Als zij op haar cv opvoert dat ze een universitaire studie heeft afgerond zonder gepromoveerd te zijn oid is de correcte schrijfwijze gewoon drs.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik praat niets goed ik wil dan gewoon een cv van haar zien dat ze een drs titel voert en geen door P&O gemaakte lijstjes waar sommigen nu conclusies aan verbinden die niet bewezen zijn.
Dat ze ook nog eens ondergekwalificeerd is voor een dergelijke functie.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
Liegende politici, what else is new?
Tja, zo triest dat het ook weer grappig word. en maar zeiken over het gebrek aan vertrouwen in de politiek. Koek koek.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:22 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat ze ook nog eens ondergekwalificeerd is voor een dergelijke functie.
Als ik eerlijk ben; er lopen daar maar weinig mensen rond die geschikt zijn. Vergadertijgers zonder voeten in de klei. En die beslissen dan over ons.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, zo triest dat het ook weer grappig word. en maar zeiken over het gebrek aan vertrouwen in de politiek. Koek koek.
Natuurlijk wordt hier door de gebruikelijk x verslaafden meteen propaganda geplaatst zonder de feitelijk verslaggeving van de nos erbij te zetten.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:17 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Uiteraard bagatelliseert de NOS dit tot 'fouten gemaakt'. De rot zit diep in dit land.
Ironisch genoeg niet eens inhoudelijk, want inhoudelijke eisen zijn er officieel helemaal niet. Dus het is de evidente leugen die haar hier ongekwalificeerd maakt.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:22 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat ze ook nog eens ondergekwalificeerd is voor een dergelijke functie.
Tja, als je capabele mensen die ervaring hebben op bepaalde gebieden zoekt kom je vaak uit bij oude blanke mannen en dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben; er lopen daar maar weinig mensen rond die geschikt zijn. Vergadertijgers zonder voeten in de klei. En die beslissen dan over ons.
Volgens mij is de Volkskrant duidelijk genoeg of geloof je die ook niet?quote:Op maandag 16 februari 2026 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik praat niets goed ik wil dan gewoon een cv van haar zien dat ze een drs titel voert en geen door P&O gemaakte lijstjes waar sommigen nu conclusies aan verbinden die niet bewezen zijn.
Ik zeg: perfect als toekomstige premier!quote:Op maandag 16 februari 2026 10:40 schreef Mubassie het volgende:
Als ze nu al moeite heeft met haar geheugen dan lijkt me dit niet de beste positie voor mevrouw
100%quote:Op maandag 16 februari 2026 13:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, als je capabele mensen die ervaring hebben op bepaalde gebieden zoekt kom je vaak uit bij oude blanke mannen en dat kan natuurlijk niet.
So dan.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:30 schreef RotatoR het volgende:
Een beschermde academische titel voeren is valsheid in geschriften.
[ afbeelding ]
En die zeggen expliciet dat alleen op parlement.com bij haar naam een titel gevoerd wordt.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volgens mij is de Volkskrant duidelijk genoeg of geloof je die ook niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat erbij, zie het filmpje. Feit is dat Van Berkel glashard heeft gelogen. Benoem dat gewoon ipv het stompzinnige leugentje 'er zijn fouten gemaakt' na te papegaaien. Dit is journalistiek onwaardig.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt hier door de gebruikelijk x verslaafden meteen propaganda geplaatst zonder de feitelijk verslaggeving van de nos erbij te zetten.
Gaat wel gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:56 schreef Cupfighter het volgende:
Gewoon weg ermee komt niet geloofwaardig meer over
quote:Op maandag 16 februari 2026 13:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En die zeggen expliciet dat alleen op parlement.com bij haar naam een titel gevoerd wordt.![]()
Stiekeme qoute omdat het niet magDat deed het UWV ook, kortom, wordt gewoon overgenomen van haar CV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
ha ha niet je ongelijk toegeven maar gewoon een volgend assumptie plaatsen ipv hard objectief verfieerbaar bewijs te geven hier.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat deed het UWV ook, kortom, wordt gewoon overgenomen van haar CV.
Het lijkt me op zijn minst logisch dat parlement.com aan die info gekomen is en dit niet klakkeloos zelf invult. Toch?quote:Op maandag 16 februari 2026 14:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
ha ha niet je ongelijk toegeven maar gewoon een volgend assumptie plaatsen ipv hard objectief verfieerbaar bewijs te geven hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |