SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je gezien wie er op 2 staat? Denk dat di nog heel lang door kan gaanquote:Op zondag 15 februari 2026 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen kan hier toch niet eeuwig mee wegkomen zonder een keer te degraderen?
Correct, je punt?quote:Op zondag 15 februari 2026 14:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je clubje staat 14 punten achter op PSV...
Een keer gaat dit je opbreken en moet je naar beneden kijken ipv naar bovenquote:Op zondag 15 februari 2026 14:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Heerenveen is ook gewoon plek 10 materiaal. De tijd van Verbeek bijv. komt nooit meer terug.
Dat doe ik nu al een aantal seizoenen eerlijk gezegd. De rest van het veld kan er ook niks vanquote:Op zondag 15 februari 2026 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een keer gaat dit je opbreken en moet je naar beneden kijken ipv naar boven
Je moet iets, tijdens het rippen van de CD collectie...quote:Op zondag 15 februari 2026 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, het dagelijkse computeruurtje in de opvang is bezig.
Om 17u maaltijd in de gezamenlijke woonruimte.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, het dagelijkse computeruurtje in de opvang is bezig.
Het zit Feyenoord weer mee.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel slecht
Maar door een twijfelachtige penalty wel gewonnen
Neequote:Op zondag 15 februari 2026 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voel jij net, als enkele andere PSV-users, ook het kampioenschap uit je vingers glippen?
Ik denk niet dat jij nou bepaald in een positie bent om andere mensen te veroordelen.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alhoewel, je hebt zeker Carnaval gevierd.
Daar heb ik dan wel weer een mening over.
Ik veroordeel helemaal niemand.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij nou bepaald in een positie bent om andere mensen te veroordelen.
Dat lijkt me zeer verstandigquote:Op zondag 15 februari 2026 16:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik veroordeel helemaal niemand.
Vier jij ook carnaval?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij nou bepaald in een positie bent om andere mensen te veroordelen.
GGMM lijkt mij niet zo'n gezellig type als Coco om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vier jij ook carnaval?
Ik hoop dat user @:caland warm gekleed is.
Met weer een punt erbij voor Telstar is dat zonder meer nog levend.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer voor Telstar.
Ik had wel zin in een doldwaze degradatiestrijd.
Donequote:Op zondag 15 februari 2026 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Zo weer huilen en piepen dat het niet meer kan doorgaan
Uiteraard van de trainert die het meest gebaat is dat de bal op de grond blijft.quote:
Nou...helemaal opgepompt, hele dag voeding op aangepast, 120km gereden voor de uitploeg, 10.000 man wat hun weekend er op heeft aangepast en is op komen dagen.quote:
Dit was gisteren al voorspeld en men wist uren van tevoren al met zekerheid dat dit duel niet afgespeeld zou worden. Als NEC supporter zou ik niet eens die reis gemaakt hebben.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou...helemaal opgepompt, hele dag voeding op aangepast, 120km gereden voor de uitploeg, 10.000 man wat hun weekend er op heeft aangepast en is op komen dagen.
7 minuten foebele, en weer naar huis.
Dan kan je ook als knvb zeggen: afgelast.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit was gisteren al voorspeld en men wist uren van tevoren al met zekerheid dat dit duel niet afgespeeld zou worden. Als NEC supporter zou ik niet eens die reis gemaakt hebben.
Ik ga lekker vanuit Voorburg naar Sparta en vind het uiteindelijk wel gezellig om Schaatsen in het supportershome te kijken. Maar dit wist iedereen om 10.00 al dat het niets ging worden met Sparta NEC. Schandalige manier van handelen voor onze vrienden uit Nijmegenquote:Op zondag 15 februari 2026 18:01 schreef TweedeKlum het volgende:
De KNVB heeft maling aan de veiligheid van supporters.
8 jaar geleden was het precies hetzelfde met Utrecht-Feyenoord. De KNVB leert niet van haar fouten.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik ga lekker vanuit Voorburg naar Sparta en vind het uiteindelijk wel gezellig om Schaatsen in het supportershome te kijken. Maar dit wist iedereen om 10.00 al dat het niets ging worden met Sparta NEC. Schandalige manier van handelen voor onze vrienden uit Nijmegen
https://nos.nl/artikel/24(...)fgelast-om-sneeuwvalquote:Op zondag 15 februari 2026 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
8 jaar geleden was het precies hetzelfde met Utrecht-Feyenoord. De KNVB leert niet van haar fouten.
Nuff said.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)fgelast-om-sneeuwval
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Peesjevee, hup Volendam, hup NEC.
Akkoord.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 10:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Peesjevee, hup Volendam, hup NEC.
Ik ben op één wedstrijd na voor alle uitploegen dit weekendquote:
Ik heb een vermoeden welke.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben op één wedstrijd na voor alle uitploegen dit weekend
quote:
quote:
quote:
Klopte je vermoeden?quote:Op zondag 26 januari 2020 23:18 schreef Caland het volgende:
Oh is volgende week Ajax - PSV joh
Hup Ajax
Sympathiek dat je PSV zo'n warm hart toedraagtquote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben op één wedstrijd na voor alle uitploegen dit weekend
Nee, je hebt pas een spitsenprobleem als je een middenvelder daar neerzet en een fitte spits op de bank.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 17:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boadu basis PSV, dan weet je dat je een groot spitsenprobleem hebt.
Dit kan niet.quote:
Jochem Myjer vraagt zich weleens af hoe Friezen seks hebben:quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jochem Myjer vraagt zich weleens af hoe Friezen seks hebben:
Bekijk deze YouTube-video
Sowieso goed gedaan, die dialecten
Dat zou wel knap zijn t.o.v. het slechtste Ajax en Feyenoord in tijden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:27 schreef Coco het volgende:
Wordt dit een nog grotere choke dan vorig seizoen?
Al zetten ze Jong PSV in de rest van het seizoen, worden ze nog kampioenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zou wel knap zijn t.o.v. het slechtste Ajax en Feyenoord in tijden.
Tuks, Brabo en Limburgs doe ik regelmatig na.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Ik ben ook gek op dialecten nadoen.
Zit je nu sarcastisch te doenquote:
Tuks?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Tuks, Brabo en Limburgs doe ik regelmatig na.
Ja humor om te lachen!
quote:Tuk is een dorp bij Steenwijk, de hoofdplaats van de Nederlandse gemeente Steenwijkerland. In 2023 telde Tuk 2.165 inwoners.
Tuk is onder andere bekend van Mannenkoor Karrespoor. Tuk heeft elk jaar de Tukse Zomerfeesten, die worden gehouden op het Achterveld. Met oud en nieuw wordt er groot vuurwerk afgestoken bij de vijver aan Bakkersveld.
Tuk heeft geen treinverbinding, het dichtstbij gelegen station is station Steenwijk. Wel heeft Tuk een goede verbinding met de snelweg A32 (Meppel - Leeuwarden) en een busverbinding, lijn 76 (Emmeloord - Oldemarkt - Steenwijk).
Hoewel het dorpje klein is, heeft het in vergelijking met andere dorpen toch veel voorzieningen, zoals een slager, café, kapsalon, school, watertoren, bowlingcentrum, tennishal, tennisvereniging en een kinderdagverblijf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |