abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220067253
Heujjjj wederom een valse start bij de mannen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220067254
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
Wat willen we zien voor Kjeld? 1:06.8 ?
een mooi afscheid met een nette 5de plaats
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_220067256
Starter altijd tegen ons.
  Redactie Sport woensdag 11 februari 2026 @ 19:22:53 #179
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220067257
Dit is niet de winnende rit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220067258
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:22 schreef Arizona het volgende:
Starter altijd tegen ons.
Een Amerikaan. Dubieus!
pi_220067259
JAGEN
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator woensdag 11 februari 2026 @ 19:23:01 #182
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220067260
Kjeld op de brommert.
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
pi_220067261
Jagen!
pi_220067263
w/
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220067264
24.8 is matig
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:23:11 #186
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220067265
24.8 houdt niet over
pi_220067267
JAGEN
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220067268
Diplomaatje.
pi_220067269
Matig
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:23:29 #190
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220067271
matig, slecht
pi_220067272
Mooie tijd.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220067273
Kom op
pi_220067274
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:22 schreef Em31 het volgende:

[..]
Een Amerikaan. Dubieus!
Op zich wel ja!
  Redactie Sport woensdag 11 februari 2026 @ 19:23:35 #194
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220067275
We hebben weer een diploma.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220067276
Netjes toch?
➞
pi_220067277
w/
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Frontpage woensdag 11 februari 2026 @ 19:23:43 #197
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220067278
Heuuuu
pi_220067279
DIjk van slotronde
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 11 februari 2026 @ 19:23:49 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220067280
Voorlopig P1
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  FOK!Fotograaf woensdag 11 februari 2026 @ 19:23:50 #200
842 Zorro
Z
pi_220067281
Gerard v Velde > Nuis
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')