Bij Sochi was bij schaatsen toch de gehel top3 Nederland? Of vergis ik me?quote:Op maandag 16 februari 2026 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rio, Parijs en de laatste 2 (nu 3) winterspelen halen het aantal aardig op ja.Tokio wel wat meer zilver en brons dan goud en in Sochi was het ook van alles wat.
Je ik denk steeds, het zal individueel een keer 'gewoon' misgaan, zo raar is dat niet (zoals de eerste relay dusquote:Op maandag 16 februari 2026 12:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel erg overperformen. Komt sowieso bij shorttrack niet vaak voor dat één land vier keer goud wint.
Voor het archief jaquote:Op maandag 16 februari 2026 12:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Noorwegen 12x goud en wij ook 12 eeeh medaljes!
In een flow zitten blijft toch wel een apart fenomeen. Net zoals andersom een slechte eerste individuele afstand heel erg kan door werken (Sighel en nog een paar).quote:Op maandag 16 februari 2026 13:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je ik denk steeds, het zal individueel een keer 'gewoon' misgaan, zo raar is dat niet (zoals de eerste relay dus). Maar daar wachten we blijkbaar nog even mee
Kan me goed voorstellen dat zo'n eerste gouden medaille mentaal ook erg helpt, helemaal bij zo'n chaossport als shorttrack.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
In een flow zitten blijft toch wel een apart fenomeen. Net zoals andersom een slechte eerste individuele afstand heel erg kan door werken (Sighel en nog een paar).
Als Jens en Xandra niet bestonden 15equote:Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef vaarsuvius het volgende:
Als Stoltz en Lollo niet bestonden dan stonden we nu dik 2de
quote:Op maandag 16 februari 2026 13:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Ter Mors is gezien haar kapsel fan van The Human League?
Lollo 2 tiende langzamer op de 5km zou dat ook al doen.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef vaarsuvius het volgende:
Als Stoltz en Lollo niet bestonden dan stonden we nu dik 2de
Boven de VSquote:Op maandag 16 februari 2026 13:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voor het archief ja![]()
[ afbeelding ]
Drukker geweest met ruziemakenquote:Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef Redefine het volgende:
Zuid-Korea is sowieso al een aantal jaar behoorlijk op zijn retour bij het shorttrack.
Sowieso is het internationaal wat breder geworden, al zou je dat afgelopen WK niet zeggen.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef Redefine het volgende:
Zuid-Korea is sowieso al een aantal jaar behoorlijk op zijn retour bij het shorttrack.
Ik wil ook zo'n JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA moment van Xandraquote:Op maandag 16 februari 2026 12:50 schreef Redefine het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja. Waarbij het wel echt om het individuele goud gaat. Want Sighel, en DeSmet zijn er niet beter op geworden. En Jens en Xandra hebben geen last gehad van de tegenvaller. Idem voor Schulting die vier jaar geleden viel en daarna een toptoernooi reed.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat zo'n eerste gouden medaille mentaal ook erg helpt, helemaal bij zo'n chaossport als shorttrack.
Qua kanshebbers is het wel stuk breder geworden ja. Ook wel steeds meer eenlingen (of met twee) van kleine landen die serieus meedoen.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sowieso is het internationaal wat breder geworden, al zou je dat afgelopen WK niet zeggen.
!!!quote:Op maandag 16 februari 2026 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
NEE!!! DAT GA JE NIET MENEN! DIT MEEN JE NIET!!
HET IS ONGEKEND!! XANDRA VELZEBOER RIJDT HIER HET SHORTTRACKTOERNOOI VAN HAAR LEVEN!! ZE STAAT!!quote:
Xandratje, Xandratje, wat ga je doen?quote:Op maandag 16 februari 2026 13:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
HET IS ONGEKEND!! XANDRA VELZEBOER RIJDT HIER HET SHORTTRACKTOERNOOI VAN HAAR LEVEN!! ZE STAAT!!
,..
EN IK STAAAAA OOK!! GA HELEMAAL UIT M'N DAK!!!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een coach is zo goed als zijn materiaal / spelersquote:Op maandag 16 februari 2026 12:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgens Suus en Sjinkie was Kerstholt een slechte coach
SWIEP voor Europaquote:Op maandag 16 februari 2026 12:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat falend Europa staat op 1,2 en 3
Dat is wel waar ja. Bloedworst is een plak.quote:
Meedalje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |