Bizar jaquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bizar trouwens dat het record van de Adelskalender straks meer dan 20 jaar staat...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Adelskalender
(Maarja, de records van Usain Bolt zullen ook wel zo lang mee gaan. Staat nu op 16.5 jaar)
Lollobrigida is nu Ireen Wüst voorbij in de stand?
Dat dachten we ook van Takagi.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bizar ja
Joy gaat Klassen ooit nog wel een keer voorbij
Echt he.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nos weer op zoek naar een conflict
Dat wordt een sprintsters ja. Jorrit Jr. is meer van de lange afstanden lijkt het.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:45 schreef Redefine het volgende:
Dochter is meer van de afstanden van haar moeder, duurt te lang.
Komt wel goed uit dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wordt een sprintsters ja. Jorrit Jr. is meer van de lange afstanden lijkt het.
Toch zou ik een Veldkamp wel in zo'n slee naar beneden willen gaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:00 schreef DeLuna het volgende:
Zo vermoeiend altijd die opmerkingen "ik zou dit nooit doen" "wie laat zich overhalen om dit te doen"
Ze lieten de eerste run van Bos wel semi-live zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:06 schreef Redefine het volgende:
Daar zijn wij natuurlijk live bij, aldus Dione. Dat waren ze vandaag niet.
Die eerste run niet live vond ik niet zo vreemd. Maar die tweede had wel gekund. En morgen zit de nabespreking run 3 ook in de weg dus betwijfel of ze dan wel live zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze lieten de eerste run van Bos wel semi-live zien.
Ik denk dat als je de zendtijd van de NOS bij elkaar optelt qua minuten deze twee weken dan wordt er meer over sport geluld en geanalyseerd dan dat we live sport zien. Ik snap dat ze niet alle rechten meer hebben (en maar goed ook) maar het is echt bespottelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:06 schreef Redefine het volgende:
Daar zijn wij natuurlijk live bij, aldus Dione. Dat waren ze vandaag niet.
Fijn dat het een keer in de diepte gaat ja.quote:
Ja was een goed verhaalquote:
Ik vind het voor hen doen nog meevallen. Vooral als je het vergelijkt met de zomerspelen waar er bijna constant wel veel sport is en vaak ook wel waar ze rechten van hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de zendtijd van de NOS bij elkaar optelt qua minuten deze twee weken dan wordt er meer over sport geluld en geanalyseerd dan dat we live sport zien. Ik snap dat ze niet alle rechten meer hebben (en maar goed ook) maar het is echt bespottelijk.
Zeker. Ook voor het eerst een echte toevoeging qua verbinding met Italië door zijn vraag aan Jorrit.quote:
Ze mogen van de Winterspelen alles live uitzenden. Er is alleen een urenbeperking van 150 uur.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de zendtijd van de NOS bij elkaar optelt qua minuten deze twee weken dan wordt er meer over sport geluld en geanalyseerd dan dat we live sport zien. Ik snap dat ze niet alle rechten meer hebben (en maar goed ook) maar het is echt bespottelijk.
Is dat vanuit de licentie beperkt tot dat aantal uur?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze mogen van de Winterspelen alles live uitzenden. Er is alleen een urenbeperking van 150 uur.
Ik vind het juist wel jammer dat steeds meer achter de betaalmuur verdwijnt en alles steeds meer individualiseert.
Hierdoor zijn ook de Champions League en Europa League kijkcijfers bij het voetbal ingestort trouwens.
Het is een beetje dubbel. Aan de ene kant jammer dat de rechten volledig bij het moederbedrijf van Eurosport liggen en de andere zenders daardoor minder kunnen uitzenden. Maar tegelijkertijd zorgen zij er wel voor dat met HBO Max echt alles te zien is en terug te kijken is. En dan ook nog in topkwaliteit. Als de NOS alle rechten had gehad dan hadden we dat niet op zo'n niveau gehad.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze mogen van de Winterspelen alles live uitzenden. Er is alleen een urenbeperking van 150 uur.
Ik vind het juist wel jammer dat steeds meer achter de betaalmuur verdwijnt en alles steeds meer individualiseert.
Hierdoor zijn ook de Champions League en Europa League kijkcijfers bij het voetbal ingestort trouwens.
Volgens mij is dat vanuit de NPO zelf.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat vanuit de licentie beperkt tot dat aantal uur?
Ook wel weer bizarquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vanuit de NPO zelf.
Zeker voor de sporten die ik het belangrijkste vind (buiten schaatsen) om te volgen zoals Biatlon/Langlaufen/Schansspringen is het bij Eurosport/HBO Max gewoon goed geregeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is een beetje dubbel. Aan de ene kant jammer dat de rechten volledig bij het moederbedrijf van Eurosport liggen en de andere zenders daardoor minder kunnen uitzenden. Maar tegelijkertijd zorgen zij er wel voor dat met HBO Max echt alles te zien is en terug te kijken is. En dan ook nog in topkwaliteit. Als de NOS alle rechten had gehad dan hadden we dat niet op zo'n niveau gehad.
Ik blijf gniffelen dat ze de gouden kur niet hebben uitgezondenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:02 schreef Redefine het volgende:
NOS wel in shambles dat de Amerikaanse superster niet wint.
Die interesseert ze geen fuck omdat het Malanin niet was.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf gniffelen dat ze de gouden kur niet hebben uitgezonden
Ja, en dat beperkt ook het aantal livestreams. Dat zeggen ze althans zelf op hun website.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat vanuit de licentie beperkt tot dat aantal uur?
quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kaiser zou ik ook niet herkennen.
Het verschil is dat ze bij de zomerspelen net zo veel lullen, maar er 4x zoveel sport bezig is. En dan gaan ze daar ook nog een keer of drie per dag samenvatten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het voor hen doen nog meevallen. Vooral als je het vergelijkt met de zomerspelen waar er bijna constant wel veel sport is en vaak ook wel waar ze rechten van hebben.
Wel vind ik een beetje sneu dat ze doen alsof het programma pas begint met het eerste skionderdeel (en al helemaal als dat pas om 14.00 is). Prima dat je het niet uitzend, maar geef dat dat ook gewoon zo aan.
Idem met doen alsof het volkomen vanzelfsprekend is dat ze skeleton live gaan uitzenden. Dat kan best gebeuren dat je dat niet live doet, maar ga daar dan ook eerlijk mee om.
Als de NOS de volledige rechten nog steeds had gehad was dat rampzalig geweest. Veel streams zonder commentaar, streams die niet terug te kijken zijn en er meteen uit klappen als het evenement voorbij is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is een beetje dubbel. Aan de ene kant jammer dat de rechten volledig bij het moederbedrijf van Eurosport liggen en de andere zenders daardoor minder kunnen uitzenden. Maar tegelijkertijd zorgen zij er wel voor dat met HBO Max echt alles te zien is en terug te kijken is. En dan ook nog in topkwaliteit. Als de NOS alle rechten had gehad dan hadden we dat niet op zo'n niveau gehad.
Zal er ook mee te maken hebben dat het parallelle circuits zijn. Zullen vast atleten zijn die beiden kunnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:32 schreef Redefine het volgende:
Op zich wel apart dat dubbelen bij snowboardcross en de reuzenslalom niet of nauwelijks voorkomt. Zijn uiteraard wel verschillende disciplines, maar je zou toch wel wat sporters verwachten die beiden wel kunnen.
Erben kan net zo boos worden tijdens een World Cup in Polen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar nu blijkt dat hij er nooit 100% onafhankelijk in kan staan; zelfs als hij super kritisch op zijn zoon zou zijn.
Die zijn zover kromgetrokken dat ze alweer rechtstaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet m toch maar weer op, eens kijken hoe krom de tenen weer kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |