Nee, als een langaufer.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:38 schreef Felagund het volgende:
Deze ziet er echt uit als een langlaufer.
Het schieten is het dan bitlon?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:39 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nee, als een langaufer.
[ afbeelding ]
Al het vocht was wel afgedreven ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:58 schreef Redefine het volgende:
Die zus van Lollobrigida kon dat sprintje prima trekken, zal vast wel weer een dopingkuurtje hebben genomen.
Ja. Alsof je na een aantal jaar in het buitenland te wonen opeens niet meer juicht voor medailles van je geboorteland.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:01 schreef Felagund het volgende:
Ze doen alsof Marrit een buitenlander is.
Het olympisch ijshockeytoernooi voor vrouwen wacht op niemand!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:19 schreef Redefine het volgende:
Dat ging even van een emotioneel moment en toon binnen een halve seconde naar een hele opgetogen 'Savine Wielenga!.'
Milaan is nog ver. Livigno ook. Idem voor Cortina.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:20 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Het olympisch ijshockeytoernooi voor vrouwen wacht op niemand!
Ja maar, ze getrouwd met een Italiaan en woont in Italië hequote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:01 schreef Felagund het volgende:
Ze doen alsof Marrit een buitenlander is.
Ik ben rustig.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Erben gaat straks helemaal leeglopen.
Dat heeft hij eerder toch gewoon prima gedaan?quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Goede beslissing van de NOS dat Erben geen wedstrijden van Joep mag analyseren.
Klopt, maar nu blijkt dat hij er nooit 100% onafhankelijk in kan staan; zelfs als hij super kritisch op zijn zoon zou zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat heeft hij eerder toch gewoon prima gedaan?
Als hij die morgen moest rijden, waarschijnlijk niet, maar dat duurt nog meer dan een week, met ook nog een andere afstand tussendoorquote:
Klopt, stel als een nobuddie wordt gehinderd en opnieuw mag racen, dan ga je ook niet uren op de uitslag en ceremonie wachten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ergens snap ik dat Erben daar nu gaat zitten, maar die is natuurlijk ook niet heel realistisch om te zeggen dat het IOC en de ISU dan maar een paar uur moeten wachten.
Was echt een misplaatste opmerking jaquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:58 schreef Redefine het volgende:
Ik snap dat Erben vol adrenaline zit en kwaad is, maar dan toch wat hintten dat Jan Bos hier wat fout heeft gedaan is wel kwalijk.
Bij een WB of WK gebeurt dat waarschijnlijk wel als er nog een andere afstand achteraan komtquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, stel als een nobuddie wordt gehinderd en opnieuw mag racen, dan ga je ook niet uren op de uitslag en ceremonie wachten.
Ja dat was niet netjes, die beelden van Bos die naar buiten wees kwam met name omdat hij denk ik nog de hoop had om het zo op te lossen....quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:58 schreef Redefine het volgende:
Ik snap dat Erben vol adrenaline zit en kwaad is, maar dan toch wat hintten dat Jan Bos hier wat fout heeft gedaan is wel kwalijk.
Dit was ook wel uitzonderlijk, denk dat hij puur schaatstechnisch wel onafhankelijk naar Joep kan kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar nu blijkt dat hij er nooit 100% onafhankelijk in kan staan; zelfs als hij super kritisch op zijn zoon zou zijn.
Puur schaatstechnisch valt er ook weinig af te dingen op de rit van Joepquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit was ook wel uitzonderlijk, denk dat hij puur schaatstechnisch wel onafhankelijk naar Joep kan kijken
Dit soort opmerkingen moet je niet in Schotland maken... Bassie had meer rood en niet die donkere vlakken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:02 schreef AgnesGru het volgende:
Dat Bassie jasje van Dione is echt afschuwelijk lelijk trouwens.
Ja. En waarschijnlijk had Erben als coach hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat was niet netjes, die beelden van Bos die naar buiten wees kwam met name omdat hij denk ik nog de hoop had om het zo op te lossen....
Zekerquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Deze broers zijn trouwens wel goude gasten voor deze show![]()
Eigenlijk zijn deze twee broers landverraders. Kosten ONS gewoon een gouden medaille door Stolz zo te helpenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jan Bos is een landverrader
/s
Het is ze vergeven, dit is prima tv... eindelijkquote:
Het is de schuld van Anemaquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn deze twee broers landverraders. Kosten ONS gewoon een gouden medaille door Stolz zo te helpen
Z’n broertje was al vrij snel klaar in China, blijkbaar vindt Jan het nog steeds een mooie uitdaging..quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jan Bos is een landverrader
/s
Dat is het bijna altijd.quote:
Dit programma nog 40 minuten rekken is vrij ambitieus jaquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef TheVulture het volgende:
In het busje en 40 minuten rijden? Dan is ie toch nooit op tijd. Of is dit allemaal niet live?
Het is inderdaad of niet live of Jeroen kan niet rekenen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef TheVulture het volgende:
In het busje en 40 minuten rijden? Dan is ie toch nooit op tijd. Of is dit allemaal niet live?
We worden beflikkerd!quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Ze doen nu alsof het een wonder is dat je vanaf de zevende plaats bij de NoCo nog kan winnenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Twee keer een 8e tijd voor Bos? Serieus NOS, doe je werk... ze was 13e en 15e
Volgens de horloge van 1 van die twee broers is t wel livequote:Op woensdag 11 februari 2026 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad of niet live of Jeroen kan niet rekenen.
Ik vermoed dat ze op moment van schrijven nog achtste stond en niemand later dacht nog even na te kijken wat het uiteindelijk is geworden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Twee keer een 8e tijd voor Bos? Serieus NOS, doe je werk... ze was 13e en 15e
De uitzending duurt tot 23:10.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad of niet live of Jeroen kan niet rekenen.
Dat was vanmiddag en duurde een minuutquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze op moment van schrijven nog achtste stond en niemand later dacht nog even na te kijken wat het uiteindelijk is geworden.
Ohquote:
Zal ze weten dat ze 4.5 en 11.5cm zijn?quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:16 schreef Redefine het volgende:
Misschien kan Dione vragen welke schijven er het vaakste worden gemist daar hoor ik Cool van Eurosport helaas nooit over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
GMTAquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:20 schreef Redefine het volgende:
Je kunt liggend schieten en je kunt staand schieten. Dione doet alsof je zelf mag kiezen.
Dat vindt Leon Haan niet leuk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:20 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil dat de NOS van biatlon afblijft
Ja, nu wel!quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal ze weten dat ze 4.5 en 11.5cm zijn?
Ze moet misschien ook wel zulke domme vragen stellen want hoeveel kijkers heeft Herbert eigenlijk? Ik ken alleen jullie die naar biathlon kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die vragen van DioneHoe lang zit nu al bij de sport?
Ik hoop altijd maar dat ze deze vragen staat om het voor de gemiddelde non-kijker begrijpelijk te maken maar het is altijd tenenkrommend jaquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja. Al is het probleem voor een presentator ook wel dat je de vragen dommer moet stellen dan je zelf misschien bent. Al zou wat beter inlezen voor Dione al heel veel schelen...quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Apart jaquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Irene kent geen namen maar alleen nationaliteiten?
Die gekke Italiaanse waar ze zelf nog nooit tegen gereden heeft.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Irene kent geen namen maar alleen nationaliteiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |