Leuk.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jochem Myjer vraagt zich weleens af hoe Friezen seks hebben:
Bekijk deze YouTube-video
Sowieso goed gedaan, die dialecten
Dat zou wel knap zijn t.o.v. het slechtste Ajax en Feyenoord in tijden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:27 schreef Coco het volgende:
Wordt dit een nog grotere choke dan vorig seizoen?
Al zetten ze Jong PSV in de rest van het seizoen, worden ze nog kampioenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zou wel knap zijn t.o.v. het slechtste Ajax en Feyenoord in tijden.
Tuks, Brabo en Limburgs doe ik regelmatig na.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Ik ben ook gek op dialecten nadoen.
Zit je nu sarcastisch te doenquote:
Tuks?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 19:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Tuks, Brabo en Limburgs doe ik regelmatig na.
Ja humor om te lachen!
quote:Tuk is een dorp bij Steenwijk, de hoofdplaats van de Nederlandse gemeente Steenwijkerland. In 2023 telde Tuk 2.165 inwoners.
Tuk is onder andere bekend van Mannenkoor Karrespoor. Tuk heeft elk jaar de Tukse Zomerfeesten, die worden gehouden op het Achterveld. Met oud en nieuw wordt er groot vuurwerk afgestoken bij de vijver aan Bakkersveld.
Tuk heeft geen treinverbinding, het dichtstbij gelegen station is station Steenwijk. Wel heeft Tuk een goede verbinding met de snelweg A32 (Meppel - Leeuwarden) en een busverbinding, lijn 76 (Emmeloord - Oldemarkt - Steenwijk).
Hoewel het dorpje klein is, heeft het in vergelijking met andere dorpen toch veel voorzieningen, zoals een slager, café, kapsalon, school, watertoren, bowlingcentrum, tennishal, tennisvereniging en een kinderdagverblijf.
Pepi hopelijk wel in bubbeltjes plastic..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |