Herkenbaarquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
Sinds een paar jaar zijn sporters meestal jonger dan ik ben. Ik begin oud te worden.
Sowieso grote verschillen, nu kijk ik dit verder ook echt nooit, dus geen idee of dat normaal is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1 en 2 zijn wel een stuk sneller dan de rest.
Voor mij ook. Ik heb dit nog nooit gekeken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:41 schreef Remco het volgende:
[..]
Sowieso grote verschillen, nu kijk ik dit verder ook echt nooit, dus geen idee of dat normaal is.
Ik vind het kleine verschillen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:41 schreef Remco het volgende:
[..]
Sowieso grote verschillen, nu kijk ik dit verder ook echt nooit, dus geen idee of dat normaal is.
Hopelijk geen Chinezen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:45 schreef TheVulture het volgende:
8e plek is wel top voor De Blois, dan heb je een gunstige loting voor wat het waard is met alle kamikaze die we gaan krijgen
Wordt nog leuk met de shorttrack vanavond.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk geen Chinezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |