Het alternatief was dat die misschien helemaal niet aan het woord komt deze aflevering (als Jenning niet op tijd komt) en dat kan Jeroen natuurlijk zichzelf niet laten overkomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt Jeroen voor deze samenwerking, we hebben ook gekeken
Ja, hij zit er!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het alternatief was dat die misschien helemaal niet aan het woord komt deze aflevering (als Jenning niet op tijd komt) en dat kan Jeroen natuurlijk zichzelf niet laten overkomen.
Jeroen is blij.quote:
Blij Blij Ntabquote:
Schijnt daardoor goede binnenbochten te kunnen rijden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:41 schreef Marcoss het volgende:
Oh ja, de Boo is ook een shorttracker natuurlijk
Hoeveel medailles ga jij winnen?quote:
Beter dan Rijst met Nutella.quote:
Ik houd het voorlopig op oliebollen met mayoquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel medailles ga jij winnen?
Nou ja. Dan maar alles op het mixed nummer.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik houd het voorlopig op oliebollen met mayo![]()
Geen medailles dus.
Lijkt mij ook lekkerder, maar minder goed voor je sportprestaties.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga liever voor de klassieker pizza met melk
@:marcodej
Diep in de nacht Genot.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:45 schreef Redefine het volgende:
Wordt vanavond laat? Nou ja het is nu al niet heel vroeg, dus kans is groot lijkt mij.
Sick, clean.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:46 schreef Redefine het volgende:
Vallen gebeurde vandaag wel vaker bij alle sporten.
Jenning gaat even HBO Max aanslingeren om alle sporten terug te kijken.quote:
Die weet inmiddels ook wel dat Erik hem heeft overtroffen.quote:
Zoë Deltrapquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft Jenning een vriendin? Of heeft ie nu nog een vrije week om te genieten van alles wat het Olympisch dorp te bieden heeft?
Dat is Jens van 't Wout.quote:
Nee dat is Jensquote:
De 500 meter schijnt. En de relay als het goed is.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:49 schreef Felagund het volgende:
Gaat Melle nog een wedstrijd rijden?
Volgens mij is ie singlequote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft Jenning een vriendin? Of heeft ie nu nog een vrije week om te genieten van alles wat het Olympisch dorp te bieden heeft?
@heywoodu heeft ook gewoon twee Olympische afstanden afgerond.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Melle ook gewoon 2x Olympisch kampioen zonder iets te doen, mooi man.
360 cap front, wel clean.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Oh die smak van de langlaufsters van Zweden had ik gemist
Ja, klopt!quote:
En dat was niet haar enigequote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:51 schreef TheVulture het volgende:
En dan was ze daarvoor al twee keer gevallen. Hier verloor ze dan wel ook nog eens haar ski.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Dat was een beste faceplant.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:51 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |