Pieken op juiste moment? Wondermiddel van UAE? Fuentes? De goede sfeer? Alles valt net goed?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik lees dat er in het voorseizoen in totaal 4x individueel goud gewonnen werd. Hoezo winnen WE nu ineens alles?!
Wordt wel als groot voordeel genoemd dat de races veel meer verspreid zijn, terwijl een WB-weekend helemaal zit met races. Dat ligt zeker Velzeboer beter en mogelijk van ‘t Wout ook wel.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik lees dat er in het voorseizoen in totaal 4x individueel goud gewonnen werd. Hoezo winnen WE nu ineens alles?!
Rondere ijzers?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Pieken op juiste moment? Wondermiddel van UAE? Fuentes? De goede sfeer? Alles valt net goed?
Zeg het maar
Ik denk hoofdreden gewoon momentum is.quote:
Ja, tuurlijk, het helpt enorm, zeker bij een sport als shorttrack als je een beetje een vrij kan schaatsen. Buiten dat denk ik dat de conditie ook uitstekend is, zeker bij de twee toppers (J. Van 't Wout en X. Velzeboer).quote:Op maandag 16 februari 2026 22:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik denk hoofdreden gewoon momentum is.
Als basis moet conditie natuurlijk gewoon goed zijn, maar er hangt veel af van juiste beslissing maken op juiste moment. En soms heb je gewoon flow waarin dat allemaal past.
Net als een spits die 5x op rij scoort, die vertrouwt erop dat in 6e wedstrijd het ook weer gebeurd. Terwijl als hij 5 wedstrijden droog staat geforceerd op zoek gaat, resulterend in meer foute beslissingen.
Benieuwd in hoeverre de nu verkregen status als Olympisch kampioen nu ook nog helpt. Heb ook het gevoel dat de concurrentie net wat minder snel een (lompe) inhaalactie probeert bij Velzeboer of Van 't Wout.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, het helpt enorm, zeker bij een sport als shorttrack als je een beetje een vrij kan schaatsen. Buiten dat denk ik dat de conditie ook uitstekend is, zeker bij de twee toppers (J. Van 't Wout en X. Velzeboer).
Ja, je weet ook niet of dat ook nog helpt, maar ik denk dat dit bij de echte toppers (Fontana, Sarault, De Smet) nog wel mee valt.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Benieuwd in hoeverre de nu verkregen status als Olympisch kampioen nu ook nog helpt. Heb ook het gevoel dat de concurrentie net wat minder snel een (lompe) inhaalactie probeert bij Velzeboer of Van 't Wout.
Ja ik vind het respect van de tegenstand nu al te zien tijdens de races.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Benieuwd in hoeverre de nu verkregen status als Olympisch kampioen nu ook nog helpt. Heb ook het gevoel dat de concurrentie net wat minder snel een (lompe) inhaalactie probeert bij Velzeboer of Van 't Wout.
Ik vind het vooral stom dat oprecht enthousiaste, meelevende commentatoren die veel affiniteit met deze fantastische sport hebben worden afgekraakt. >99% van de sportliefhebbers smult hier juist van. Daarom kijken de meesten hier shorttrack bij Eurosport / HBO Max en niet bij de NOSquote:Op dinsdag 17 februari 2026 00:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Omdat lubach niet grappig is en hij+publiek nog nooit op hoog niveau hebben gesport
Desmet is sowieso altijd kamikazequote:Op maandag 16 februari 2026 23:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, je weet ook niet of dat ook nog helpt, maar ik denk dat dit bij de echte toppers (Fontana, Sarault, De Smet) nog wel mee valt.
Dat is een resultaat van filmpjes uit hun verband te laten zien om zo een grappig effect te willen creëren.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 00:54 schreef Gretzl het volgende:
Eurosport / HBO Max Goden Thomas en Avalon worden te kakken gezet bij LubachHoe dan?
Bekijk deze YouTube-video
(vanaf 31 seconden)
Dit is niet het blokje van Lubach maar van Diederik Smit. Lubach is slechts de aangever. Smit noemt zichzelf christelijk en conservatief.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 00:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Omdat lubach niet grappig is en hij+publiek nog nooit op hoog niveau hebben gesport
Nou trek de schaatsen maar aan en op naar de schaatsbaan!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snak naar een avondje shorttrack.
Ja, en hij wil ook niet zeggen wanneer hij het de ploeg bekend maakt. Hopelijk wel voor de start.quote:
Als ik Erben hoorde in de podcast gaat Schulting zeer waarschijnlijk niet startenquote:Op woensdag 18 februari 2026 11:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, en hij wil ook niet zeggen wanneer hij het de ploeg bekend maakt. Hopelijk wel voor de start.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |