9de op de jeugd spelen, niet slecht.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:56 schreef TheVulture het volgende:
We hebben dus ook een skeletonman met potentie voor NL? Dit ventje is pas 18
Ah de slee van Meylemans dus.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit ziet er uit als een slee van de Action.
Ze zijn zo vaak met hun kop op het ijs gestoten dat er weinig denken meer bij zit?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Godverdomme, dit is toch 1 van de eerste dingen waar je aan denkt?
Sjoerd kan in de studio blijven slapen.quote:
Met een okay race wint ze nog makkelijk...dat is een hele gevaarlijke gedachte.quote:Op zondag 15 februari 2026 00:01 schreef Redefine het volgende:
De grootste bedreiging voor Kok is Kok zelf. Die kan echt alleen maar van zichzelf verliezen.
Ja. Al scheelt het dat zij er zelf niet zo over zal denken.quote:Op zondag 15 februari 2026 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een okay race wint ze nog makkelijk...dat is een hele gevaarlijke gedachte.
Heeft Dai Dai Jutta ooit geBLACKED?quote:Op zondag 15 februari 2026 00:01 schreef TheVulture het volgende:
"Je kent Juta goed" Dione heeft de juice over Dai Dai en Juta ook gelezen
Ritsma heeft idd een oude kop, maar Gerritsen ziet er voor een 40-jarige nog goed uit.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:35 schreef Klopkoek het volgende:
Oude kop heeft Gerritsen gekregen (Ritsma ook trouwens)
Ik vind haar het televisiegezicht hebben van een late 40er, zelfs begin 50.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ritsma heeft idd een oude kop, maar Gerritsen ziet er voor een 40-jarige nog goed uit.
Die twee durfden hun bek open te trekkenquote:Op zondag 15 februari 2026 21:37 schreef Remco het volgende:
[..]
Als analist samen met Ria Visser dat waren nog eens tijden.
Ho ho. Irene durfde wel gewoon te zeggen dat Chris de TP moest beginnen zodat ze sneller op gang kwamenquote:Op zondag 15 februari 2026 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die twee durfden hun bek open te trekken
Wat een verschil met Ireen en Irene.
Het zou ook om een paar kunnen gaan waarin de 1 een goofy stance heeft en de ander regular is!quote:Op zondag 15 februari 2026 21:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Even terug: "Het is nu tijd voor het gemengd snowboarden. Waarbij 1 mannelijk en 1 vrouwelijke deelnemer een paar vormen."
Fijn dat de NOS ook aan de zwakbegaafden denkt.
Toen was er echt een overkill aan schaatsen en geleuter over schaatsen op teevee.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:37 schreef Remco het volgende:
[..]
Als analist samen met Ria Visser dat waren nog eens tijden.
Dat mag je toch per event zelf bepalen hoop ikquote:Op zondag 15 februari 2026 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou ook om een paar kunnen gaan waarin de 1 een goofy stance heeft en de ander regular is!
Het was een (matige) grap!quote:Op zondag 15 februari 2026 21:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat mag je toch per event zelf bepalen hoop ik
edit: Alsof gemengd tennis links en rechtshandig zou zijn.
Ze waren lekker kritisch; nu willen ze vooral binnen de lijntjes kleuren en niemand tegen de schenen schoppen.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Toen was er echt een overkill aan schaatsen en geleuter over schaatsen op teevee.
Die twee samen (met Smeets) had wat zuurs en negatiefs over zich.
de NOS heeft geen monies meerquote:Op zondag 15 februari 2026 21:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Toevallig, Jutta voelt zich niet zo goed.
Zou wel kunnen toch?quote:Op zondag 15 februari 2026 21:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Toevallig, Jutta voelt zich niet zo goed.
Ja dat vond ik ook. Nu werken ze bijna een scipt/draaiboek af alles is al bedacht. Nu ook Gerritsen weer, die was/is ook gewoon saai als analyst.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze waren lekker kritisch; nu willen ze vooral binnen de lijntjes kleuren en niemand tegen de schenen schoppen.
Kan. Maar in die Instagram clipjes in een limo zag ze er prima uit, en Kok niet aan willen steken is ook een leuk excuus na knuffelen en handen vasthouden op de baanquote:
Bij Eurosport zei ze dat ze na de 1000 meter niet meer zo fit was.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan. Maar in die Instagram clipjes in een limo zag ze er prima uit, en Kok niet aan willen steken is ook een leuk excuus na knuffelen en handen vasthouden op de baan![]()
Prima dat ze niet bij de NOS wil komen hoor, en je zal toch iets van een excuus moeten geven
dat jaquote:Op zondag 15 februari 2026 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan. Maar in die Instagram clipjes in een limo zag ze er prima uit, en Kok niet aan willen steken is ook een leuk excuus na knuffelen en handen vasthouden op de baan![]()
Prima dat ze niet bij de NOS wil komen hoor, en je zal toch iets van een excuus moeten geven
Zou typisch een geval kunnen zijn van dat de ziekte die opspeelt nadat de stress voorbij is?quote:Op zondag 15 februari 2026 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat denk ik vooral ja. Spanning bouwt zo op en dat is het opeens gedaan. Dan is het ballonnetje wel leeggelopen.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou typisch een geval kunnen zijn van dat de ziekte die opspeelt nadat de stress voorbij is?
Ruzie met de Nederlandse bond.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom was zij uberhaupt overgestapt? Of heeft ze dat net vertelt?
Zoiets liet ze wel doorschemeren ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou typisch een geval kunnen zijn van dat de ziekte die opspeelt nadat de stress voorbij is?
Dus ruzie met de Nederlandse bond en nu in Tsjechië gaat het ook allemaal niet lekker want illegale limieten en ze wordt tegengewerkt. Dat geeft te denken over hoe ze er zelf in staatquote:
Het hoeft niet aan iemand zelf te liggen, maar als je beiden keren een conflict hebt met twee verschillende bonden, dan is de kans vrij groot dat zo iemand daar zelf een hand in heeft.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:09 schreef -0- het volgende:
[..]
Dus ruzie met de Nederlandse bond en nu in Tsjechië gaat het ook allemaal niet lekker want illegale limieten en ze wordt tegengewerkt. Dat geeft te denken over hoe ze er zelf in staat
Zal wel wat eigengereid en zonderling zijn. Wat ook wel moet als je vanuit Nederland, opgroeiend in Nederland, een carrière in het alpineskiën ambieert.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:09 schreef -0- het volgende:
[..]
Dus ruzie met de Nederlandse bond en nu in Tsjechië gaat het ook allemaal niet lekker want illegale limieten en ze wordt tegengewerkt. Dat geeft te denken over hoe ze er zelf in staat
Vanuit Nederland zelf weinig ondersteuning en veel dronkemansamateurisme door vergaderclubjes, maar voor een meer geolied systeem ben je te eigenwijs en een einzelganger. Kwaliteiten/gebreken die jou ook op deze plek en positie hebben gebracht.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het hoeft niet aan iemand zelf te liggen, maar als je beiden keren een conflict hebt met twee verschillende bonden, dan is de kans vrij groot dat zo iemand daar zelf een hand in heeft.
Dat verhaal ging, maar bewijs ontbreektquote:Op zondag 15 februari 2026 01:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Heeft Dai Dai Jutta ooit geBLACKED?
quote:
Dat door de gasten heen praten, maar ook even tegen een skiër op niveau erover beginnen dat die man naast haar het ook wel aardig kon hoor.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit terug te kijken en ik heb een slok op, maar Dione is weer tenenkrommend kut
Dat was echt genant jaquote:Op zondag 15 februari 2026 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat door de gasten heen praten, maar ook even tegen een skiër op niveau erover beginnen dat die man naast haar het ook wel aardig kon hoor.
Toen Veldkamp en Gerritsen het niet met elkaar eens waren wist ze niet hoe snel ze naar de volgende rubriek moest.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit terug te kijken en ik heb een slok op, maar Dione is weer tenenkrommend kut
Dat zegt vrij weinig, het gaat toch vooral om het materiaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:56 schreef TheVulture het volgende:
We hebben dus ook een skeletonman met potentie voor NL? Dit ventje is pas 18
Hij zegt dat de Italianen goud wonnen in 2006 en 'zijn team' genoegen moest nemen met zilver.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:21 schreef Felagund het volgende:
Erben kraakt de tactiek van Rintje helemaal af.
Wel tegen Italie dus in de halve finale toen het mis ging met Kramer.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat me meteen op viel: Kemkers als coach daar (en niet een door de KNSB aangestelde pipo de clown).
Ab Krook was toen de bondscoach die de ploeg samenstelde.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
Wat me meteen op viel: Kemkers als coach daar (en niet een door de KNSB aangestelde pipo de clown).
Maar Ab Krook staat daar namens de KNSB op de kruising.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
Die gaat er met de dag slechter uit zienquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft Rintje nog geslapen afgelopen week?
Met het uur zelfs, hij ziet er nog slechter uit dan vanmiddag.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat er met de dag slechter uit zien
Groenewoud en Beune zien er nogal nep uit. Van Antoinette verwacht je hetquote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Antoinette ziet er prima uit trouwens
Meer dan verwacht!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:06 schreef Felagund het volgende:
Klein smetje op de succesvolle vierde plaats!
Zou ze bang zijn dat ze dat niet meer mag presenteren?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Dione maakt dan nog wel even een statement over de Avondetappe
Ze willen het in de studio in Nederland op gaan nemenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou ze bang zijn dat ze dat niet meer mag presenteren?
Dat lijkt mij op zich prima.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Ze willen het in de studio in Nederland op gaan nemen
Last van acuut terugtrekkende haarlijnquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat er met de dag slechter uit zien
Gelukkig is er Vive le Véloquote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende is dat verder prima, maar dan moet je jezelf ook het geld besparen om daar een verslaggever aan een tafeltje in een bistrootje voor in de plaats te zettenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Han Cock moet natuurlijk wel zijn jaarlijkse uitje hebben hehquote:Op dinsdag 17 februari 2026 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende is dat verder prima, maar dan moet je jezelf ook het geld besparen om daar een verslaggever aan een tafeltje in een bistrootje voor in de plaats te zetten
Ze kunnen sowieso bakken met geld bezuinigingen op die commentatoren. Gewoon vanuit een commentaarhokje in Hilversum verslag laten doen. Heeft echt 0 toegevoegde dat de NOS die lui altijd ter plaatse commentaar laat geven.quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:58 schreef Idisrom het volgende:
Op een post kan wel bezuinigd worden. Dat is de dubbele verslaggeving tijdens een schaatsrace op Radio 1.
Ik kon gisteren niet kijken vanwege werk, maar vooral dat geroep en geschreeuw door elkaar en het ge-ach van Erben Wennemars is het verloop van de race niet te volgen op de radio. Eén verslaggever tijdens een schaatsrace op de radio is voldoende.
Jup, een groot aantal Eurosport / HBO Max Goden bewijst eens te meer dat deskundig en gepassioneerd commentaar prima van afstand kan. De meerwaarde van er live bij zijn is er alleen als je ook nog de taak hebt om sporters te interviewen en reportages te maken.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze kunnen sowieso bakken met geld bezuinigingen op die commentatoren. Gewoon vanuit een commentaarhokje in Hilversum verslag laten doen. Heeft echt 0 toegevoegde dat de NOS die lui altijd ter plaatse commentaar laat geven.
Kerel is ook geen 35 meer he.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:09 schreef Steven184 het volgende:
Wanneer is Rintje jarig? Sturen we hem namens Fok een spiegel als cadeau
Totaal niet mee eens, er zijn veel momenten waarop dat meerwaarde heeft. Bijvoorbeeld als de tijd in beeld wegvalt maar niet op de stadionklok, als er iets buiten beeld gebeurt, voor het spreken van de sporters rondom de wedstrijden (buiten de interviews van Dalebout/Bert om), het meekrijgen van de sfeer op de tribune. Vind het echt een enorme verschraling dat het steeds vaker vanuit een bezemkast wordt gedaan.quote:Op woensdag 18 februari 2026 13:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze kunnen sowieso bakken met geld bezuinigingen op die commentatoren. Gewoon vanuit een commentaarhokje in Hilversum verslag laten doen. Heeft echt 0 toegevoegde dat de NOS die lui altijd ter plaatse commentaar laat geven.
Wat denk je van al die analisten: Juffermans, Ter Mors, Sjinkie, Van Kerkhof, Tuitert, Wennemars, Wust en Schouten. Dat is echt totale overkillquote:Op woensdag 18 februari 2026 11:58 schreef Idisrom het volgende:
Op een post kan wel bezuinigd worden. Dat is de dubbele verslaggeving tijdens een schaatsrace op Radio 1.
Ik kon gisteren niet kijken vanwege werk, maar vooral dat geroep en geschreeuw door elkaar en het ge-ach van Erben Wennemars is het verloop van de race niet te volgen op de radio. Eén verslaggever tijdens een schaatsrace op de radio is voldoende.
Zouden we Joris ook niet kunnen vervangen door AI?quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat denk je van al die analisten: Juffermans, Ter Mors, Sjinkie, Van Kerkhof, Tuitert, Wennemars, Wust en Schouten. Dat is echt totale overkill
Jeroen wil nog even benadrukken dat Juta een ondankbare bitch is dat ze zonder huldiging is vertrokken
Het begon ook wat later toch?quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:03 schreef Redefine het volgende:
NOS heeft het vandaag makkelijk met Nuis die er al gelijk zit. Hoeven ze niet te hopen en te wachten.
Klopt. Maar vaak moeten ze dan alsnog wel wachten.quote:
Zoon is stuk verlegener dan zijn pa. En overigens opa en oma die hun kleinzoon volkomen negerenquote:
Jutta heeft een type.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:15 schreef superniger het volgende:
Koen is een eskimo broeder van Jake Paul.
Helaas dit jaar geen Zurekquote:Op donderdag 19 februari 2026 22:15 schreef Szura het volgende:
Ach Koen, 3 duizendste tegen one hit wonder Brodka
En is ook wat minder een totaaldebiel. Maar ja wel heel veel minder volgers he.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Koen ziet er toch nog 100 keer beter uit dan zwakzinnige Jake Paul
Ze wordt tradwife toch?quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:20 schreef Redefine het volgende:
'Wat denk jij, gaat ze stoppen?' Terwijl die daarvoor drie keer een opmerking maakte over plannen na de OS etc. Hij zei eigenlijk al drie keer dat ze gaat stoppen
Fullttime influencerquote:
Ik weet ook niet waarom dat Dione dit maar zit te rekken en te rekken.... laat gewoon die sport zien, want je snapt er toch geen kut vanquote:Op donderdag 19 februari 2026 22:31 schreef Redefine het volgende:
Ik komt echt helemaal in een enthousiasme stemming door de inspirerende manier van spreken van Van Zundert.
Dat is denk ik niet de schuld van Dione. De redactie zal het moment bepalen waarop ze willen schakelen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom dat Dione dit maar zit te rekken en te rekken.... laat gewoon die sport zien, want je snapt er toch geen kut van
Ja, vind het bij Dione wel jammer dat het lijkt of ze niet heel in sport is geïnteresseerd.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is denk ik niet de schuld van Dione. De redactie zal het moment bepalen waarop ze willen schakelen.
Doodvermoeiendquote:Op donderdag 19 februari 2026 22:47 schreef Felagund het volgende:
Kun je dat uitleggen, dat nadenken?
Inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:55 schreef Szura het volgende:
Dione maakt het publiek lekker met de ontknoping van het ijshockey! Ik zou zeggen bekijk de tussenstand even.
Leuk met zijn allen naar een veegpartij kijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:55 schreef Szura het volgende:
Dione maakt het publiek lekker met de ontknoping van het ijshockey! Ik zou zeggen bekijk de tussenstand even.
OnlyFans?quote:
Met commentaar van Joris van den Berg?quote:
Ohne Fans.quote:
Snap ik.quote:
quote:
Ja. Wel met het verschil dat het na winst is i.p.v. Erbenquote:
Ze is al 54, valt heel erg mee toch?quote:
Dat is 30 jaar geleden. Jij ziet er nu ook wat ouder uit dan destijds.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:19 schreef Gremen het volgende:
Ja, bedoel meer dat ik me nog kan herinneren dat ze zelf schaatste
Ze zullen morgen wel afwachten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:19 schreef Szura het volgende:
Wanneer krijgen we een kritisch interview met clown Jillert over de kutvorm van Groenewoud?
Die kwam vanmiddag ook nog voorbij op de Nederlandse Eurosport.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Anni hoorde ik nog voorbij komen als commentator bij de Duitse Eurosport.
als commentator?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die kwam vanmiddag ook nog voorbij op de Nederlandse Eurosport.
Die zal Marijke wel voor de bus gooien, want zelfkritisch is die nooit.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:19 schreef Szura het volgende:
Wanneer krijgen we een kritisch interview met clown Jillert over de kutvorm van Groenewoud?
Nee, voor de race een interview (en toen werd volgens mij ook genoemd dat ze inderdaad commentaar geeft bij de Duitse Eurosport).quote:
Hij verdedigde Marijke nog wel bij de Podcast van Thijs & Jip. Toen zat hij ook de hele tijd de clown uit te hangen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal Marijke wel voor de bus gooien, want zelfkritisch is die nooit.
Morgen de MS start winnen en het toernooi is voor Marijke en Jillert geslaagd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:19 schreef Szura het volgende:
Jorrit goud zou ik wel erg leuk vinden.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen de MS start winnen en het toernooi is voor Marijke en Jillert geslaagd.
Dat laatste is wel een beetje de go to optie als het lastig wordt. Denk dat die nu Groenwoud nog verdedigd omdat de Mass Start nog komt. Als het daar ook mis gaat, dan moet ik het nog zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij verdedigde Marijke nog wel bij de Podcast van Thijs & Jip. Toen zat hij ook de hele tijd de clown uit te hangen.
Ja, al heb ik niet het idee dat hij snel zijn sporters af valt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een beetje de go to optie als het lastig wordt. Denk dat die nu Groenwoud nog verdedigd omdat de Mass Start nog komt. Als het daar ook mis gaat, dan moet ik het nog zien.
Heeft die weleens eerder gedaan en dit keer met Conijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, al heb ik niet het idee dat hij snel zijn sporters af valt.
Ik denk dat het toch gewoon een sprintje wordt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jorrit goud zou ik wel erg leuk vinden.
Die kans is groot ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch gewoon een sprintje wordt.
Ze moeten dan een paar minuten aan de kant?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:38 schreef Redefine het volgende:
Ik blijf het genant vinden dat je gaat vechten bij een sport die geen vechtsport s.
Het geeft toch wat jeu aan de sport.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:38 schreef Redefine het volgende:
Ik blijf het genant vinden dat je gaat vechten bij een sport die geen vechtsport s.
Nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het geeft toch wat jeu aan de sport.
Rare keuze ja, dit hadden we ook schriftelijk af kunnen doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:39 schreef JJ76 het volgende:
Zo meteen live naar ijshockey..... en dan 1min43 voor einde live gaan bij een besliste wedstrijd.
Draaiboek dat een dag van te voren is gemaakt is heilig bij de NOS, helaas.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rare keuze ja, dit hadden we ook schriftelijk af kunnen doen.
Je zou denken dat ze na twee keer bij het kunstschaatsen de gouden kuur te hebben gemist, ze iets aan het draaiboek zouden veranderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:42 schreef Remco het volgende:
[..]
Draaiboek dat een dag van te voren is gemaakt is heilig bij de NOS, helaas.
Zeker als het om Amerikaanse sporters gaat.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:42 schreef Remco het volgende:
[..]
Draaiboek dat een dag van te voren is gemaakt is heilig bij de NOS, helaas.
Ik mis dat wel een beetje. We hadden ook een Olympisch toernooi in Collalbo kunnen hebben.quote:
Die hebben hier meegelezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:50 schreef Redefine het volgende:
Jens van 't Goud. Daar heeft de redactie drie dagen over nagedacht.
Ongelijke omstandigheden blijft toch wel een groot nadeel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik mis dat wel een beetje. We hadden ook een Olympisch toernooi in Collalbo kunnen hebben.
Dat was bij de slalom bij de mannen ook zo leuk ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongelijke omstandigheden blijft toch wel een groot nadeel.
Waarom zou je die in hemelsnaam uitnodigen? Failshow, domme dj, stop er maar mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond Dione en Sven Nys samen aan één tafel, dat wordt vuurwerk!
Er was natuurlijk hoop bij de redactie dat een Belg vandaag goud zou pakken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:51 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Waarom zou je die in hemelsnaam uitnodigen? Failshow, domme dj, stop er maar mee.
Maak de cross Olympisch!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond Dione en Sven Nys samen aan één tafel, dat wordt vuurwerk!
Was ook echt 10 minuten voor MS klaarquote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:48 schreef Pino112 het volgende:
De NOS kondigde net het biatlon (begon om 14.15u) aan als 'u heeft net naar de massastart schaatsen gekeken, dus u heeft de massastart biatlon gemist'
Voorbeschouwing verkozen boven live biatlonquote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:48 schreef Pino112 het volgende:
De NOS kondigde net het biatlon (begon om 14.15u) aan als 'u heeft net naar de massastart schaatsen gekeken, dus u heeft de massastart biatlon gemist'
Welke ook nog eens herhaald werden later in de voorbeschouwing van de finale.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 18:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Voorbeschouwing verkozen boven live biatlon
Schoolkrantrubriek verkozen boven een interview met de kampioen
NOSSED
Ik lees net omdat het komt omdat de Belgen geen fuck geeft om stomme sporten die wij wel massaal omarmen.quote:
Voor Jeroen geldt alleen goud?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:01 schreef Redefine het volgende:
Tien medailles? Wel iets meer Jeroen.
Was dat een opmerking door een Belg?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik lees net omdat het komt omdat de Belgen geen fuck geeft om stomme sporten die wij wel massaal omarmen.
Uiteraard gelachen om die opmerking.
Ja, maar niet piet_proefballon.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was dat een opmerking door een Belg?
Gelukkig ratelt ze snel en is het zo voorbij.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:06 schreef Slobeend het volgende:
Interviews met Marijke zijn vrij saai.
Met de olifant over de Alpen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:06 schreef Redefine het volgende:
Hoe ga je terug naar Nederland? Op de fiets.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Met de olifant over de Alpen.
Ze waren blij dat het voorbij was.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:08 schreef Redefine het volgende:
Beiden wisten niet hoe snel ze bij Jeroen weg moesten lopen.
Dat is iedereen aan het einde van een interview met Steek.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze waren blij dat het voorbij was.
Hadden ze wel wat vaker mogen benoemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Bergsma schijnt dus al 40 te zijn
En Miss Massstartquote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:10 schreef Slobeend het volgende:
"Giga Groenewoud gaat ervan door" afschuwelijk bedacht bah bah bah.
En daarna een stortvloed aan woorden zodat Hersman niks kan zeggen...quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:10 schreef Slobeend het volgende:
"Giga Groenewoud gaat ervan door" afschuwelijk bedacht bah bah bah.
Die is waarschijnlijk na de race Di Stefano op gaan zoeken om die helemaal in elkaar te slaan, omdat die de finale miste.quote:
Hij is ook enorme Bergsma fan dat verhaal met die medaille naar dat terminale meisje was volgensmij door Herbert geregeld.quote:
Die zal ook wel over de 50 zijn nu?quote:
Precies. En best veel Belgische renners doen dat nog steeds. Vandeputte gaat echt VDP niet in de weg rijden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Nys keek destijds ook naar de belangen van de commerciële ploeg (2000).
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:14 schreef Szura het volgende:
Sven, denk eens terug aan je eigen commerciële ploegenverhaal
Dione mist wel de inkopper.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Nys keek destijds ook naar de belangen van de commerciële ploeg (2000).
Hij is 53quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zal ook wel over de 50 zijn nu?
Je kan ook niks verwachten van iemand die niet weet of er lucht of zand in een band zitquote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Dione mist wel de inkopper.
Los van het gebrek aan kennis is Dione wel de laatste die het allesbehalve gezellig wil houden...quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Dione mist wel de inkopper.
Karrel gaat er op dat soort momenten wel met gestrekt been in.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Los van het gebrek aan kennis is Dione wel de laatste die het allesbehalve gezellig wil houden...
Die zou helemaal ziedend geworden zijn dat Stolz niet voor Swings het gat dicht heeft gereden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Karrel gaat er op dat soort momenten wel met gestrekt been in.
Karrel is ook wel ander niveau dan Dione (ondanks de vele tekortkomingen die hij heeft). En de NOS wil vooral gezelligheid.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Karrel gaat er op dat soort momenten wel met gestrekt been in.
'Wat heeft Pozzato Stolz nu bereikt?'quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zou helemaal ziedend geworden zijn dat Stolz niet voor Swings het gat dicht heeft gereden.
Of de affaire Roglic, al weet ik niet of dat Karrel was of een andere Sporza commentator.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Wat heeft Pozzato Stolz nu bereikt?'
Vanaf 2014 is het een groot succes idd.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:20 schreef Szura het volgende:
Het OKT heeft de afgelopen twee OS juist wel medailles opgeleverd.
Het moet wel gezellig blijven!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:21 schreef Redefine het volgende:
Het wordt nu net een beetje interessant, dus daarom gaan we nu naar Martin Vriesema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |