Namen begin je als eerste te vergeten als je ouder wordt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Irene kent geen namen maar alleen nationaliteiten?
Wim kan kan niet meer.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:28 schreef Redefine het volgende:
Conijn kan morgen zomaar juist een hele goede rit kan neerzetten. Maar kan zomaar ook weer 6e worden.
Conijn heeft het toch niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:28 schreef Redefine het volgende:
Conijn kan morgen zomaar juist een hele goede rit kan neerzetten. Maar kan zomaar ook weer 6e worden.
Die dachten nog weven rustig wat te kunnen eten in een niet zo druk tentje.quote:
Nee die is echt op de brommerquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:30 schreef Redefine het volgende:
Xandra mag morgen wel gelijk tegen Fontana, daar wordt niemand blij van.
Conijn is een enigma. Daar durf ik geen echte voorspelling aan te wagen. Maar ja vrees voor de broddelwerken van Anema.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Conijn heeft het toch niet.
Jinxen bestaat niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Cees jinxed de Shorttrackploeg maar weer
Maor zoals altied kump an dat gejakker een endquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die is echt op de brommer
Niet zozeer op de brommer, maar die boeit het niet als ze door een te groot risico te nemen een andere schaatser eruit kegelt. Of door een inhaalactie de ander een straf aan naait.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die is echt op de brommer
He enige hoogtepuntje van de OS in Sarajevo.quote:
Andere disciplinequote:
Dat zou wel wat te lang zijn. Plus dat het de NOS echt alleen maar te doen is om de VS.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ook wel een beetje een fail om dan alleen deze twee paren te laten zien, zenddan op zijn minst de hele top 5 of 10 uit
Ja. Is bij meer programma's zo. Valt mij ook altijd wel op bij de mensen die naast de quiz deelnemers zitten. Die moeten dan de hele tijd maar vooral opletten hoe ze erbij zitten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Die tafeltjes met mensen op de achtergrond ziet er best ongemakkelijk uit.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 februari 2026 23:15 schreef OmniRocket het volgende:
Wanneer zit Bruna eigenlijk bij Studio Olimpico?
Nee, met een uurtje langer had hij het denk ik ook niet gered. Waarschijnlijk wel een snellere tijd dan tijdens de herstart, maar ik denk ook niet per se dat hij dan 1:07 laag zou hebben gereden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:51 schreef Gretzl het volgende:
Nee Erben een kwartier langer wachten had niet veel uitgemaakt. Dan had Joep z'n tijd ook niet meer verbeterd in de herstart.
“Kijk ons eens moeten bezuinigen”.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het echt verbazend vinden dat men de keuze heeft gemaakt om zoveel mensen naar Milaan te sturen maar deze show vanuit de kelder in Hilversum te doen, met een straalverbinding naar Stekelenburg. Ben bemieuwd of Stekelenburg daar zelf de hand in heeft gehad
Zo'n show in Hilversum is een stuk goedkoper. Dan hoef je niet iedere avond tig nobuddies in te vliegen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het echt verbazend vinden dat men de keuze heeft gemaakt om zoveel mensen naar Milaan te sturen maar deze show vanuit de kelder in Hilversum te doen, met een straalverbinding naar Stekelenburg. Ben bemieuwd of Stekelenburg daar zelf de hand in heeft gehad
Wel lekker rustig ff tussen al die heisaquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:52 schreef Felagund het volgende:
Stekelenburg heeft Merel alleen laten zitten.
Er lopen daar zat leuke gasten rond die je niet hoeft in te vliegen. En je kunt meteen de sporters die wat winnen in een leukere setting interviewen dan aan zo'n kale pizzeriatafelquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n show in Hilversum is een stuk goedkoper. Dan hoef je niet iedere avond tig nobuddies in te vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |