Kan primaquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ach.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Kan primaquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ach.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
I did not move! Genotquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
In protest op de baan gaan liggen zoals bij atletiek.
quote:
Die zijn verschillend. Bij de tweede heb je een spatie en [i]-tags geplaatst.quote:
Shorttrack niet gekeken?quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Duitsers nakken elkaar... dat doet zelfs Team NL niet
Shorttrack op sneeuw.quote:
Is nog best een lang parcours hoorquote:
Daar reed Jens niet zijn eigen ploeggenote onderuit tochquote:
Dat deed Sven Kramer ooit welquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar reed Jens niet zijn eigen ploeggenote onderuit toch
Nee, dat niet, maar het was wel een beetje zijn schuld dat Velzeboer in de problemen kwam.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar reed Jens niet zijn eigen ploeggenote onderuit toch
Doodstraf?quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:34 schreef Madhouse11 het volgende:
Hier had een Amerikaanse straf beter op zijn plaats geweest.
Daar vond ik het ook wel op lijken al ontbrak een echte close up.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:34 schreef Madhouse11 het volgende:
Hier had een Amerikaanse straf beter op zijn plaats geweest.
🤓quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Die zijn verschillend. Bij de tweede heb je een spatie en [i]-tags geplaatst.
Een boze tweet van Trump. Dan volgen de doodsbedreigingen vanzelf wel.quote:
Dit circus mag wat mij betreft net als dat mini-rondjes schaatsen direct geschrapt worden van het programma.quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit circus mag wat mij betreft net als dat mini-rondjes schaatsen direct geschrapt worden van het ramma. prog
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit circus mag wat mij betreft net als dat mini-rondjes schaatsen direct geschrapt worden van het programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |