Ja, veel subtop maar het is wel leuk dat ze nu er met meerdere schaatsers er zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Blijft grotendeels middelmaat
Fijn dat die nog komt.quote:
Wat als blijkt als je in de verkeerde rit hebt gereden?quote:
Snelste tijd neerzetten en dan daarna dat je in een andere rit hebt gelootquote:
Even aanpassen naar: is al geweest!quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,die moet nog plaatsvinden.
Alles voor extra reclame inkomsten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Slaat ook echt nergens op, een dweil tussendoor op de 1000m.
Oei!quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:56 schreef wimderon het volgende:
Ging Dombek niet door de blokken in de tweede bocht?
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:56 schreef wimderon het volgende:
Ging Dombek niet door de blokken in de tweede bocht?
Dat wordt een dubbeltje op zijn kant.quote:
Tevreden?quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even aanpassen naar: is al geweest!
Heb hem erin gezetquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even aanpassen naar: is al geweest!
Zo'n Zamboni gaat ook niet zo snel.quote:
Ja! Verder waren het koffieritjes.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:57 schreef Toby56 het volgende:
Hoogtepunt voor de dweil was toch wel die zieke opening van Dubreuil.
Machtig.
Ze gaan zo vast nog handtekening scorebquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:58 schreef Redefine het volgende:
Helemaal van hun stuk omdat Snoop Dogg er zit
Ja.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Chevy heeft er echt wat van gemaakt
Dat heeft Hansie Hansie goed geregeld inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:00 schreef Regilio_ het volgende:
Leuke vrouw voor de dolle duikavond Hans.
Pas 24 jaar jonger ook.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heeft Hansie Hansie goed geregeld inderdaad.
Martin Feigenwinter.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:50 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik zou wel een Jaromir Radke willen horen.
Echte liefde toont zich in onvoorwaardelijkheid.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Pas 24 jaar jonger ook.
Maar wel serieus een goed stel volgens mij.
Ik weet nog wel dat er een keer een machine kaput ging.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:10 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
In mijn herinnering waren er op eerdere spelen meer dweilpauzes
Op de 1000 meter?quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:10 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Toen waren er ook veel meer rittenquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:10 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Wel kortere. Deze worden gedomineerd door de adverteerders.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:10 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Geen drama toch?quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wow. Wüst. “Al rijdt die tering hard”
Voor die ene schaatser wel. Broddelwerken bij de rest.quote:
Het is kiezen tussen een muur van reclamelawaai of de stoïcijnse filosoofquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel kortere. Deze worden gedomineerd door de adverteerders.
Vancouver 2010 met de 2 x 500m.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat er een keer een machine kaput ging.
Zo is het m'n beste, zo is het.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:13 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Het is kiezen tussen een muur van reclamelawaai of de stoïcijnse filosoof
Ik moest er juist om lachen. Zo lekker spontaan, even vergeten dat het wordt uitgezonden 😄quote:
Ja, vond het ook wel grappig,quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:14 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik moest er juist om lachen. Zo lekker spontaan, even vergeten dat het wordt uitgezonden 😄
Gaat er vandoor op de Cipressa?quote:
Omdat ze met pensioen is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:16 schreef raptorix het volgende:
Waarom kleed Irene zich altijd als een Oma... ?
Turchinoquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaat er vandoor op de Cipressa?
Doen ze voor mij. Even naar winkel en nu preciew op tijd dankzij de valse startquote:
Niet dusquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die wil ik nog wel eens zien leek toch wel genoeg ruimte te hebben
Niet echtquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die wil ik nog wel eens zien leek toch wel genoeg ruimte te hebben
De vrouwen komen in de eerste bocht met minder snelheid aan, waardoor ze zo niet snel tegen een blokje aankomen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Zijn deze mannen wel helemaal helder? Ik heb niet volledig opgelet vóór deze rit maar tijdens het was ophangen, hoorde ik constant dat er valse starten waren, mogelijk zelfs een diskwalificatie vanwege een blokje. Nu wéér een valse start.
Dat doen de meiden toch beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
1:15.28quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
Wat willen we zien voor Kjeld? 1:06.8 ?
Een crash in de laatste bocht.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
Wil je meedoen voor de medailles moet je dat minimaal rijden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
Dat blokje was één ding maar ik heb het idee dat ik constant over valse starten hoorde. En nu ook weer iets gaars.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:20 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
De vrouwen komen in de eerste bocht met minder snelheid aan, waardoor ze zo niet snel tegen een blokje aankomen.
Daarom ook eerst vals.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jenning heeft dan wel een knalstart nodig en Stolz een slechte
De dag dat Kjeld Nuis Olympisch goud won.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:21 schreef Gretzl het volgende:
"Door de bank genomen was het niet zo'n slecht seizoen"
Dat is een lyric die Spinvis GOD had kunnen schrijven![]()
Met zijn kut-ijs.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:22 schreef Szura het volgende:
Kjeld gaat de starter straks bedreigen
een mooi afscheid met een nette 5de plaatsquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
Ik denk niet dat hij nog een keer mag.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:24 schreef Arizona het volgende:
Nice! Denk voor hem wel het maximale nu.
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met of zonder klapschaats?
Of die is aan het janken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die stuitert op de tribune
Ik noem dit niet ideaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |