Pas 24 jaar jonger ook.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heeft Hansie Hansie goed geregeld inderdaad.
Martin Feigenwinter.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:50 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik zou wel een Jaromir Radke willen horen.
Echte liefde toont zich in onvoorwaardelijkheid.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Pas 24 jaar jonger ook.
Maar wel serieus een goed stel volgens mij.
Ik weet nog wel dat er een keer een machine kaput ging.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:10 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
In mijn herinnering waren er op eerdere spelen meer dweilpauzes
Op de 1000 meter?quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:10 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Toen waren er ook veel meer rittenquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:10 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Wel kortere. Deze worden gedomineerd door de adverteerders.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:10 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Geen drama toch?quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wow. Wüst. “Al rijdt die tering hard”
Voor die ene schaatser wel. Broddelwerken bij de rest.quote:
Het is kiezen tussen een muur van reclamelawaai of de stoïcijnse filosoofquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel kortere. Deze worden gedomineerd door de adverteerders.
Vancouver 2010 met de 2 x 500m.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat er een keer een machine kaput ging.
Zo is het m'n beste, zo is het.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:13 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Het is kiezen tussen een muur van reclamelawaai of de stoïcijnse filosoof
Ik moest er juist om lachen. Zo lekker spontaan, even vergeten dat het wordt uitgezonden 😄quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |