Uithangsvermogen heb ik niet, ik stop de was in de droger.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Het is inderdaad wel volle bak gas voor die atleten, uithangsvermogen is dus ook wel een dingetje
Wennemars eat your heart out met een kwartier is niet genoeg.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Het is inderdaad wel volle bak gas voor die atleten, uithangsvermogen is dus ook wel een dingetje
quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uithangsvermogen heb ik niet, ik stop de was in de droger.
Dan weten we tenminste waar je uithangt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uithangsvermogen heb ik niet, ik stop de was in de droger.
Fotofinished!quote:
Lorenzo Bradburyquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Italiaan zal zich er wel mazzelend doorheen gaan boarden
Leuk, Eefje de Visser weet dat ook, ongeveer precies.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan weten we tenminste waar je uithangt.
quote:Ik weet ongeveer precies waar je uithangt
Denk ik ook.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Haemmerle heeft dit net gehaald denk ik
Daar gaan er dan ook zes doorquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:51 schreef Szura het volgende:
En uiteindelijk maar 1 Fransoos in de finale,toch net wat anders dan bmx
Half uurquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wennemars eat your heart out met een kwartier is niet genoeg.
Weet ik, maar Erben deed alsof het een kwartier wasquote:
De Nederlandse Martina.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:52 schreef Szura het volgende:
Ik voel me niet blij, zei hij met een grote lach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |