Eensquote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben op één wedstrijd na voor alle uitploegen dit weekend
Kan me niet voorstellen dat iemand voor dit kut Ajaks isquote:Op zaterdag 21 februari 2026 21:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand voor NEC is.
Ajaks lol 🤣quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand voor dit kut Ajaks is
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zit tweewekelijks bijna 30% van het inwonertal van Nijmegen in dat stadion.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Lege stoeltjes.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zit tweewekelijks bijna 30% van het inwonertal van Nijmegen in dat stadion.
Nou wordt ie mooi. Als je niet in Nijmegen e.o. woont en/of er zelden komt is het vrij plausibel om te stellen dat je je niet kan voorstellen dat iemand voor NEC is.quote:
Er klaagt ook geen sportschoolhouder over abbonementhouders die nooit komen.quote:
Arrogantie van de teletekst supporterclub uit Amsterdamquote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nou wordt ie mooi. Als je niet in Nijmegen e.o. woont en/of er zelden komt is het vrij plausibel om te stellen dat je je niet kan voorstellen dat iemand voor NEC is.
Andersom is het een vrij kolderieke take bij de grootste club van het land.
In feite zouden clubs als NEC inderdaad in dienst moeten staan voor Ajax.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Arrogantie van de teletekst supporterclub uit Amsterdam
Hij is er nu toch niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wordt gewoon openlijk gesproken toch
Ik neem aan dat hij de topics gewoon terugleest.quote:
Je wordt in eigen huis bijna weggetikt simpelequote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
In feite zouden clubs als NEC inderdaad in dienst moeten staan voor Ajax.
Zit je lekker op het kastje vriend.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je wordt in eigen huis bijna weggetikt simpele
Je wordt in eigen huis bijna weggetikt simpelequote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
In feite zouden clubs als NEC inderdaad in dienst moeten staan voor Ajax.
Randdebielquote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zit je lekker op het kastje vriend.
Je hebt meer quotes dan NEC nationale prijzen heeft.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je wordt in eigen huis bijna weggetikt simpele
[..]
Randdebiel
Dat zou ook verdient zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:46 schreef Wotte het volgende:
User @:Cupfighter hoopt nu van harte dat NEC scoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |