Het was sowieso een leuk podium.quote:
Denk ik eigenlijk niet, daar was te weinig ruimte voor geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik vraag me echt af of ze daar voor langs had moeten gaan
Ik ook, ze kwam al een keer goed weg eerder in de race. Ik dacht eigenlijk dat Belgie daar nog wel een protestje aan zou wagenquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik vraag me echt af of ze daar voor langs had moeten gaan
Ik snapte het ook al nietquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:06 schreef Remco het volgende:
Ik dacht al wanneer habben we het OKT in Pyongchanh gehouden.
Ja en dat was ook wel een behoorlijke fluke-winnares... maar dat onbekende komt ook omdat we tegenwoordig best veel medailles halen... mensen als Lotte van Beek etc. zijn we ook al weer vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Achtereekte is misschien de onbekendste winnaar van een gouden medaille. Ik zou haar iig morgen niet herkennen op straat.
Yep, zelfs een Ter Mors zijn we allemaal weer vergeten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en dat was ook wel een behoorlijke fluke-winnares... maar dat onbekende komt ook omdat we tegenwoordig best veel medailles halen... mensen als Lotte van Beek etc. zijn we ook al weer vergeten
Herkennen lukt wel maar ik vergeet wel altijd dat ze goud wonquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Achtereekte is misschien de onbekendste winnaar van een gouden medaille. Ik zou haar iig morgen niet herkennen op straat.
Ja, schijnbaar.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Anne Floor Otter is de dochter van Jeroen?
Ach, in de tijd van Schenk en Verkerk had je ook een Carrie Geijsen (ja, die leeft nog).quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en dat was ook wel een behoorlijke fluke-winnares... maar dat onbekende komt ook omdat we tegenwoordig best veel medailles halen... mensen als Lotte van Beek etc. zijn we ook al weer vergeten
Carrie was vandeweek nog op TVquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ach, in de tijd van Schenk en Verkerk had je ook een Carrie Geijsen (ja, die leeft nog).
https://nocnsf.nl/olympische-geschiedenis/hollands-goud
En wie zegt Stephan van den Berg wat?
Niet iedereen is een eigengijler als Maarten vd Weijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |