De voormalig shorttrackcoach van Zuid-Korea ookquote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:42 schreef Redefine het volgende:
Back double voel, voel, voel. Dat deden de Italiaanse crossers daarvoor net ook.
Epstein ook?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:44 schreef Szura het volgende:
[..]
De voormalig shorttrackcoach van Zuid-Korea ook
Toch zou het een nuttigere toevoeging zijn dan veel van de extra onderdelen die er nu steeds bijkomen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Blubberfietsen is geen wintersport.
Weet zij veel.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:47 schreef Szura het volgende:
Om 10u is nog helemaal niet de ontknoping van het bobben kut Dione
Die krijgt dat lijstje van de redactie denk ik.quote:
Vrijwel zeker wel ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die krijgt dat lijstje van de redactie denk ik.
Dat was ook niet eens nodig voor mogelijke winst.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanaf 2014 is het een groot succes idd.
Ik geloof niet dat Beune met een aanwijsplek wel had geschroeid op de 1500m.
Dat was ook al zo'n groot succes als analist. Goh, wat hebben ze toch een bult narigheid aan de desk (gehad).quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Anni hoorde ik nog voorbij komen als commentator bij de Duitse Eurosport.
Anni is leukquote:Op zondag 22 februari 2026 01:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was ook al zo'n groot succes als analist. Goh, wat hebben ze toch een bult narigheid aan de desk (gehad).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |