De uitzending duurt tot 23:10.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad of niet live of Jeroen kan niet rekenen.
Dat was vanmiddag en duurde een minuutquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze op moment van schrijven nog achtste stond en niemand later dacht nog even na te kijken wat het uiteindelijk is geworden.
Ohquote:
Zal ze weten dat ze 4.5 en 11.5cm zijn?quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:16 schreef Redefine het volgende:
Misschien kan Dione vragen welke schijven er het vaakste worden gemist daar hoor ik Cool van Eurosport helaas nooit over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
GMTAquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:20 schreef Redefine het volgende:
Je kunt liggend schieten en je kunt staand schieten. Dione doet alsof je zelf mag kiezen.
Dat vindt Leon Haan niet leuk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:20 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil dat de NOS van biatlon afblijft
Ja, nu wel!quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal ze weten dat ze 4.5 en 11.5cm zijn?
Ze moet misschien ook wel zulke domme vragen stellen want hoeveel kijkers heeft Herbert eigenlijk? Ik ken alleen jullie die naar biathlon kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die vragen van DioneHoe lang zit nu al bij de sport?
Ik hoop altijd maar dat ze deze vragen staat om het voor de gemiddelde non-kijker begrijpelijk te maken maar het is altijd tenenkrommend jaquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja. Al is het probleem voor een presentator ook wel dat je de vragen dommer moet stellen dan je zelf misschien bent. Al zou wat beter inlezen voor Dione al heel veel schelen...quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Apart jaquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Irene kent geen namen maar alleen nationaliteiten?
Die gekke Italiaanse waar ze zelf nog nooit tegen gereden heeft.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Irene kent geen namen maar alleen nationaliteiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |