Nee, als een langaufer.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:38 schreef Felagund het volgende:
Deze ziet er echt uit als een langlaufer.
Het schieten is het dan bitlon?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:39 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nee, als een langaufer.
[ afbeelding ]
Al het vocht was wel afgedreven ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:58 schreef Redefine het volgende:
Die zus van Lollobrigida kon dat sprintje prima trekken, zal vast wel weer een dopingkuurtje hebben genomen.
Ja. Alsof je na een aantal jaar in het buitenland te wonen opeens niet meer juicht voor medailles van je geboorteland.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:01 schreef Felagund het volgende:
Ze doen alsof Marrit een buitenlander is.
Het olympisch ijshockeytoernooi voor vrouwen wacht op niemand!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:19 schreef Redefine het volgende:
Dat ging even van een emotioneel moment en toon binnen een halve seconde naar een hele opgetogen 'Savine Wielenga!.'
Milaan is nog ver. Livigno ook. Idem voor Cortina.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:20 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Het olympisch ijshockeytoernooi voor vrouwen wacht op niemand!
Ja maar, ze getrouwd met een Italiaan en woont in Italië hequote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:01 schreef Felagund het volgende:
Ze doen alsof Marrit een buitenlander is.
Ik ben rustig.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Erben gaat straks helemaal leeglopen.
Dat heeft hij eerder toch gewoon prima gedaan?quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Goede beslissing van de NOS dat Erben geen wedstrijden van Joep mag analyseren.
Klopt, maar nu blijkt dat hij er nooit 100% onafhankelijk in kan staan; zelfs als hij super kritisch op zijn zoon zou zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat heeft hij eerder toch gewoon prima gedaan?
Als hij die morgen moest rijden, waarschijnlijk niet, maar dat duurt nog meer dan een week, met ook nog een andere afstand tussendoorquote:
Klopt, stel als een nobuddie wordt gehinderd en opnieuw mag racen, dan ga je ook niet uren op de uitslag en ceremonie wachten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ergens snap ik dat Erben daar nu gaat zitten, maar die is natuurlijk ook niet heel realistisch om te zeggen dat het IOC en de ISU dan maar een paar uur moeten wachten.
Was echt een misplaatste opmerking jaquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:58 schreef Redefine het volgende:
Ik snap dat Erben vol adrenaline zit en kwaad is, maar dan toch wat hintten dat Jan Bos hier wat fout heeft gedaan is wel kwalijk.
Bij een WB of WK gebeurt dat waarschijnlijk wel als er nog een andere afstand achteraan komtquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, stel als een nobuddie wordt gehinderd en opnieuw mag racen, dan ga je ook niet uren op de uitslag en ceremonie wachten.
Ja dat was niet netjes, die beelden van Bos die naar buiten wees kwam met name omdat hij denk ik nog de hoop had om het zo op te lossen....quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:58 schreef Redefine het volgende:
Ik snap dat Erben vol adrenaline zit en kwaad is, maar dan toch wat hintten dat Jan Bos hier wat fout heeft gedaan is wel kwalijk.
Dit was ook wel uitzonderlijk, denk dat hij puur schaatstechnisch wel onafhankelijk naar Joep kan kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar nu blijkt dat hij er nooit 100% onafhankelijk in kan staan; zelfs als hij super kritisch op zijn zoon zou zijn.
Puur schaatstechnisch valt er ook weinig af te dingen op de rit van Joepquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit was ook wel uitzonderlijk, denk dat hij puur schaatstechnisch wel onafhankelijk naar Joep kan kijken
Dit soort opmerkingen moet je niet in Schotland maken... Bassie had meer rood en niet die donkere vlakken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:02 schreef AgnesGru het volgende:
Dat Bassie jasje van Dione is echt afschuwelijk lelijk trouwens.
Ja. En waarschijnlijk had Erben als coach hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat was niet netjes, die beelden van Bos die naar buiten wees kwam met name omdat hij denk ik nog de hoop had om het zo op te lossen....
Zekerquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Deze broers zijn trouwens wel goude gasten voor deze show![]()
Eigenlijk zijn deze twee broers landverraders. Kosten ONS gewoon een gouden medaille door Stolz zo te helpenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jan Bos is een landverrader
/s
Het is ze vergeven, dit is prima tv... eindelijkquote:
Het is de schuld van Anemaquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn deze twee broers landverraders. Kosten ONS gewoon een gouden medaille door Stolz zo te helpen
Z’n broertje was al vrij snel klaar in China, blijkbaar vindt Jan het nog steeds een mooie uitdaging..quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jan Bos is een landverrader
/s
Dat is het bijna altijd.quote:
Dit programma nog 40 minuten rekken is vrij ambitieus jaquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef TheVulture het volgende:
In het busje en 40 minuten rijden? Dan is ie toch nooit op tijd. Of is dit allemaal niet live?
Het is inderdaad of niet live of Jeroen kan niet rekenen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef TheVulture het volgende:
In het busje en 40 minuten rijden? Dan is ie toch nooit op tijd. Of is dit allemaal niet live?
We worden beflikkerd!quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Ze doen nu alsof het een wonder is dat je vanaf de zevende plaats bij de NoCo nog kan winnenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Twee keer een 8e tijd voor Bos? Serieus NOS, doe je werk... ze was 13e en 15e
Volgens de horloge van 1 van die twee broers is t wel livequote:Op woensdag 11 februari 2026 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad of niet live of Jeroen kan niet rekenen.
Ik vermoed dat ze op moment van schrijven nog achtste stond en niemand later dacht nog even na te kijken wat het uiteindelijk is geworden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Twee keer een 8e tijd voor Bos? Serieus NOS, doe je werk... ze was 13e en 15e
De uitzending duurt tot 23:10.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad of niet live of Jeroen kan niet rekenen.
Dat was vanmiddag en duurde een minuutquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze op moment van schrijven nog achtste stond en niemand later dacht nog even na te kijken wat het uiteindelijk is geworden.
Ohquote:
Zal ze weten dat ze 4.5 en 11.5cm zijn?quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:16 schreef Redefine het volgende:
Misschien kan Dione vragen welke schijven er het vaakste worden gemist daar hoor ik Cool van Eurosport helaas nooit over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
GMTAquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:20 schreef Redefine het volgende:
Je kunt liggend schieten en je kunt staand schieten. Dione doet alsof je zelf mag kiezen.
Dat vindt Leon Haan niet leuk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:20 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil dat de NOS van biatlon afblijft
Ja, nu wel!quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal ze weten dat ze 4.5 en 11.5cm zijn?
Ze moet misschien ook wel zulke domme vragen stellen want hoeveel kijkers heeft Herbert eigenlijk? Ik ken alleen jullie die naar biathlon kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die vragen van DioneHoe lang zit nu al bij de sport?
Ik hoop altijd maar dat ze deze vragen staat om het voor de gemiddelde non-kijker begrijpelijk te maken maar het is altijd tenenkrommend jaquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja. Al is het probleem voor een presentator ook wel dat je de vragen dommer moet stellen dan je zelf misschien bent. Al zou wat beter inlezen voor Dione al heel veel schelen...quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Apart jaquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Irene kent geen namen maar alleen nationaliteiten?
Die gekke Italiaanse waar ze zelf nog nooit tegen gereden heeft.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Namen begin je als eerste te vergeten als je ouder wordt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Wim kan kan niet meer.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:28 schreef Redefine het volgende:
Conijn kan morgen zomaar juist een hele goede rit kan neerzetten. Maar kan zomaar ook weer 6e worden.
Conijn heeft het toch niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:28 schreef Redefine het volgende:
Conijn kan morgen zomaar juist een hele goede rit kan neerzetten. Maar kan zomaar ook weer 6e worden.
Die dachten nog weven rustig wat te kunnen eten in een niet zo druk tentje.quote:
Nee die is echt op de brommerquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:30 schreef Redefine het volgende:
Xandra mag morgen wel gelijk tegen Fontana, daar wordt niemand blij van.
Conijn is een enigma. Daar durf ik geen echte voorspelling aan te wagen. Maar ja vrees voor de broddelwerken van Anema.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Conijn heeft het toch niet.
Jinxen bestaat niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Cees jinxed de Shorttrackploeg maar weer
Maor zoals altied kump an dat gejakker een endquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die is echt op de brommer
Niet zozeer op de brommer, maar die boeit het niet als ze door een te groot risico te nemen een andere schaatser eruit kegelt. Of door een inhaalactie de ander een straf aan naait.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die is echt op de brommer
He enige hoogtepuntje van de OS in Sarajevo.quote:
Andere disciplinequote:
Dat zou wel wat te lang zijn. Plus dat het de NOS echt alleen maar te doen is om de VS.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ook wel een beetje een fail om dan alleen deze twee paren te laten zien, zenddan op zijn minst de hele top 5 of 10 uit
Ja. Is bij meer programma's zo. Valt mij ook altijd wel op bij de mensen die naast de quiz deelnemers zitten. Die moeten dan de hele tijd maar vooral opletten hoe ze erbij zitten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Die tafeltjes met mensen op de achtergrond ziet er best ongemakkelijk uit.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 februari 2026 23:15 schreef OmniRocket het volgende:
Wanneer zit Bruna eigenlijk bij Studio Olimpico?
Nee, met een uurtje langer had hij het denk ik ook niet gered. Waarschijnlijk wel een snellere tijd dan tijdens de herstart, maar ik denk ook niet per se dat hij dan 1:07 laag zou hebben gereden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:51 schreef Gretzl het volgende:
Nee Erben een kwartier langer wachten had niet veel uitgemaakt. Dan had Joep z'n tijd ook niet meer verbeterd in de herstart.
“Kijk ons eens moeten bezuinigen”.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het echt verbazend vinden dat men de keuze heeft gemaakt om zoveel mensen naar Milaan te sturen maar deze show vanuit de kelder in Hilversum te doen, met een straalverbinding naar Stekelenburg. Ben bemieuwd of Stekelenburg daar zelf de hand in heeft gehad
Zo'n show in Hilversum is een stuk goedkoper. Dan hoef je niet iedere avond tig nobuddies in te vliegen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het echt verbazend vinden dat men de keuze heeft gemaakt om zoveel mensen naar Milaan te sturen maar deze show vanuit de kelder in Hilversum te doen, met een straalverbinding naar Stekelenburg. Ben bemieuwd of Stekelenburg daar zelf de hand in heeft gehad
Wel lekker rustig ff tussen al die heisaquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:52 schreef Felagund het volgende:
Stekelenburg heeft Merel alleen laten zitten.
Er lopen daar zat leuke gasten rond die je niet hoeft in te vliegen. En je kunt meteen de sporters die wat winnen in een leukere setting interviewen dan aan zo'n kale pizzeriatafelquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n show in Hilversum is een stuk goedkoper. Dan hoef je niet iedere avond tig nobuddies in te vliegen.
Het was sowieso een leuk podium.quote:
Denk ik eigenlijk niet, daar was te weinig ruimte voor geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik vraag me echt af of ze daar voor langs had moeten gaan
Ik ook, ze kwam al een keer goed weg eerder in de race. Ik dacht eigenlijk dat Belgie daar nog wel een protestje aan zou wagenquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik vraag me echt af of ze daar voor langs had moeten gaan
Ik snapte het ook al nietquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:06 schreef Remco het volgende:
Ik dacht al wanneer habben we het OKT in Pyongchanh gehouden.
Ja en dat was ook wel een behoorlijke fluke-winnares... maar dat onbekende komt ook omdat we tegenwoordig best veel medailles halen... mensen als Lotte van Beek etc. zijn we ook al weer vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Achtereekte is misschien de onbekendste winnaar van een gouden medaille. Ik zou haar iig morgen niet herkennen op straat.
Yep, zelfs een Ter Mors zijn we allemaal weer vergeten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en dat was ook wel een behoorlijke fluke-winnares... maar dat onbekende komt ook omdat we tegenwoordig best veel medailles halen... mensen als Lotte van Beek etc. zijn we ook al weer vergeten
Herkennen lukt wel maar ik vergeet wel altijd dat ze goud wonquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Achtereekte is misschien de onbekendste winnaar van een gouden medaille. Ik zou haar iig morgen niet herkennen op straat.
Ja, schijnbaar.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Anne Floor Otter is de dochter van Jeroen?
Ach, in de tijd van Schenk en Verkerk had je ook een Carrie Geijsen (ja, die leeft nog).quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en dat was ook wel een behoorlijke fluke-winnares... maar dat onbekende komt ook omdat we tegenwoordig best veel medailles halen... mensen als Lotte van Beek etc. zijn we ook al weer vergeten
Carrie was vandeweek nog op TVquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ach, in de tijd van Schenk en Verkerk had je ook een Carrie Geijsen (ja, die leeft nog).
https://nocnsf.nl/olympische-geschiedenis/hollands-goud
En wie zegt Stephan van den Berg wat?
Niet iedereen is een eigengijler als Maarten vd Weijden.
Carrie (op exact dezelfde dag als Mart geboren) zat twee dagen geleden nog in deze show.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ach, in de tijd van Schenk en Verkerk had je ook een Carrie Geijsen (ja, die leeft nog).
En wie zegt Stephan van den Berg wat?
Intuïtie.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Hoe beslis je dat? In een splitsecond? Ja je hebt niet echt tijd om er over na te denken
quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was sowieso een leuk podium.
Net als die Achtereekte vandaag dusquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Carrie (op exact dezelfde dag als Mart geboren) zat twee dagen geleden nog in deze show.
Jeroen zit er altijd alleen maar voor zichzelf.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Jezus Jeroen, laat haar een keer uitpraten met je spervuur aan opmerkingen en vragen, je zit jezelf niet te interviewen
Kaiser zou ik ook niet herkennen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Net als die Achtereekte vandaag dus
Punt is dat niet iedereen een Schenk, Geesink, Van de Weijden of Kaiser is.
Heeft ook met zelfpromotie te maken (en of je nog andere resultaten hebt behaald).
Stephan van den Berg is nog wel heel lang een bekende naam geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En wie zegt Stephan van den Berg wat? (Goud in 1984)
En Glenn de Blois als interviewer.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Verbij zou een prima analist zijn. En een verademing.
Ik moet dit hele interview ff opzoekenquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:24 schreef Redefine het volgende:
En dan laten ze het stukje over het alvast terugkijken van zijn race op de smartphone van zijn moeder om te weten wat die moest zeggen tijdens het interview nog niet eens zien
Blijft het leukste onderdeel van de Spelenquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:26 schreef Redefine het volgende:
Snowboardcross is absoluut een hele leuke sport.
Over 4 jaar een swiep in eigen landquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:26 schreef Redefine het volgende:
De Franssen zullen de uitslag wel zeer kunnen waarderen. Vierde, vijfde en zesde.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijft het leukste onderdeel van de Spelen
Bizar trouwens dat het record van de Adelskalender straks meer dan 20 jaar staat...quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kaiser zou ik ook niet herkennen.
En dan met de nutteloze Schouten die alles van een briefje moet aflezen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Dit is volgens mij al de 5e of 6e schakelverbinding met Milaan
De nummer 2 van de laatste Elfstedentocht was ook veel meer aanwezigquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Net als die Achtereekte vandaag dus
Punt is dat niet iedereen een Schenk, Geesink, Van de Weijden of Kaiser is.
Heeft ook met zelfpromotie te maken (en of je nog andere resultaten hebt behaald...).
Bizar jaquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bizar trouwens dat het record van de Adelskalender straks meer dan 20 jaar staat...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Adelskalender
(Maarja, de records van Usain Bolt zullen ook wel zo lang mee gaan. Staat nu op 16.5 jaar)
Lollobrigida is nu Ireen Wüst voorbij in de stand?
Dat dachten we ook van Takagi.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bizar ja
Joy gaat Klassen ooit nog wel een keer voorbij
Echt he.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nos weer op zoek naar een conflict
Dat wordt een sprintsters ja. Jorrit Jr. is meer van de lange afstanden lijkt het.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:45 schreef Redefine het volgende:
Dochter is meer van de afstanden van haar moeder, duurt te lang.
Komt wel goed uit dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wordt een sprintsters ja. Jorrit Jr. is meer van de lange afstanden lijkt het.
Toch zou ik een Veldkamp wel in zo'n slee naar beneden willen gaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:00 schreef DeLuna het volgende:
Zo vermoeiend altijd die opmerkingen "ik zou dit nooit doen" "wie laat zich overhalen om dit te doen"
Ze lieten de eerste run van Bos wel semi-live zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:06 schreef Redefine het volgende:
Daar zijn wij natuurlijk live bij, aldus Dione. Dat waren ze vandaag niet.
Die eerste run niet live vond ik niet zo vreemd. Maar die tweede had wel gekund. En morgen zit de nabespreking run 3 ook in de weg dus betwijfel of ze dan wel live zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze lieten de eerste run van Bos wel semi-live zien.
Ik denk dat als je de zendtijd van de NOS bij elkaar optelt qua minuten deze twee weken dan wordt er meer over sport geluld en geanalyseerd dan dat we live sport zien. Ik snap dat ze niet alle rechten meer hebben (en maar goed ook) maar het is echt bespottelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:06 schreef Redefine het volgende:
Daar zijn wij natuurlijk live bij, aldus Dione. Dat waren ze vandaag niet.
Fijn dat het een keer in de diepte gaat ja.quote:
Ja was een goed verhaalquote:
Ik vind het voor hen doen nog meevallen. Vooral als je het vergelijkt met de zomerspelen waar er bijna constant wel veel sport is en vaak ook wel waar ze rechten van hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de zendtijd van de NOS bij elkaar optelt qua minuten deze twee weken dan wordt er meer over sport geluld en geanalyseerd dan dat we live sport zien. Ik snap dat ze niet alle rechten meer hebben (en maar goed ook) maar het is echt bespottelijk.
Zeker. Ook voor het eerst een echte toevoeging qua verbinding met Italië door zijn vraag aan Jorrit.quote:
Ze mogen van de Winterspelen alles live uitzenden. Er is alleen een urenbeperking van 150 uur.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de zendtijd van de NOS bij elkaar optelt qua minuten deze twee weken dan wordt er meer over sport geluld en geanalyseerd dan dat we live sport zien. Ik snap dat ze niet alle rechten meer hebben (en maar goed ook) maar het is echt bespottelijk.
Is dat vanuit de licentie beperkt tot dat aantal uur?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze mogen van de Winterspelen alles live uitzenden. Er is alleen een urenbeperking van 150 uur.
Ik vind het juist wel jammer dat steeds meer achter de betaalmuur verdwijnt en alles steeds meer individualiseert.
Hierdoor zijn ook de Champions League en Europa League kijkcijfers bij het voetbal ingestort trouwens.
Het is een beetje dubbel. Aan de ene kant jammer dat de rechten volledig bij het moederbedrijf van Eurosport liggen en de andere zenders daardoor minder kunnen uitzenden. Maar tegelijkertijd zorgen zij er wel voor dat met HBO Max echt alles te zien is en terug te kijken is. En dan ook nog in topkwaliteit. Als de NOS alle rechten had gehad dan hadden we dat niet op zo'n niveau gehad.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze mogen van de Winterspelen alles live uitzenden. Er is alleen een urenbeperking van 150 uur.
Ik vind het juist wel jammer dat steeds meer achter de betaalmuur verdwijnt en alles steeds meer individualiseert.
Hierdoor zijn ook de Champions League en Europa League kijkcijfers bij het voetbal ingestort trouwens.
Volgens mij is dat vanuit de NPO zelf.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat vanuit de licentie beperkt tot dat aantal uur?
Ook wel weer bizarquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vanuit de NPO zelf.
Zeker voor de sporten die ik het belangrijkste vind (buiten schaatsen) om te volgen zoals Biatlon/Langlaufen/Schansspringen is het bij Eurosport/HBO Max gewoon goed geregeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is een beetje dubbel. Aan de ene kant jammer dat de rechten volledig bij het moederbedrijf van Eurosport liggen en de andere zenders daardoor minder kunnen uitzenden. Maar tegelijkertijd zorgen zij er wel voor dat met HBO Max echt alles te zien is en terug te kijken is. En dan ook nog in topkwaliteit. Als de NOS alle rechten had gehad dan hadden we dat niet op zo'n niveau gehad.
Ik blijf gniffelen dat ze de gouden kur niet hebben uitgezondenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:02 schreef Redefine het volgende:
NOS wel in shambles dat de Amerikaanse superster niet wint.
Die interesseert ze geen fuck omdat het Malanin niet was.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf gniffelen dat ze de gouden kur niet hebben uitgezonden
Ja, en dat beperkt ook het aantal livestreams. Dat zeggen ze althans zelf op hun website.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat vanuit de licentie beperkt tot dat aantal uur?
quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kaiser zou ik ook niet herkennen.
Het verschil is dat ze bij de zomerspelen net zo veel lullen, maar er 4x zoveel sport bezig is. En dan gaan ze daar ook nog een keer of drie per dag samenvatten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het voor hen doen nog meevallen. Vooral als je het vergelijkt met de zomerspelen waar er bijna constant wel veel sport is en vaak ook wel waar ze rechten van hebben.
Wel vind ik een beetje sneu dat ze doen alsof het programma pas begint met het eerste skionderdeel (en al helemaal als dat pas om 14.00 is). Prima dat je het niet uitzend, maar geef dat dat ook gewoon zo aan.
Idem met doen alsof het volkomen vanzelfsprekend is dat ze skeleton live gaan uitzenden. Dat kan best gebeuren dat je dat niet live doet, maar ga daar dan ook eerlijk mee om.
Als de NOS de volledige rechten nog steeds had gehad was dat rampzalig geweest. Veel streams zonder commentaar, streams die niet terug te kijken zijn en er meteen uit klappen als het evenement voorbij is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is een beetje dubbel. Aan de ene kant jammer dat de rechten volledig bij het moederbedrijf van Eurosport liggen en de andere zenders daardoor minder kunnen uitzenden. Maar tegelijkertijd zorgen zij er wel voor dat met HBO Max echt alles te zien is en terug te kijken is. En dan ook nog in topkwaliteit. Als de NOS alle rechten had gehad dan hadden we dat niet op zo'n niveau gehad.
Zal er ook mee te maken hebben dat het parallelle circuits zijn. Zullen vast atleten zijn die beiden kunnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:32 schreef Redefine het volgende:
Op zich wel apart dat dubbelen bij snowboardcross en de reuzenslalom niet of nauwelijks voorkomt. Zijn uiteraard wel verschillende disciplines, maar je zou toch wel wat sporters verwachten die beiden wel kunnen.
Erben kan net zo boos worden tijdens een World Cup in Polen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar nu blijkt dat hij er nooit 100% onafhankelijk in kan staan; zelfs als hij super kritisch op zijn zoon zou zijn.
Die zijn zover kromgetrokken dat ze alweer rechtstaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet m toch maar weer op, eens kijken hoe krom de tenen weer kunnen worden
Het alternatief was dat die misschien helemaal niet aan het woord komt deze aflevering (als Jenning niet op tijd komt) en dat kan Jeroen natuurlijk zichzelf niet laten overkomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt Jeroen voor deze samenwerking, we hebben ook gekeken
Ja, hij zit er!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het alternatief was dat die misschien helemaal niet aan het woord komt deze aflevering (als Jenning niet op tijd komt) en dat kan Jeroen natuurlijk zichzelf niet laten overkomen.
Jeroen is blij.quote:
Blij Blij Ntabquote:
Schijnt daardoor goede binnenbochten te kunnen rijden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:41 schreef Marcoss het volgende:
Oh ja, de Boo is ook een shorttracker natuurlijk
Hoeveel medailles ga jij winnen?quote:
Beter dan Rijst met Nutella.quote:
Ik houd het voorlopig op oliebollen met mayoquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel medailles ga jij winnen?
Nou ja. Dan maar alles op het mixed nummer.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik houd het voorlopig op oliebollen met mayo![]()
Geen medailles dus.
Lijkt mij ook lekkerder, maar minder goed voor je sportprestaties.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga liever voor de klassieker pizza met melk
@:marcodej
Diep in de nacht Genot.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:45 schreef Redefine het volgende:
Wordt vanavond laat? Nou ja het is nu al niet heel vroeg, dus kans is groot lijkt mij.
Sick, clean.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:46 schreef Redefine het volgende:
Vallen gebeurde vandaag wel vaker bij alle sporten.
Jenning gaat even HBO Max aanslingeren om alle sporten terug te kijken.quote:
Die weet inmiddels ook wel dat Erik hem heeft overtroffen.quote:
Zoë Deltrapquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft Jenning een vriendin? Of heeft ie nu nog een vrije week om te genieten van alles wat het Olympisch dorp te bieden heeft?
Dat is Jens van 't Wout.quote:
Nee dat is Jensquote:
De 500 meter schijnt. En de relay als het goed is.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:49 schreef Felagund het volgende:
Gaat Melle nog een wedstrijd rijden?
Volgens mij is ie singlequote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft Jenning een vriendin? Of heeft ie nu nog een vrije week om te genieten van alles wat het Olympisch dorp te bieden heeft?
@heywoodu heeft ook gewoon twee Olympische afstanden afgerond.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Melle ook gewoon 2x Olympisch kampioen zonder iets te doen, mooi man.
360 cap front, wel clean.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Oh die smak van de langlaufsters van Zweden had ik gemist
Ja, klopt!quote:
En dat was niet haar enigequote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:51 schreef TheVulture het volgende:
En dan was ze daarvoor al twee keer gevallen. Hier verloor ze dan wel ook nog eens haar ski.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Dat was een beste faceplant.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:51 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |