Shorttrack niet gekeken?quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Duitsers nakken elkaar... dat doet zelfs Team NL niet
Shorttrack op sneeuw.quote:
Is nog best een lang parcours hoorquote:
Daar reed Jens niet zijn eigen ploeggenote onderuit tochquote:
Dat deed Sven Kramer ooit welquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar reed Jens niet zijn eigen ploeggenote onderuit toch
Nee, dat niet, maar het was wel een beetje zijn schuld dat Velzeboer in de problemen kwam.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar reed Jens niet zijn eigen ploeggenote onderuit toch
Doodstraf?quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:34 schreef Madhouse11 het volgende:
Hier had een Amerikaanse straf beter op zijn plaats geweest.
Daar vond ik het ook wel op lijken al ontbrak een echte close up.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:34 schreef Madhouse11 het volgende:
Hier had een Amerikaanse straf beter op zijn plaats geweest.
🤓quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Die zijn verschillend. Bij de tweede heb je een spatie en [i]-tags geplaatst.
Een boze tweet van Trump. Dan volgen de doodsbedreigingen vanzelf wel.quote:
Dit circus mag wat mij betreft net als dat mini-rondjes schaatsen direct geschrapt worden van het programma.quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit circus mag wat mij betreft net als dat mini-rondjes schaatsen direct geschrapt worden van het ramma. prog
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit circus mag wat mij betreft net als dat mini-rondjes schaatsen direct geschrapt worden van het programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |