Voor mij ook. Ik heb dit nog nooit gekeken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:41 schreef Remco het volgende:
[..]
Sowieso grote verschillen, nu kijk ik dit verder ook echt nooit, dus geen idee of dat normaal is.
Ik vind het kleine verschillen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:41 schreef Remco het volgende:
[..]
Sowieso grote verschillen, nu kijk ik dit verder ook echt nooit, dus geen idee of dat normaal is.
Hopelijk geen Chinezen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:45 schreef TheVulture het volgende:
8e plek is wel top voor De Blois, dan heb je een gunstige loting voor wat het waard is met alle kamikaze die we gaan krijgen
Wordt nog leuk met de shorttrack vanavond.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk geen Chinezen.
Ik ben vooral bang voor Fontana en andere Italianen qua kamikazequote:Op donderdag 12 februari 2026 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wordt nog leuk met de shorttrack vanavond.
Schulting gaat ze allemaal de boarding inyeeten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wordt nog leuk met de shorttrack vanavond.
Dat zou apart zijn vanaf de tribunequote:Op donderdag 12 februari 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schulting gaat ze allemaal de boarding inyeeten.
Die zijn misschien wat voorzichtiger omdat het in eigen land is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang voor Fontana en andere Italianen qua kamikaze
Het kost ook wel een bak extra energie zo'n tweede runquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:58 schreef Montov het volgende:
Waarom hoeven/mogen de beste 20 geen extra run te doen? Ik denk dat het voordeel geeft om de omstandigheden beter te voelen met nog een run. En anderzijds, waarom 20 en niet 16?
Hij moet tegen de nr 9-24-25 uit de kwalificatie toch? Zoiets zeiden de bij de NOS.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:21 schreef Montov het volgende:
Als ik naar alle 3 de tegenstanders kijk in de 8e finale, dan zat er geen snelle starters bij. En de start is het belangrijkste bij het racen.
Klopt, en qua tussentijden zie je dat die 3 niet het beste zijn in het begin.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij moet tegen de nr 9-24-25 uit de kwalificatie toch? Zoiets zeiden de bij de NOS.
Vaak wel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:46 schreef Szura het volgende:
Let's go
Schroeien de Fransen hier ook al zoals op de bmx?
Nederlandse snowboarders en de OS is nooit makkelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:51 schreef AgnesGru het volgende:
Deze ronde zou makkelijk worden toch?
Loterijsportquote:Op donderdag 12 februari 2026 13:51 schreef AgnesGru het volgende:
Deze ronde zou makkelijk worden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |