quote:Op maandag 16 februari 2026 12:49 schreef capricia het volgende:
En na vragen heeft Van Berkel steeds verschillende verklaringen afgelegd en steeds onjuiste informatie aangeleverd over haar opleidingen.
Drie keer een nieuwe gewijzigde cv, en steeds werden de gevolgde opleidingen korter. En van een lager niveau dan ze eerst beweerde.
https://www.volkskrant.nl(...)-opleiding~b9859f9b/
Probeer je dit nu goed te praten? Natuurlijk heeft ze dit zelf aangeleverd.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De vraag is of zei de titel bewust voerde ergens in haar cv, of de webmasters bij parlement.com dachten dat vanwege de indrukwekkende CV ook die titel hoort.
De academische wereld is al flink aan het achteruitgaan. Ze geven tegenwoordig de diploma’s weg! En dan nog dit.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Het onterecht voeren van beschermde academische titels (zoals dr., mr., ir., drs., of bachelor/master-graden) is in Nederland strafbaar en kan leiden tot een boete van ruim ¤4000. Het is wettelijk geregeld dat alleen afgestudeerden van geaccrediteerde opleidingen (HBO/WO) deze titels mogen voeren, waarbij onbevoegd gebruik als titelmisbruik wordt beschouwd.
Dat we steeds meer politici in het kader van uitruiltjes op departementen zetten waar je echt vakkennis wil vind ik wel een probleem. Wat moet Yesilgöz in godesnaam op Defensie bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Bestuurskunde vind ik sowieso niet geschikt voor zo'n functie. Op Financiën moet je minimaal Economie of Fiscaal Recht hebben gestudeerd. En liefst nog ervaring op dat gebied in de praktijk hebben opgedaan.
Vroeger had je nog echt vakidioten op zo'n post. Zoals Gerrit Zalm en Willem Vermeend.
Nu wordt helemaal niet meer gekeken naar de inhoud bij toewijzing van de posten.
Ach, je kunt zelfs minister-president worden met een slecht geheugenquote:Op maandag 16 februari 2026 10:40 schreef Mubassie het volgende:
Als ze nu al moeite heeft met haar geheugen dan lijkt me dit niet de beste positie voor mevrouw
Ze rondde het toelatingstraject niet eens af. Dus ad de studie is ze sowieso nooit begonnenquote:Op maandag 16 februari 2026 11:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah, ze was even vergeten dat ze die studie helemaal niet had afgerond.![]()
Kan gebeuren
Je krijgt ook alleen maar gezeur dat zij kennelijk die positie gekregen heeft vanwege een of ander DEI-beleid van D66.quote:
Lijkt mij ook ja.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Je krijgt ook alleen maar gezeur dat zij kennelijk die positie gekregen heeft vanwege een of ander DEI-beleid van D66.
Het kan de beste overkomen.quote:Op maandag 16 februari 2026 11:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah, ze was even vergeten dat ze die studie helemaal niet had afgerond.![]()
Kan gebeuren
Ik praat niets goed ik wil dan gewoon een cv van haar zien dat ze een drs titel voert en geen door P&O gemaakte lijstjes waar sommigen nu conclusies aan verbinden die niet bewezen zijn.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Probeer je dit nu goed te praten? Natuurlijk heeft ze dit zelf aangeleverd.
Als zij op haar cv opvoert dat ze een universitaire studie heeft afgerond zonder gepromoveerd te zijn oid is de correcte schrijfwijze gewoon drs.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik praat niets goed ik wil dan gewoon een cv van haar zien dat ze een drs titel voert en geen door P&O gemaakte lijstjes waar sommigen nu conclusies aan verbinden die niet bewezen zijn.
Dat ze ook nog eens ondergekwalificeerd is voor een dergelijke functie.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
Liegende politici, what else is new?
Tja, zo triest dat het ook weer grappig word. en maar zeiken over het gebrek aan vertrouwen in de politiek. Koek koek.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:22 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat ze ook nog eens ondergekwalificeerd is voor een dergelijke functie.
Als ik eerlijk ben; er lopen daar maar weinig mensen rond die geschikt zijn. Vergadertijgers zonder voeten in de klei. En die beslissen dan over ons.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, zo triest dat het ook weer grappig word. en maar zeiken over het gebrek aan vertrouwen in de politiek. Koek koek.
Natuurlijk wordt hier door de gebruikelijk x verslaafden meteen propaganda geplaatst zonder de feitelijk verslaggeving van de nos erbij te zetten.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:17 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Uiteraard bagatelliseert de NOS dit tot 'fouten gemaakt'. De rot zit diep in dit land.
Ironisch genoeg niet eens inhoudelijk, want inhoudelijke eisen zijn er officieel helemaal niet. Dus het is de evidente leugen die haar hier ongekwalificeerd maakt.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:22 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat ze ook nog eens ondergekwalificeerd is voor een dergelijke functie.
Tja, als je capabele mensen die ervaring hebben op bepaalde gebieden zoekt kom je vaak uit bij oude blanke mannen en dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben; er lopen daar maar weinig mensen rond die geschikt zijn. Vergadertijgers zonder voeten in de klei. En die beslissen dan over ons.
Volgens mij is de Volkskrant duidelijk genoeg of geloof je die ook niet?quote:Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik praat niets goed ik wil dan gewoon een cv van haar zien dat ze een drs titel voert en geen door P&O gemaakte lijstjes waar sommigen nu conclusies aan verbinden die niet bewezen zijn.
Ik zeg: perfect als toekomstige premier!quote:Op maandag 16 februari 2026 10:40 schreef Mubassie het volgende:
Als ze nu al moeite heeft met haar geheugen dan lijkt me dit niet de beste positie voor mevrouw
100%quote:Op maandag 16 februari 2026 13:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, als je capabele mensen die ervaring hebben op bepaalde gebieden zoekt kom je vaak uit bij oude blanke mannen en dat kan natuurlijk niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |