Die kans is groot ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch gewoon een sprintje wordt.
Ze moeten dan een paar minuten aan de kant?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:38 schreef Redefine het volgende:
Ik blijf het genant vinden dat je gaat vechten bij een sport die geen vechtsport s.
Het geeft toch wat jeu aan de sport.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:38 schreef Redefine het volgende:
Ik blijf het genant vinden dat je gaat vechten bij een sport die geen vechtsport s.
Nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het geeft toch wat jeu aan de sport.
Rare keuze ja, dit hadden we ook schriftelijk af kunnen doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:39 schreef JJ76 het volgende:
Zo meteen live naar ijshockey..... en dan 1min43 voor einde live gaan bij een besliste wedstrijd.
Draaiboek dat een dag van te voren is gemaakt is heilig bij de NOS, helaas.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rare keuze ja, dit hadden we ook schriftelijk af kunnen doen.
Je zou denken dat ze na twee keer bij het kunstschaatsen de gouden kuur te hebben gemist, ze iets aan het draaiboek zouden veranderen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:42 schreef Remco het volgende:
[..]
Draaiboek dat een dag van te voren is gemaakt is heilig bij de NOS, helaas.
Zeker als het om Amerikaanse sporters gaat.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:42 schreef Remco het volgende:
[..]
Draaiboek dat een dag van te voren is gemaakt is heilig bij de NOS, helaas.
Ik mis dat wel een beetje. We hadden ook een Olympisch toernooi in Collalbo kunnen hebben.quote:
Die hebben hier meegelezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:50 schreef Redefine het volgende:
Jens van 't Goud. Daar heeft de redactie drie dagen over nagedacht.
Ongelijke omstandigheden blijft toch wel een groot nadeel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik mis dat wel een beetje. We hadden ook een Olympisch toernooi in Collalbo kunnen hebben.
Dat was bij de slalom bij de mannen ook zo leuk ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongelijke omstandigheden blijft toch wel een groot nadeel.
Waarom zou je die in hemelsnaam uitnodigen? Failshow, domme dj, stop er maar mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond Dione en Sven Nys samen aan één tafel, dat wordt vuurwerk!
Er was natuurlijk hoop bij de redactie dat een Belg vandaag goud zou pakken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 13:51 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Waarom zou je die in hemelsnaam uitnodigen? Failshow, domme dj, stop er maar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |