Fullttime influencerquote:
Ik weet ook niet waarom dat Dione dit maar zit te rekken en te rekken.... laat gewoon die sport zien, want je snapt er toch geen kut vanquote:Op donderdag 19 februari 2026 22:31 schreef Redefine het volgende:
Ik komt echt helemaal in een enthousiasme stemming door de inspirerende manier van spreken van Van Zundert.
Dat is denk ik niet de schuld van Dione. De redactie zal het moment bepalen waarop ze willen schakelen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom dat Dione dit maar zit te rekken en te rekken.... laat gewoon die sport zien, want je snapt er toch geen kut van
Ja, vind het bij Dione wel jammer dat het lijkt of ze niet heel in sport is geïnteresseerd.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is denk ik niet de schuld van Dione. De redactie zal het moment bepalen waarop ze willen schakelen.
Doodvermoeiendquote:Op donderdag 19 februari 2026 22:47 schreef Felagund het volgende:
Kun je dat uitleggen, dat nadenken?
Inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:55 schreef Szura het volgende:
Dione maakt het publiek lekker met de ontknoping van het ijshockey! Ik zou zeggen bekijk de tussenstand even.
Leuk met zijn allen naar een veegpartij kijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:55 schreef Szura het volgende:
Dione maakt het publiek lekker met de ontknoping van het ijshockey! Ik zou zeggen bekijk de tussenstand even.
OnlyFans?quote:
Met commentaar van Joris van den Berg?quote:
Ohne Fans.quote:
Snap ik.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |