In feite zouden clubs als NEC inderdaad in dienst moeten staan voor Ajax.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Arrogantie van de teletekst supporterclub uit Amsterdam
Hij is er nu toch niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wordt gewoon openlijk gesproken toch
Ik neem aan dat hij de topics gewoon terugleest.quote:
Je wordt in eigen huis bijna weggetikt simpelequote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
In feite zouden clubs als NEC inderdaad in dienst moeten staan voor Ajax.
Zit je lekker op het kastje vriend.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je wordt in eigen huis bijna weggetikt simpele
Je wordt in eigen huis bijna weggetikt simpelequote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
In feite zouden clubs als NEC inderdaad in dienst moeten staan voor Ajax.
Randdebielquote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zit je lekker op het kastje vriend.
Je hebt meer quotes dan NEC nationale prijzen heeft.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je wordt in eigen huis bijna weggetikt simpele
[..]
Randdebiel
Dat zou ook verdient zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:46 schreef Wotte het volgende:
User @:Cupfighter hoopt nu van harte dat NEC scoort
Als ik dat van te voren zou weten dan zat ik aan de roulette tafel.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:50 schreef Alpha0 het volgende:
NEC houdt goed stand, hoe gaat het verder!!??
Goh wat een humor schaam je kapot met de begroting die Ajax heeft tegenover NECquote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt meer quotes dan NEC nationale prijzen heeft.
Gaat weer gruwelijk mis vanmiddag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |