Xandra Godinquote:Op maandag 16 februari 2026 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
was een grapje omdat Xandra 3x zei dat het niet normaal was.
Celeste Medaille?quote:
Hij kon er weinig aan doen, hij werd aangetikt.quote:
Hier in breedbeeld.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:08 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DU1De_vFQV3
Elke keer de hele zooi ombouwen, leuk filmpje.
Het legerquote:Op maandag 16 februari 2026 20:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hier in breedbeeld.
https://nos.nl/l/2601817
Ik denk eigenlijk dat zowel Velzeboer en van 't Wout daar echt op scherp zijn gezet en dat het misschien wel positief heeft verwerktquote:
Daarover gesprokenquote:
https://nos.nl/artikel/26(...)kers-het-goud-binnenquote:'Militair teambuildingskamp'
Dat de shorttrackers nu zo goed in hun vel zitten, heeft deels zijn oorsprong in april 2025. Bondscoach Niels Kerstholt nam toen de volledige selectie mee naar het Oostenrijkse Lofer voor een teambuildingstrainingskamp. Start- of bochtentechniek waren even niet belangrijk, het kamp was gericht op de groepsdynamiek, met activiteiten die werden geleid door militairen.
Op dat kamp werd de band met Kerstholt een stuk beter, vertelt Melle van 't Wout. "Dat kamp is een goede zet geweest. Sinds toen merken we een verschil in hem. Alles gaat beter. Er is meer communicatie en als je wat tegen hem zegt, komt het meer binnen. Het zijn kleine dingen en die betalen zich nu uit."
Kerstholt kreeg in het verleden kritiek van rijders op zijn trainingsschema's en hij zou te weinig luisteren naar zijn pupillen. Maar nu spreken de atleten zich lovend uit over hem.
Loferquote:Op maandag 16 februari 2026 21:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Daarover gesproken
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)kers-het-goud-binnen
Pieken op juiste moment? Wondermiddel van UAE? Fuentes? De goede sfeer? Alles valt net goed?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik lees dat er in het voorseizoen in totaal 4x individueel goud gewonnen werd. Hoezo winnen WE nu ineens alles?!
Wordt wel als groot voordeel genoemd dat de races veel meer verspreid zijn, terwijl een WB-weekend helemaal zit met races. Dat ligt zeker Velzeboer beter en mogelijk van ‘t Wout ook wel.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik lees dat er in het voorseizoen in totaal 4x individueel goud gewonnen werd. Hoezo winnen WE nu ineens alles?!
Rondere ijzers?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Pieken op juiste moment? Wondermiddel van UAE? Fuentes? De goede sfeer? Alles valt net goed?
Zeg het maar
Ik denk hoofdreden gewoon momentum is.quote:
Ja, tuurlijk, het helpt enorm, zeker bij een sport als shorttrack als je een beetje een vrij kan schaatsen. Buiten dat denk ik dat de conditie ook uitstekend is, zeker bij de twee toppers (J. Van 't Wout en X. Velzeboer).quote:Op maandag 16 februari 2026 22:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik denk hoofdreden gewoon momentum is.
Als basis moet conditie natuurlijk gewoon goed zijn, maar er hangt veel af van juiste beslissing maken op juiste moment. En soms heb je gewoon flow waarin dat allemaal past.
Net als een spits die 5x op rij scoort, die vertrouwt erop dat in 6e wedstrijd het ook weer gebeurd. Terwijl als hij 5 wedstrijden droog staat geforceerd op zoek gaat, resulterend in meer foute beslissingen.
Benieuwd in hoeverre de nu verkregen status als Olympisch kampioen nu ook nog helpt. Heb ook het gevoel dat de concurrentie net wat minder snel een (lompe) inhaalactie probeert bij Velzeboer of Van 't Wout.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, het helpt enorm, zeker bij een sport als shorttrack als je een beetje een vrij kan schaatsen. Buiten dat denk ik dat de conditie ook uitstekend is, zeker bij de twee toppers (J. Van 't Wout en X. Velzeboer).
Ja, je weet ook niet of dat ook nog helpt, maar ik denk dat dit bij de echte toppers (Fontana, Sarault, De Smet) nog wel mee valt.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Benieuwd in hoeverre de nu verkregen status als Olympisch kampioen nu ook nog helpt. Heb ook het gevoel dat de concurrentie net wat minder snel een (lompe) inhaalactie probeert bij Velzeboer of Van 't Wout.
Ja ik vind het respect van de tegenstand nu al te zien tijdens de races.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Benieuwd in hoeverre de nu verkregen status als Olympisch kampioen nu ook nog helpt. Heb ook het gevoel dat de concurrentie net wat minder snel een (lompe) inhaalactie probeert bij Velzeboer of Van 't Wout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |