dat jaquote:Op zondag 15 februari 2026 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan. Maar in die Instagram clipjes in een limo zag ze er prima uit, en Kok niet aan willen steken is ook een leuk excuus na knuffelen en handen vasthouden op de baan![]()
Prima dat ze niet bij de NOS wil komen hoor, en je zal toch iets van een excuus moeten geven
Zou typisch een geval kunnen zijn van dat de ziekte die opspeelt nadat de stress voorbij is?quote:Op zondag 15 februari 2026 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan. Maar in die Instagram clipjes in een limo zag ze er prima uit, en Kok niet aan willen steken is ook een leuk excuus na knuffelen en handen vasthouden op de baan![]()
Prima dat ze niet bij de NOS wil komen hoor, en je zal toch iets van een excuus moeten geven
Dat denk ik vooral ja. Spanning bouwt zo op en dat is het opeens gedaan. Dan is het ballonnetje wel leeggelopen.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou typisch een geval kunnen zijn van dat de ziekte die opspeelt nadat de stress voorbij is?
Ruzie met de Nederlandse bond.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom was zij uberhaupt overgestapt? Of heeft ze dat net vertelt?
Zoiets liet ze wel doorschemeren ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou typisch een geval kunnen zijn van dat de ziekte die opspeelt nadat de stress voorbij is?
Dus ruzie met de Nederlandse bond en nu in Tsjechië gaat het ook allemaal niet lekker want illegale limieten en ze wordt tegengewerkt. Dat geeft te denken over hoe ze er zelf in staatquote:
Het hoeft niet aan iemand zelf te liggen, maar als je beiden keren een conflict hebt met twee verschillende bonden, dan is de kans vrij groot dat zo iemand daar zelf een hand in heeft.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:09 schreef -0- het volgende:
[..]
Dus ruzie met de Nederlandse bond en nu in Tsjechië gaat het ook allemaal niet lekker want illegale limieten en ze wordt tegengewerkt. Dat geeft te denken over hoe ze er zelf in staat
Zal wel wat eigengereid en zonderling zijn. Wat ook wel moet als je vanuit Nederland, opgroeiend in Nederland, een carrière in het alpineskiën ambieert.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:09 schreef -0- het volgende:
[..]
Dus ruzie met de Nederlandse bond en nu in Tsjechië gaat het ook allemaal niet lekker want illegale limieten en ze wordt tegengewerkt. Dat geeft te denken over hoe ze er zelf in staat
Vanuit Nederland zelf weinig ondersteuning en veel dronkemansamateurisme door vergaderclubjes, maar voor een meer geolied systeem ben je te eigenwijs en een einzelganger. Kwaliteiten/gebreken die jou ook op deze plek en positie hebben gebracht.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het hoeft niet aan iemand zelf te liggen, maar als je beiden keren een conflict hebt met twee verschillende bonden, dan is de kans vrij groot dat zo iemand daar zelf een hand in heeft.
Dat verhaal ging, maar bewijs ontbreektquote:Op zondag 15 februari 2026 01:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Heeft Dai Dai Jutta ooit geBLACKED?
quote:
Dat door de gasten heen praten, maar ook even tegen een skiër op niveau erover beginnen dat die man naast haar het ook wel aardig kon hoor.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit terug te kijken en ik heb een slok op, maar Dione is weer tenenkrommend kut
Dat was echt genant jaquote:Op zondag 15 februari 2026 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat door de gasten heen praten, maar ook even tegen een skiër op niveau erover beginnen dat die man naast haar het ook wel aardig kon hoor.
Toen Veldkamp en Gerritsen het niet met elkaar eens waren wist ze niet hoe snel ze naar de volgende rubriek moest.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit terug te kijken en ik heb een slok op, maar Dione is weer tenenkrommend kut
Dat zegt vrij weinig, het gaat toch vooral om het materiaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:56 schreef TheVulture het volgende:
We hebben dus ook een skeletonman met potentie voor NL? Dit ventje is pas 18
Hij zegt dat de Italianen goud wonnen in 2006 en 'zijn team' genoegen moest nemen met zilver.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:21 schreef Felagund het volgende:
Erben kraakt de tactiek van Rintje helemaal af.
Wel tegen Italie dus in de halve finale toen het mis ging met Kramer.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat me meteen op viel: Kemkers als coach daar (en niet een door de KNSB aangestelde pipo de clown).
Ab Krook was toen de bondscoach die de ploeg samenstelde.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
Wat me meteen op viel: Kemkers als coach daar (en niet een door de KNSB aangestelde pipo de clown).
Maar Ab Krook staat daar namens de KNSB op de kruising.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
Die gaat er met de dag slechter uit zienquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft Rintje nog geslapen afgelopen week?
Met het uur zelfs, hij ziet er nog slechter uit dan vanmiddag.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat er met de dag slechter uit zien
Groenewoud en Beune zien er nogal nep uit. Van Antoinette verwacht je hetquote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Antoinette ziet er prima uit trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |