Ik hoorde van een Brabander dat ze helemaal niet naar worstenbroodjes smaken, maar naar frikandelbroodjes.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef AgnesGru het volgende:
Heb nog worstenbrood chips liggen, maar geen idee of ik er zin in heb
op de OS zit er altijd tussen elke rit meer tijd dan normaalquote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef Remco het volgende:
Is er überhaupt een reden om 2:30 tussen de ritten te doen?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoorde van een Brabander dat ze helemaal niet naar worstenbroodjes smaken, maar naar frikandelbroodjes.
Meeste chips smaakt totaal niet naar wat er op de verpakking staat. Zoals bijv Joppie, Augurk etc allemaal niet te vretenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoorde van een Brabander dat ze helemaal niet naar worstenbroodjes smaken, maar naar frikandelbroodjes.
Je hebt in ieder geval minder luchtcirculatie dus als er iemand op z'n plaat gaat en het duurt allemaal lang lang dan maakt het toch niet meer uitquote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef Remco het volgende: Is er überhaupt een reden om 2:30 tussen de ritten te doen?
Hier gaan niet veel meer onder komen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet genoeg voor een medaille denk ik, maar wel top 5
Ik vind het beiden zeer matig smaken.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Worstenbroodjes zijn lekkerder en zachter.
quote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef AgnesGru het volgende:
Dit klinkt echt als iets waar je alleen na drie dagen doorhalen tijdens Carnaval nog 'zin in' hebt, en dan nog alleen omdat je niets anders meer in huis hebt en omdat je toch per sé wat binnen wilt krijgen na een ochtendje kotsen op de plee.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef AgnesGru het volgende:
Kok, Jackson, Leerdam, wellicht een Poolse. Daar houdt het wel opquote:Op zondag 15 februari 2026 17:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier gaan niet veel meer onder komen.
Ik had de Brabander aaierbalchips gegeven en die vond ie wel lekker. Maar goed, die smaken ook niet naar eierbal.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het beiden zeer matig smaken.
Worstenbroodjes van een goede Brabantse bakker zijnquote:Op zondag 15 februari 2026 17:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het beiden zeer matig smaken.
Alleen bij Kok lijkt het mij een zekerheidje onder normale omstandigheden. Misschien nog een Boersma die uit haar slof schiet.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kok, Jackson, Leerdam, wellicht een Poolse. Daar houdt het wel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |