abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220115600
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ik praat niets goed ik wil dan gewoon een cv van haar zien dat ze een drs titel voert en geen door P&O gemaakte lijstjes waar sommigen nu conclusies aan verbinden die niet bewezen zijn.
Als zij op haar cv opvoert dat ze een universitaire studie heeft afgerond zonder gepromoveerd te zijn oid is de correcte schrijfwijze gewoon drs.
Of mr. bij Rechtsgeleerdheid, etc.

Het is en blijft gewoon hoofdzakelijk haar verantwoordelijkheid en dus fout in dit geval.
pi_220115684
twitter

Uiteraard bagatelliseert de NOS dit tot 'fouten gemaakt'. De rot zit diep in dit land.
pi_220115697
Liegende politici, what else is new?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 16 februari 2026 @ 13:22:12 #79
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220115727
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
Liegende politici, what else is new?
Dat ze ook nog eens ondergekwalificeerd is voor een dergelijke functie. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 16 februari 2026 @ 13:22:56 #80
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_220115738
Als ze verstandig is stapt ze op; als ze binnen D66 verstandig zijn trekken ze haar terug. Als ze dat niet doen dan zal dit aura van ongeloofwaardigheid haar hele termijn aan haar blijven kleven en bovendien afstralen op D66 en de hele kabinetsploeg. De basisopstelling kan nu nog veranderd worden - de wedstrijd is nog niet begonnen. Straks moeten wisselen is killing.

Echt ongelofelijk dom dit.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_220115745
Haar cv was dan onduidelijk. Hoe zit het met titulatuur?
https://i.imgur.com/6GMJ1e8.jpeg

Drs. voeren?
pi_220115754
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:22 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Tja, zo triest dat het ook weer grappig word. en maar zeiken over het gebrek aan vertrouwen in de politiek. Koek koek.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 16 februari 2026 @ 13:24:20 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220115756
Die kan beter vervangen worden inderdaad.
  maandag 16 februari 2026 @ 13:25:24 #84
182233 thedeedster
pi_220115767
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:24 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]
Tja, zo triest dat het ook weer grappig word. en maar zeiken over het gebrek aan vertrouwen in de politiek. Koek koek.
Als ik eerlijk ben; er lopen daar maar weinig mensen rond die geschikt zijn. Vergadertijgers zonder voeten in de klei. En die beslissen dan over ons.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220115772
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:17 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Uiteraard bagatelliseert de NOS dit tot 'fouten gemaakt'. De rot zit diep in dit land.
Natuurlijk wordt hier door de gebruikelijk x verslaafden meteen propaganda geplaatst zonder de feitelijk verslaggeving van de nos erbij te zetten. :')
  maandag 16 februari 2026 @ 13:27:00 #86
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_220115778
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:22 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ironisch genoeg niet eens inhoudelijk, want inhoudelijke eisen zijn er officieel helemaal niet. Dus het is de evidente leugen die haar hier ongekwalificeerd maakt.

pi_220115781
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Als ik eerlijk ben; er lopen daar maar weinig mensen rond die geschikt zijn. Vergadertijgers zonder voeten in de klei. En die beslissen dan over ons.
Tja, als je capabele mensen die ervaring hebben op bepaalde gebieden zoekt kom je vaak uit bij oude blanke mannen en dat kan natuurlijk niet.
pi_220115815
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ik praat niets goed ik wil dan gewoon een cv van haar zien dat ze een drs titel voert en geen door P&O gemaakte lijstjes waar sommigen nu conclusies aan verbinden die niet bewezen zijn.
Volgens mij is de Volkskrant duidelijk genoeg of geloof je die ook niet? :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 16 februari 2026 @ 13:32:20 #89
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220115822
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:40 schreef Mubassie het volgende:
Als ze nu al moeite heeft met haar geheugen dan lijkt me dit niet de beste positie voor mevrouw :D
Ik zeg: perfect als toekomstige premier! :Y
  maandag 16 februari 2026 @ 13:49:05 #90
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220115963
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:27 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]
Tja, als je capabele mensen die ervaring hebben op bepaalde gebieden zoekt kom je vaak uit bij oude blanke mannen en dat kan natuurlijk niet.
100% ^O^
pi_220115978
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:30 schreef RotatoR het volgende:
Een beschermde academische titel voeren is valsheid in geschriften.

[ afbeelding ]
So dan.

Jep.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 16 februari 2026 @ 13:51:41 #92
182233 thedeedster
pi_220115986
Trouwens, het is toch beter om de (nogal grote) kans op aankomend wachtgeld direct in de kiem te smoren?
pi_220115993
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:30 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Volgens mij is de Volkskrant duidelijk genoeg of geloof je die ook niet? :')
En die zeggen expliciet dat alleen op parlement.com bij haar naam een titel gevoerd wordt. _O-

Stiekeme qoute omdat het niet mag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220115998
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Natuurlijk wordt hier door de gebruikelijk x verslaafden meteen propaganda geplaatst zonder de feitelijk verslaggeving van de nos erbij te zetten. :')
Staat erbij, zie het filmpje. Feit is dat Van Berkel glashard heeft gelogen. Benoem dat gewoon ipv het stompzinnige leugentje 'er zijn fouten gemaakt' na te papegaaien. Dit is journalistiek onwaardig.
pi_220116026
Gewoon weg ermee komt niet geloofwaardig meer over
pi_220116059
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:56 schreef Cupfighter het volgende:
Gewoon weg ermee komt niet geloofwaardig meer over
Gaat wel gebeuren natuurlijk.
pi_220116076
Nu al een lachertje dit kabinet.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220116089
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En die zeggen expliciet dat alleen op parlement.com bij haar naam een titel gevoerd wordt. _O-

Stiekeme qoute omdat het niet mag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deed het UWV ook, kortom, wordt gewoon overgenomen van haar CV.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220116161
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:04 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat deed het UWV ook, kortom, wordt gewoon overgenomen van haar CV.
ha ha niet je ongelijk toegeven maar gewoon een volgend assumptie plaatsen ipv hard objectief verfieerbaar bewijs te geven hier. :s)
  maandag 16 februari 2026 @ 14:14:38 #100
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220116204
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]
ha ha niet je ongelijk toegeven maar gewoon een volgend assumptie plaatsen ipv hard objectief verfieerbaar bewijs te geven hier. :s)
Het lijkt me op zijn minst logisch dat parlement.com aan die info gekomen is en dit niet klakkeloos zelf invult. Toch?

En die info zal toch echt van mevrouw zelf komen, anders doe je maar wat.
pi_220116218
Een interview van afgelopen december:

quote:
Ze woont in Wassenaar en begint het gesprek over de auto met chauffeur die ze tot voor kort had. Nathalie van Berkel (D66) kan bij vluchtige kennismaking de indruk wekken dat ze haar hele leven in hogere kringen heeft verkeerd, maar niets is minder waar. Ze mag het dan geschopt hebben tot bestuurslid van uitkeringsorganisatie UWV, toch is ze helemaal onderaan de sociale ladder begonnen. ‘Je moet soms geluk hebben.’

Een beetje geluk kon ze goed gebruiken. Ze komt uit een gezin ‘met verslavingsproblematiek, huiselijk geweld, kortom: de niet-fijne dingen’. Dat heeft haar veel geleerd. ‘Ik geloof dat iedereen iets bijzonders kan, maar dat je wel een omgeving nodig hebt waarin je dat van jezelf kunt ontdekken.’ Zoals meester Fokke van groep acht op de basisschool, die haar een vwo-advies gaf. En ook later, ‘op het juiste moment de juiste persoon tegenkomen’.

Rechtenstudie in deeltijd
Geluk en hard werken. Na de middelbare school ging Van Berkel aan het werk om te sparen voor een studie. Een deeltijdstudie werd het, rechten. Ze werd politiek actief bij de PvdA en werd adviseur van wethouders in Rotterdam, waar ze toen woonde in de arme Tarwewijk.

Tijdens haar jaren aan de top van het UWV was ze lang partijloos, om in de politiek terug te keren bij D66. ‘Ik heb een lange reis gemaakt en zo ontdekt hoe fijn het is om te leren vertrouwen op je eigen kracht. Dat iemand naast je komt staan in plaats van het overneemt. Dat is het grote verschil tussen liberalen en sociaaldemocraten.’
Iedereen die zo'n interview leest gaat er dan toch vanuit dat je het vwo-advies van meester Fokke hebt waargemaakt (is niet zo, is havo geworden) en de deeltijdstudie rechten hebt afgemaakt (is dus niet zo).
pi_220116240
D66 die de hele boel weer eens mooier voorstelt dan de werkelijkheid, het zal weer eens niet.
pi_220116283
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Iedereen die zo'n interview leest gaat er dan toch vanuit dat je het vwo-advies van meester Fokke hebt waargemaakt (is niet zo, is havo geworden) en de deeltijdstudie rechten hebt afgemaakt (is dus niet zo).
Ja, ze liegt gewoon. Onhoudbaar. Weg ermee.
pi_220116287
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ze herinnert het zich gewoon allemaal net iets anders!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_220116295
Begint al goed 👍
pi_220116297
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:30 schreef RotatoR het volgende:
Een beschermde academische titel voeren is valsheid in geschriften.

[ afbeelding ]
Dit kabinet heeft nu al meer strafbare feiten gepleegd dan Schoof 1. En dan moeten ze nog beginnen. Wat een rattenbende, met het D66 boevengilde voorop.
pi_220116302
quote:
[..]
Dat is hoe ze dat doen.

https://www.algemenebestu(...)raad-van-bestuur-uwv

quote:
Nathalie van Berkel studeerde Nederlands recht aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en Bestuurskunde aan de Universiteit Leiden.
Het leest alsof je die opleidingen gedaan en voltooit hebt, wat je ook mag verwachten als je zulke functies krijgt. Dat is gewoon doelbewust en niet een foutje als je dat consequent overal terug blijft zien.
pi_220116323
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:14 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Het lijkt me op zijn minst logisch dat parlement.com aan die info gekomen is en dit niet klakkeloos zelf invult. Toch?

En die info zal toch echt van mevrouw zelf komen, anders doe je maar wat.
Veel websites doen maar wat dat zien we hier op de frontpage ook terug. Hell zelfs met reacties hier zien we terug dat mensen niet eens de krant lezen maar wel roepen dat er iets in stond wat niet klopt. :D

De info die mensen menen te zien dat ze ook een titel zou voeren zullen jullie hard moeten maken en deze indirecte bewijzen zijn natuurlijk vergelijkbaar met ai hallucinaties.
  maandag 16 februari 2026 @ 14:24:21 #109
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220116339
Verzonnen meestertitels, steden en asielbeleid.

Nee, het gaat nu veel anders!
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 16 februari 2026 @ 14:29:40 #110
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220116392
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:49 schreef capricia het volgende:
En na vragen heeft Van Berkel steeds verschillende verklaringen afgelegd en steeds onjuiste informatie aangeleverd over haar opleidingen.
Drie keer een nieuwe gewijzigde cv, en steeds werden de gevolgde opleidingen korter. En van een lager niveau dan ze eerst beweerde.

https://www.volkskrant.nl(...)-opleiding~b9859f9b/
Afgang voor Jetten.
pi_220116418
https://d66.nl/nieuws/maidenspeech-nathalie-van-berkel/

quote:
Hoewel ik als klein meisje nooit had gedacht dat ik hier nu zou staan, wil ik wel graag tegen alle meisjes en jongens voor wie dat niet vanzelfsprekend is zeggen: laat je door niemand maar dan ook echt niemand wijs maken dat het niet kan. Dat het niet voor jou is weggelegd. Dat jij er niet bij hoort en dat je niet mee mag doen. Het kan wél. Kijk maar, ik sta hier ook.
Opzich zit hier dus wel een kern van waarheid in, ook als je je genoten opleiding bij elkaar verzint kun je nog best ver komen. :D
  maandag 16 februari 2026 @ 14:36:22 #112
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_220116486
Die kan die baan van staatssecretaris wel vergeten. Als je al voordat je bent begonnen aan het liegen bent , neemt niemand je nog serieus , behalve je partijgenoten dan
Ik ben inmiddels overleden
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 16 februari 2026 @ 14:36:58 #113
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_220116496
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Opzich zit hier dus wel een kern van waarheid in, ook als je je genoten opleiding bij elkaar verzint kun je nog best ver komen. :D
De boodschap is dat je door liegen ver kan komen, zelfs als beoogd staatssecretaris van financiën. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_220116511
Wat ongelooflijk gênant :')
pi_220116518
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 12:17 schreef apenoot het volgende:
Als het iemand van D66, PvdA, VVD, etc was geweest, dan had er geen haan naar gekraaid of überhaupt onderzoek naar gedaan.
15 jaar later deze koe uit de sloot vissen omdat de persoon een functie voor de PVV vervuld (of welke politieke partij dan ook) is nogal sneu.
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2024 19:31 schreef HowardRoark het volgende:
Ach ach, wat doen sommige media toch een moeite om mensen uit dit kabinet in een negatief daglicht te zetten.

En tegelijkertijd doet men evenveel moeite om politici met een andere politieke affiliatie uit de wind te houden. Bijzonder hoe dat werkt. We weten natuurlijk allemaal wel, dat als dit een GroenLinks/PvdA kabinet was geweest, BNR nooit in scripties van vijftien jaar geleden was gaan neuzen, dan is dat ineens niet nodig.

This didn't age well
pi_220116532
quote:
15s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:36 schreef Enchanter het volgende:
Die kan die baan van staatssecretaris wel vergeten. Als je al voordat je bent begonnen aan het liegen bent , neemt niemand je nog serieus , behalve je partijgenoten dan
Nou ja, de vraag is of ze uberhaupt nog wel ergens aan de bak komt.
Of in de bak. Want het is puur fraude en valsheid in geschrifte als je een titel voert waarvoor je niks hebt gehaald.

In Duitsland/Zwitserland/Oostenrijk is dat een doodzonde.
1947-2016
pi_220116543
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Afgang voor Jetten.
Zal niet de laatste zijn.
1947-2016
  maandag 16 februari 2026 @ 14:48:44 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220116609
Bij een normale baan lig je er denk ik ook wel uit toch als blijkt dat je die opleiding helemaal niet gedaan hebt en/of geen diploma hebt gehaald.
pi_220116634
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is dus ook waar het in de kern mis gaat bij liberalen, “Ik kan het, dus jij kan het ook! En als het niet lukt heb je je best niet gedaan.”. Zo werkt het niet, het leven is een aaneenschakeling van relatieve toevalligheden waar je per saldo maar beperkt invloed op hebt. Best vaak komt het best wel goed, maar dat kan niet als maatstaf genomen worden.
pi_220116648
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:48 schreef Momo het volgende:
Bij een normale baan lig je er denk ik ook wel uit toch als blijkt dat je die opleiding helemaal niet gedaan hebt en/of geen diploma hebt gehaald.
ALS ze er al achter komen. CV's worden soms wel eens gechecked maar dan gaan ze de referenties na die je zelf op gegeven hebt. Dat kan net zo goed je moeder zijn zeg maar.

Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat ze een check deden bij mijn studie instituut/opleider. 1x heb ik mijn diploma hoeven mee te nemen. 1x.

Dude...
1947-2016
pi_220116660
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
[..]
This didn't age well
Waarom niet eigenlijk? Wordt er dan nu weer in scripties gekeken of hebben we te maken met een PvdA-GL politicus?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220116664
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:52 schreef Kowloon het volgende:
het leven is een aaneenschakeling van relatieve toevalligheden
Niks is toevallig, alles gebeurd met een reden :+
1947-2016
pi_220116668
Metaforische doctorandus.
pi_220116673
Een afgeronde studie betekent ook niet gelijk dat je de juiste kwalificaties hebt voor een baan, maar je hebt iig wel startcompetenties. Wat nog meer fout is dat zij zowel bij die raad van toezicht als de TK drs voor haar naam liet staan. Dat is gewoon strafbaar.
pi_220116692
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
[..]
This didn't age well
Eigenlijk wel. Er wordt duidelijk met twee maten gemeten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220116699
Tja ik had sommige zaken op mijn belastingaangifte ook 'explecieter kunnen vermelden' maar ik heb alles naar 'eer en geweten, op basis van geheugen' ingevuld hoor.

O-)
  maandag 16 februari 2026 @ 15:07:02 #127
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_220116764
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:00 schreef Sjemmert het volgende:
Tja ik had sommige zaken op mijn belastingaangifte ook 'explecieter kunnen vermelden' maar ik heb alles naar 'eer en geweten, op basis van geheugen' ingevuld hoor.

O-)
Ja precies, als je dit als burger op deze manier bij de belastingdienst flikt worden je kinderen uit huis gehaald en zit je 10 jaar lang met een bewindvoerder te ouwehoeren om een boete van tientallen duizenden euro's terug te betalen.

pi_220116868
Het wereldrecord van Philomena Bijlhout komt nog in gevaar
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 15:22:56 #129
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220116903
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:20 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Het wereldrecord van Philomena Bijlhout komt nog in gevaar
:D

https://nl.wikipedia.org/wiki/Philomena_Bijlhout
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220116928
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Eigenlijk wel. Er wordt duidelijk met twee maten gemeten.
Die heb ik gemist, wat dan?
pi_220116932
quote:
[..]
Dus ze faket zowel rechten als bestuurskunde te hebben gestudeerd.
  maandag 16 februari 2026 @ 15:26:11 #132
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220116942
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:01 schreef Regilio_ het volgende:
Die is na vandaag weg hoor.
:N
Formateur Rob Jetten gaat met alle kandidaat-bewindspersonen "een stevig gesprek" voeren. Dat zegt hij maandag in reactie op het nieuws van de Volksrant dat beoogd staatssecretaris van Financiën Nathalie van Berkel (D66) onjuiste informatie over haar opleiding op haar cv zette. "Alle vragen komen voorbij, ook bij mevrouw Van Berkel", aldus Jetten.

https://www.telegraaf.nl/(...)melig/132624275.html

maandag 16 februari 2026 @ 15:32:01 #133
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220117005
quote:
6s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:26 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
:N
Formateur Rob Jetten gaat met alle kandidaat-bewindspersonen "een stevig gesprek" voeren. Dat zegt hij maandag in reactie op het nieuws van de Volksrant dat beoogd staatssecretaris van Financiën Nathalie van Berkel (D66) onjuiste informatie over haar opleiding op haar cv zette. "Alle vragen komen voorbij, ook bij mevrouw Van Berkel", aldus Jetten.

[ afbeelding ]
Heeft D66 eigenlijk ook nog competente mensen? Ook die Sjoerd Sjoerdsma is een regelrechte aanfluiting en een eersteklas clown.
  maandag 16 februari 2026 @ 15:37:41 #134
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220117065
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:32 schreef Cruzinats het volgende:
Heeft D66 eigenlijk ook nog competente mensen? Ook die Sjoerd Sjoerdsma is een regelrechte aanfluiting en een eersteklas clown.
Beoogd handelsminister Sjoerd Sjoerdsma (D66) is wel al vandaag ingeroosterd voor een sessie met Jetten.

Ook zijn kandidatuur trekt kritiek. :') _O-

Sjoerdsma staat al een paar jaar op de sanctielijst van China. Dat is buitengewoon ongunstig voor bijvoorbeeld handelsmissies voor het Nederlandse bedrijfsleven en het afgeven van exportvergunningen. Een bedrijf als de Nederlandse chipgigant ASML, dat veel zaken doet in China, zou dat hard kunnen raken.

Ook in de VVD zit het aanwijzen van Sjoerdsma niet helemaal lekker. De liberalen zijn niet vergeten dat de D66’er betrokken was bij het verspreiden van de ’drankroddel’ over toenmalig informateur en VVD’er Johan Remkes.

Nou Jetten laat eens zien wat je waard bent ...........

SPOILER
pi_220117075
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:03 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, ik blijf het onnodig vinden om mensen helemaal door te lichten voor een dergelijke functie. Dat vind ik toen het PVV'ers betrof en ook nu het iemand van D66 betrof. Wel is het opmerkelijk dat we nu niet de verontwaardiging zien binnen de kringen die zich drukmarkten over de PVV'ers. Het is wel weer lekker selectief.
Lees jij wel mee?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 16 februari 2026 @ 15:44:21 #136
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220117146
Een woordvoerder van D66 wijst erop dat Van Berkel is gevraagd als Kamerlid en als staatssecteraris

quote:
omdat ‘zij zich met hart en ziel wil inzetten voor mensen’. „Dat telt voor ons zwaar.’’
https://www.ad.nl/politie(...)an-berkel~a2ee1eafb/

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_220117306
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Die heb ik gemist, wat dan?
Een vals CV en het valselijk voeren van een academische titel is van een heel andere orde dan een beetje lenen voor je scriptie of je CV wat opblazen. Zelfs de suggestie dat ze toch nog staatsecretaris zou kunnen worden is volkomen belachelijk, maar is er wel. Met pek en veren de kamer uit en dan strafrechtelijke vervolging is andere grootheden meten met dezelfde maat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin maandag 16 februari 2026 @ 16:07:35 #138
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220117322
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Een vals CV en het valselijk voeren van een academische titel is van een heel andere orde dan een beetje lenen voor je scriptie of je CV wat opblazen. Zelfs de suggestie dat ze toch nog staatsecretaris zou kunnen worden is volkomen belachelijk, maar is er wel. Met pek en veren de kamer uit en dan strafrechtelijke vervolging is andere grootheden meten met dezelfde maat.
Volgens mij noemde ze zichzelf geen dus, maar werd dat aangenomen door derden
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220117331
quote:
e top van het UWV was ze lang partijloos, om in de politiek terug te keren bij D66. ‘Ik heb een lange reis gemaakt en zo ontdekt hoe fijn het is om te leren vertr
Ja dit is idd heel manipulatief.
Ze liegt nergens maar schept wel een beeld dat van geen kanten klopt.
Ik vraag mij dan trouwens wel meer af hoe ze bij het UWV is gekomen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220117425
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Volgens mij noemde ze zichzelf geen dus, maar werd dat aangenomen door derden
Ja en? Ze liet het dan bewust zo staan.
  Forum Admin maandag 16 februari 2026 @ 16:21:54 #141
pi_220117439
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:20 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja en? Ze liet het dan bewust zo staan.
Ik weet niet of ze er van op de hoogte was.

Als iemand mij als drs wegzet zonder mijn medeweten kan ik daar ook niets aan doen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220117446
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik weet niet of ze er van op de hoogte was.

Als iemand mij als drs wegzet zonder mijn medeweten kan ik daar ook niets aan doen.
Dat geloof je toch zelf niet, he.. :D
  Forum Admin maandag 16 februari 2026 @ 16:23:39 #143
pi_220117460
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat geloof je toch zelf niet, he.. :D
Zeg letterlijk dat ik het niet weet dus ik neem niks aan.
pi_220117478
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zeg letterlijk dat ik het niet weet dus ik neem niks aan.
Hoe aannemelijk is het dat ze al zes jaar in die raad zat en nog nooit het lijstje van bestuursleden onder ogen kreeg.
pi_220117513
RIP, ongeschikt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220117629
Ze heeft vier jaar rechten gestudeerd. Maar in al die jaren heeft ze nog niet eens haar propedeuse gehaald, wat normaal slechts een jaar studie kost. En ze was begonnen aan een master bestuurskunde, maar heeft deze ook niet afgemaakt. Kortom, ze is een gesjeesde student. Dat hoeft nog niet erg te zijn. Jokken over je cv is wél erg. Erger is, dat D66 dit niet heeft opgemerkt. Het meest erge is echter, dat deze partij deze frauduleuze handelingen toedekt met de mantel der liefde: ’D66 heeft er alle vertrouwen in dat de beoogde staatssecretaris in de toekomst geen foutieve informatie meer zal verstrekken’, aldus de partij.

Bron: telegraaf
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_220117652
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:32 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Tjeerd de Groot, Paternotte, kaag, peggold.. allemaal niet echt jofel.
1947-2016
  maandag 16 februari 2026 @ 16:57:55 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220117658
“We know that they are lying, they know that they are lying, they even know that we know they are lying, we also know that they know we know they are lying too, they of course know that we certainly know they know we know they are lying too as well, but they are still lying."

D66 samengevat.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220117669
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:53 schreef StaceySinger het volgende:
Ze heeft vier jaar rechten gestudeerd. Maar in al die jaren heeft ze nog niet eens haar propedeuse gehaald, wat normaal slechts een jaar studie kost. En ze was begonnen aan een master bestuurskunde, maar heeft deze ook niet afgemaakt.
_O-
Normaal krijg je ook wel een BAS na 1 hooguit 2 jaar. Hoe heeft zij dat nog kunnen rekken dan?
quote:
Kortom, ze is een gesjeesde student. Dat hoeft nog niet erg te zijn. Jokken over je cv is wél erg. Erger is, dat D66 dit niet heeft opgemerkt. Het meest erge is echter, dat deze partij deze frauduleuze handelingen toedekt met de mantel der liefde: ’D66 heeft er alle vertrouwen in dat de beoogde staatssecretaris in de toekomst geen foutieve informatie meer zal verstrekken’, aldus de partij.

Bron: telegraaf
Ik kan ook overal aan beginnen, goed voor mn cv. Zelfs met een studie hersenchirurg.
|:)

Beginnen is geen afmaken.
1947-2016
pi_220117717
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ja dit is idd heel manipulatief.
Ze liegt nergens maar schept wel een beeld dat van geen kanten klopt.
Ik vraag mij dan trouwens wel meer af hoe ze bij het UWV is gekomen.
Als je doelt op de vraag waarom men daar niet naar boven is gekomen dat haar CV niet in de haak was..ik heb vaak genoeg gezien bij bedrijven dat arbeid- en studieverleden werden getoetst door een partij die daar speciaal voor werd ingehuurd, maar er in de praktijk echt een potje van maakte. Letterlijk wel eens iemand gezien die weg was gekomen met een verzonnen arbeidsverleden en een foto van een verhuisdoos met daarop de tekst "diploma's" met als rechtvaardiging dat ie aan het verhuizen was. Pas toen wij ons na een paar dagen afvroegen hoe deze man in vredesnaam door de selectie heengekomen was en door gingen vragen kwam dit aan het licht. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')