https://www.olympics.com/en/milano-cortina-2026/sports/snowboardquote:Big Air (Men & Women)
February 5: Men’s Big Air Qualification
February 7: Men’s Big Air Final
February 8: Women’s Big Air Qualification
February 9: Women’s Big Air Final
Parallel Giant Slalom (PGS)
February 8: Women’s and Men’s PGS Qualification + Finals
Halfpipe (HP)
February 11: Halfpipe Qualifications
February 12: Women’s Halfpipe Final
February 13: Men’s Halfpipe Final
Snowboard Cross (SBX)
February 12: Men’s Snowboard Cross Finals
February 13: Women’s Snowboard Cross Finals
February 15: Mixed Team Snowboard Cross Finals
Slopestyle (Men & Women)
February 16: Slopestyle Qualifications
February 17: Women’s Slopestyle Final
February 18: Men’s Slopestyle Final
Alsof er mensen teruglezen of een OP lezen.quote:
Wel als ik iets wil wetenquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Alsof er mensen teruglezen of een OP lezen.
Ik kijk op een heel klein schermpje. (Hoekje van mijn mobiel) En zie geen nummer.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:20 schreef DeLuna het volgende:
Ze hebben een heel groot startnummer aan en ze zijn nu bij 12.
Heb zojuist de OP een update gegeven.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Alsof er mensen teruglezen of een OP lezen.
Wel een geweldige zangerquote:
13quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk op een heel klein schermpje. (Hoekje van mijn mobiel) En zie geen nummer.
Queenie wat ik met die muziek moet.quote:
https://www.olympics.com/(...)seed/--------/resultquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, dank. Nu weet ik alleen niet bij hoeveel ze nu zijn.
Sommigen doen aan Pluto.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:23 schreef Felagund het volgende:
Ah, doen ze hier ook al aan Regular en Goofy?
Hij mag nog een keer zo te zien.quote:
Wel leuk, 17 jaar pas dit ventjequote:Op donderdag 12 februari 2026 10:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij mag nog een keer zo te zien.
Hij was nu langzamer.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij mag nog een keer zo te zien.
Herkansing is ook niet te doen zoals we gisteren zagen.quote:
Als 1:06.37 ook was wat Wennemars had kunnen rijdenquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Herkansing is ook niet te doen zoals we gisteren zagen.
Idd. Niet zo snel achter elkaar inderdaad.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Herkansing is ook niet te doen zoals we gisteren zagen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
Sinds een paar jaar zijn sporters meestal jonger dan ik ben. Ik begin oud te worden.
Sowieso grote verschillen, nu kijk ik dit verder ook echt nooit, dus geen idee of dat normaal is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1 en 2 zijn wel een stuk sneller dan de rest.
Voor mij ook. Ik heb dit nog nooit gekeken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:41 schreef Remco het volgende:
[..]
Sowieso grote verschillen, nu kijk ik dit verder ook echt nooit, dus geen idee of dat normaal is.
Ik vind het kleine verschillen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:41 schreef Remco het volgende:
[..]
Sowieso grote verschillen, nu kijk ik dit verder ook echt nooit, dus geen idee of dat normaal is.
Hopelijk geen Chinezen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:45 schreef TheVulture het volgende:
8e plek is wel top voor De Blois, dan heb je een gunstige loting voor wat het waard is met alle kamikaze die we gaan krijgen
Wordt nog leuk met de shorttrack vanavond.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk geen Chinezen.
Ik ben vooral bang voor Fontana en andere Italianen qua kamikazequote:Op donderdag 12 februari 2026 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wordt nog leuk met de shorttrack vanavond.
Schulting gaat ze allemaal de boarding inyeeten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wordt nog leuk met de shorttrack vanavond.
Dat zou apart zijn vanaf de tribunequote:Op donderdag 12 februari 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schulting gaat ze allemaal de boarding inyeeten.
Die zijn misschien wat voorzichtiger omdat het in eigen land is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang voor Fontana en andere Italianen qua kamikaze
Het kost ook wel een bak extra energie zo'n tweede runquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:58 schreef Montov het volgende:
Waarom hoeven/mogen de beste 20 geen extra run te doen? Ik denk dat het voordeel geeft om de omstandigheden beter te voelen met nog een run. En anderzijds, waarom 20 en niet 16?
Hij moet tegen de nr 9-24-25 uit de kwalificatie toch? Zoiets zeiden de bij de NOS.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:21 schreef Montov het volgende:
Als ik naar alle 3 de tegenstanders kijk in de 8e finale, dan zat er geen snelle starters bij. En de start is het belangrijkste bij het racen.
Klopt, en qua tussentijden zie je dat die 3 niet het beste zijn in het begin.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij moet tegen de nr 9-24-25 uit de kwalificatie toch? Zoiets zeiden de bij de NOS.
Vaak wel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:46 schreef Szura het volgende:
Let's go
Schroeien de Fransen hier ook al zoals op de bmx?
Nederlandse snowboarders en de OS is nooit makkelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:51 schreef AgnesGru het volgende:
Deze ronde zou makkelijk worden toch?
Loterijsportquote:Op donderdag 12 februari 2026 13:51 schreef AgnesGru het volgende:
Deze ronde zou makkelijk worden toch?
Een keer ging alles goed.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlandse snowboarders en de OS is nooit makkelijk.
En een tweede keer bijna alles (Dekker vier jaar geleden).quote:
Had zich eigenlijk, mede door een blessure, niet geplaatst. Dus kan het dan nog wel begrijpen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:52 schreef zorro28 het volgende:
Nou ja volgens de commentator geniet Glenn wel van de Spelen, daar gaat het natuurlijk om.
Als je 2e ligt en er alsnog uit flikkert heb je het gewoon niet zo goed gedaan. Dan geniet je niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had zich eigenlijk, mede door een blessure, niet geplaatst. Dus kan het dan nog wel begrijpen.
Is niet echt een gelukkig huwelijk inderdaad. De NOS jinx zal wel weer hebben toegeslagenquote:Op donderdag 12 februari 2026 13:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlandse snowboarders en de OS is nooit makkelijk.
Ik heb niet gehoord hoezeer ze hem hebben beschreven. Maar ze zullen het toch niet over een finale hebben gehad? Of wel?quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is niet echt een gelukkig huwelijk inderdaad. De NOS jinx zal wel weer hebben toegeslagen
44quote:
Ik vond dat ze wel deden alsof deze ronde een zekerheidje zou zijn. Gezien zijn achtste tijd werd wel gedacht aan de halve finale en hopelijk meer.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb niet gehoord hoezeer ze hem hebben beschreven. Maar ze zullen het toch niet over een finale hebben gehad? Of wel?
Zeker. Hierna komt Florence Nightingale.quote:
Ronde doorkomen had die ook wel moeten kunnen. Als het hoop was op de halve finale prima, maar dat zou niet direct in de lijn der verwachting liggen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vond dat ze wel deden alsof deze ronde een zekerheidje zou zijn. Gezien zijn achtste tijd werd wel gehoopt op een halve finale en hopelijk meer.
Die had duidelijk de Ha(e)mmer(le)quote:
Zal wel komen omdat die niet meer bestaan. Ze moeten nu een 20 cent muntje opgooien.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Het kwartje valt voor dit soort dingen qua verrassende prestaties ook maar zelden goed voor Team NL he
Die gaan dit wel t/m de finale uitzenden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:12 schreef Dagoduck het volgende:
Hierna zal de NOS wel twee uur gaan voorbeschouwen op het schaatsen.
VARREDquote:
Kan primaquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ach.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Kan primaquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ach.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
I did not move! Genotquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
In protest op de baan gaan liggen zoals bij atletiek.
quote:
Die zijn verschillend. Bij de tweede heb je een spatie en [i]-tags geplaatst.quote:
Shorttrack niet gekeken?quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Duitsers nakken elkaar... dat doet zelfs Team NL niet
Shorttrack op sneeuw.quote:
Is nog best een lang parcours hoorquote:
Daar reed Jens niet zijn eigen ploeggenote onderuit tochquote:
Dat deed Sven Kramer ooit welquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar reed Jens niet zijn eigen ploeggenote onderuit toch
Nee, dat niet, maar het was wel een beetje zijn schuld dat Velzeboer in de problemen kwam.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar reed Jens niet zijn eigen ploeggenote onderuit toch
Doodstraf?quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:34 schreef Madhouse11 het volgende:
Hier had een Amerikaanse straf beter op zijn plaats geweest.
Daar vond ik het ook wel op lijken al ontbrak een echte close up.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:34 schreef Madhouse11 het volgende:
Hier had een Amerikaanse straf beter op zijn plaats geweest.
🤓quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Die zijn verschillend. Bij de tweede heb je een spatie en [i]-tags geplaatst.
Een boze tweet van Trump. Dan volgen de doodsbedreigingen vanzelf wel.quote:
Dit circus mag wat mij betreft net als dat mini-rondjes schaatsen direct geschrapt worden van het programma.quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit circus mag wat mij betreft net als dat mini-rondjes schaatsen direct geschrapt worden van het ramma. prog
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit circus mag wat mij betreft net als dat mini-rondjes schaatsen direct geschrapt worden van het programma.
Koblet ging de Grondin.quote:
Stel je aanquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit circus mag wat mij betreft net als dat mini-rondjes schaatsen direct geschrapt worden van het programma.
Dat ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:37 schreef Felagund het volgende:
Hier is toch weinig mis mee? Natuurlijk zit er een bepaald gelukselement in, maar het is niet zo dat de jury hier een grote rol in speelt.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:24 schreef Redefine het volgende:
Chollet broers houden van fotofinishesWas bij de laatste WB ook al.
De oude. Nou ja oud.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:42 schreef TheVulture het volgende:
Is het nu de oude of de jongere in het rode hesje?
We weten het over 5 minuten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:43 schreef Redefine het volgende:
En dan Grondin en Haemmerle er straks bij?
Die kan nog vijf spelen door.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Sneu wel, maar die kan over 4 jaar in eigen huis de medaille binnenhalen
Uithangsvermogen heb ik niet, ik stop de was in de droger.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Het is inderdaad wel volle bak gas voor die atleten, uithangsvermogen is dus ook wel een dingetje
Wennemars eat your heart out met een kwartier is niet genoeg.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Het is inderdaad wel volle bak gas voor die atleten, uithangsvermogen is dus ook wel een dingetje
quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uithangsvermogen heb ik niet, ik stop de was in de droger.
Dan weten we tenminste waar je uithangt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uithangsvermogen heb ik niet, ik stop de was in de droger.
Fotofinished!quote:
Lorenzo Bradburyquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Italiaan zal zich er wel mazzelend doorheen gaan boarden
Leuk, Eefje de Visser weet dat ook, ongeveer precies.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan weten we tenminste waar je uithangt.
quote:Ik weet ongeveer precies waar je uithangt
Denk ik ook.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Haemmerle heeft dit net gehaald denk ik
Daar gaan er dan ook zes doorquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:51 schreef Szura het volgende:
En uiteindelijk maar 1 Fransoos in de finale,toch net wat anders dan bmx
Half uurquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wennemars eat your heart out met een kwartier is niet genoeg.
Weet ik, maar Erben deed alsof het een kwartier wasquote:
De Nederlandse Martina.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:52 schreef Szura het volgende:
Ik voel me niet blij, zei hij met een grote lach
Die is druk met 24/7 kijken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:53 schreef Felagund het volgende:
Leg eens aan de Humprey's uit hoe dit werkt.
@Glennquote:
Bij veel gaat het toch nog steeds wel meer om exposure voor hun sociale kanalen en sponsoren.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:55 schreef Szura het volgende:
Wonderlijke types altijd die snowboarders
Hallo Coolquote:
Eerst nog de volkomen nutteloze kleine finale.quote:
Misschien vallen er 2 straffen in de finalequote:Op donderdag 12 februari 2026 14:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerst nog de volkomen nutteloze kleine finale.
Voor het diploma!quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat niet de top 8? Die hebben ze al dan.quote:
Doen ze standaard. En in dit geval voor het Olympisch diploma.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vaak bij dit soort uitslagen dan de top zes.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat niet de top 8? Die hebben ze al dan.
Kun je toch beter een 5 dan een 8 hebben staanquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat niet de top 8? Die hebben ze al dan.
Die Baumgartner heeft dus daadwerkelijk een zoon van 21quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Baumgartner en Chollet hadden vader en zoon kunnen zijn
Aiden Chollet?quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die Baumgartner heeft dus daadwerkelijk een zoon van 21
Is dat niet altijd hetzelfde?quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vaak bij dit soort uitslagen dan de top zes.
Die berg komt er?quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:00 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we in Snowworld niet het parcours nabouwen zoals we dat ook altijd met de BMX-banen deden op Papendal? hier moeten toch meer Nederlanders aan mee gaan doen
Weet ik niet exact.quote:
Wel nog even de fotofinish afwachten.quote:
Maakt mij niks uit.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:59 schreef Redefine het volgende:
Er is kans op Fransen op plek 4, 5 en 6. Al verwacht ik wel een medaille voor Cholet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |