Fullttime influencerquote:
Ik weet ook niet waarom dat Dione dit maar zit te rekken en te rekken.... laat gewoon die sport zien, want je snapt er toch geen kut vanquote:Op donderdag 19 februari 2026 22:31 schreef Redefine het volgende:
Ik komt echt helemaal in een enthousiasme stemming door de inspirerende manier van spreken van Van Zundert.
Dat is denk ik niet de schuld van Dione. De redactie zal het moment bepalen waarop ze willen schakelen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom dat Dione dit maar zit te rekken en te rekken.... laat gewoon die sport zien, want je snapt er toch geen kut van
Ja, vind het bij Dione wel jammer dat het lijkt of ze niet heel in sport is geïnteresseerd.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is denk ik niet de schuld van Dione. De redactie zal het moment bepalen waarop ze willen schakelen.
Doodvermoeiendquote:Op donderdag 19 februari 2026 22:47 schreef Felagund het volgende:
Kun je dat uitleggen, dat nadenken?
Inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:55 schreef Szura het volgende:
Dione maakt het publiek lekker met de ontknoping van het ijshockey! Ik zou zeggen bekijk de tussenstand even.
Leuk met zijn allen naar een veegpartij kijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:55 schreef Szura het volgende:
Dione maakt het publiek lekker met de ontknoping van het ijshockey! Ik zou zeggen bekijk de tussenstand even.
OnlyFans?quote:
Met commentaar van Joris van den Berg?quote:
Ohne Fans.quote:
Snap ik.quote:
quote:
Ja. Wel met het verschil dat het na winst is i.p.v. Erbenquote:
Ze is al 54, valt heel erg mee toch?quote:
Dat is 30 jaar geleden. Jij ziet er nu ook wat ouder uit dan destijds.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:19 schreef Gremen het volgende:
Ja, bedoel meer dat ik me nog kan herinneren dat ze zelf schaatste
Ze zullen morgen wel afwachten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:19 schreef Szura het volgende:
Wanneer krijgen we een kritisch interview met clown Jillert over de kutvorm van Groenewoud?
Die kwam vanmiddag ook nog voorbij op de Nederlandse Eurosport.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Anni hoorde ik nog voorbij komen als commentator bij de Duitse Eurosport.
als commentator?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die kwam vanmiddag ook nog voorbij op de Nederlandse Eurosport.
Die zal Marijke wel voor de bus gooien, want zelfkritisch is die nooit.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:19 schreef Szura het volgende:
Wanneer krijgen we een kritisch interview met clown Jillert over de kutvorm van Groenewoud?
Nee, voor de race een interview (en toen werd volgens mij ook genoemd dat ze inderdaad commentaar geeft bij de Duitse Eurosport).quote:
Hij verdedigde Marijke nog wel bij de Podcast van Thijs & Jip. Toen zat hij ook de hele tijd de clown uit te hangen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal Marijke wel voor de bus gooien, want zelfkritisch is die nooit.
Morgen de MS start winnen en het toernooi is voor Marijke en Jillert geslaagd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:19 schreef Szura het volgende:
Jorrit goud zou ik wel erg leuk vinden.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen de MS start winnen en het toernooi is voor Marijke en Jillert geslaagd.
Dat laatste is wel een beetje de go to optie als het lastig wordt. Denk dat die nu Groenwoud nog verdedigd omdat de Mass Start nog komt. Als het daar ook mis gaat, dan moet ik het nog zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij verdedigde Marijke nog wel bij de Podcast van Thijs & Jip. Toen zat hij ook de hele tijd de clown uit te hangen.
Ja, al heb ik niet het idee dat hij snel zijn sporters af valt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een beetje de go to optie als het lastig wordt. Denk dat die nu Groenwoud nog verdedigd omdat de Mass Start nog komt. Als het daar ook mis gaat, dan moet ik het nog zien.
Heeft die weleens eerder gedaan en dit keer met Conijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, al heb ik niet het idee dat hij snel zijn sporters af valt.
Ik denk dat het toch gewoon een sprintje wordt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jorrit goud zou ik wel erg leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |