10 kilometer toevoegen, kan allemaal!quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:05 schreef mitt het volgende:
Eigenlijk lijken de onderdelen wel teveel op elkaar. De 1000 zou er bijv best uit kunnen toch?
Er zijn best leuke sportbiografieën geschreven.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:06 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Geen sportbiografie, dat is al een dik pluspunt.
Rene van der Gijp!quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn best leuke sportbiografieën geschreven.
Van mij hoeft er niet meer bij hoorquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Teamsprint, achtervolging, massastart over 10 kilometer toevoegen, kan allemaal!
Vooral wielerbiografien, o.a. VDB1 (Daar staan wij als Fok! zelfs in vernoemd!).quote:
2 individuele afstanden is wel heel weinigquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:08 schreef mitt het volgende:
[..]
Van mij hoeft er niet meer bij hoor
Omnium dan ook nog.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Teamsprint, achtervolging, massastart over 10 kilometer toevoegen, kan allemaal!
Toen werd er over bepaalde fora gesproken toch?quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vooral wielerbiografien, o.a. VDB1 (Daar staan wij als Fok! zelfs in vernoemd!).
Mwa, dan zou ik eerder onderdelen van andere sporten schrappen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:05 schreef mitt het volgende:
Eigenlijk lijken de onderdelen wel teveel op elkaar. De 1000 zou er bijv best uit kunnen toch?
De tour van 86?quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vooral wielerbiografien, o.a. VDB1 (Daar staan wij als Fok! zelfs in vernoemd!).
Altijd proleten die dat doen. Het slag volk dat 20 jaar geleden aloë vera verkocht aan hun familie.quote:
Klopt heel slecht gemixt dat item.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:10 schreef hhh38 het volgende:
Je kan hem nauwelijks verstaan door de muziek op de "achtergrond"
en 5 jaar geleden 'in de crypto'.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Altijd proleten die dat doen. Het slag volk dat 20 jaar geleden aloë vera verkocht aan hun familie.
Ja, bepaalde post over de Ronde van Lombardije:quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Toen werd er over bepaalde fora gesproken toch?
quote:There were reasons to be cheerful. 'He's going to win the Giro di Lombardia, you wait and see.' a Vandenbroucke fan posted on the popular Dutch-speaking forum FOK! that October.
'Yes - the only question is on under what name', one wag replied.
MLM coaching cursussen verkopen over crypto.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
en 5 jaar geleden 'in de crypto'.
De prompt engineers van de toekomst.
Waar is Sees.quote:
Viert 365 dagen p jaar carnaval aan die fopneus te zienquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:12 schreef hhh38 het volgende:
Bij Teun Boer komt de spruitjeslucht dwars door je scherm
De echte Winterlanden doen dit niet. Zegt genoeg.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:15 schreef Poepz0r het volgende:
Ze ACTEREN dat dit een A sport is met die lichtshow enz. Ongemakkelijk genot
Darts staat hogerquote:Op woensdag 18 februari 2026 20:15 schreef mitt het volgende:
[..]
De echte Winterlanden doen dit niet. Zegt genoeg.
Voorlopig hoeven we ons niet te vervelenquote:20.15 Shorttrack, Mannen: 500 m – Kwartfinale
20.44 Shorttrack, Mannen: 500 m – Halve finale potentieel
20.51 Shorttrack, Vrouwen: Relay – Finale
21.27 Shorttrack, Mannen: 500 m – Finale potentieel
Vanzelfsprekend.quote:
Deltrap is een vreemde achternaam. Die zal wel fout zijn geweest in de oorlog.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:16 schreef Szura het volgende:
De OS-site heeft de opstelling: geen Schulting, wel Deltrap
Behoorlijke verassing.quote:
Daar doen ze ook alsof het heel belangrijk is, met die opkomst.quote:
Dit is zijn bijbaantje.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Teun Boer is toch een verslaggever?
Dan wordt het zwemmen.quote:
Of nietquote:
Logische keuze. Denken dat je op basis van een paar wedstrijden kans kan maken op de estafette.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:16 schreef Szura het volgende:
De OS-site heeft de opstelling: geen Schulting, wel Deltrap
Kenners van #OSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |