SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr
Mijn vriendin plaatste zich vorig jaar voor de Spelen, na jaren ellende en knokken, maar testte direct daarna positief op COVID-19 en kreeg na hersteld te zijn letterlijk op weg naar de Spelen een zwaar ongeluk: chauffeur dood, zij zwaargewond. Jaar lang hersteld, ze is - naast haar baan bij de lokale fietsenmaker - weer volop aan het trainen en gaat volgende maand meedoen aan het WK in Slovenië, met de Spelen van 2026 als uiteindelijk doel. Er is financiële hulp nodig om ons/haar te ondersteunen bij het hele traject richting die Spelen, dus voor de komende ruim drie jaar, en daar is een collega van haar een crowdfundingsactie voor gestart.
De FOK!-gemeenschap heeft haar kort na het ongeluk enorm gesteund, er stonden echt tig kaarten en chocolaatjes en kleinigheidjes en leuke dingen thuis, wat haar enorm goed heeft gedaan. Bij dezen dus nog een vraag om een klein beetje hulpHet zou voor FOK! natuurlijk ook leuk zijn als het lukt, want we zouden dan in 2026 iemand op de Spelen en in het olympisch dorp hebben die we - buiten haar wedstrijden om - als echte razende reporter in kunnen zetten om al onze prangende vragen te beantwoorden en smeuige nieuwtjes op te vangen!
De actie is hier te vinden:
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Hier zijn wat recente interviews te zien, inclusief filmpje:
https://www.gld.nl/nieuws(...)val-alsnog-waarmaken
https://www.rtvnunspeet.n(...)maar-niet-onmogelijk
En wat artikelen van een klein jaar geleden, kort na het ongeluk:
https://www.ad.nl/olympis(...)haar-leven~af2ead05/
https://nos.nl/artikel/24(...)n-door-zwaar-ongeluk
Zij gaat in elk geval verder met trainen, werken en nog meer integreren hier op de fraaie Veluwe (ze wilde het meest recente Omroep Gelderland-interview in het Nederlands doen, maar was toch net even te verlegen om het te proberen, hoewel haar Nederlands er inmiddels echt wel goed genoeg voor is!). Mocht er een klein beetje hulp komen: heel erg bedankt!
Een fijne dag en fijn weekeinde gewenst, iedereen
Bruna in actie in het Zwitserse Sparenmoos vorig jaar, het weekeinde waarin ze zich definitief kwalificeerde voor de Spelen:![]()
69quote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef heywoodu het volgende:
WE hebben een startlijst
Startnummer 69, om 09:32.15 uur is het zover! En, wat we al wisten, ze opent de Spelen voor Brazilië
Hbomax regelt dat voor je voor 11 euro voor een maandquote:Op maandag 9 februari 2026 19:09 schreef flipsen het volgende:
Half 6 morgenochtend hier, ik zou er bijna mijn bed voor uitkomen, ware het niet dat we hier 87 sportzenders hebben, maar geen enkele die de OWS uitzenft
Maar geldt dat ook in Argentinië?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hbomax regelt dat voor je voor 11 euro voor een maand
Ja hoorquote:Op maandag 9 februari 2026 19:23 schreef Hallojo het volgende:
Mogen we de medailles van Bruna bij Nederland optellen?
Ik weet zeker dat ze er morgen net zo veel gaat pakken als Nederland in het openingsweekeinde!quote:Op maandag 9 februari 2026 19:23 schreef Hallojo het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit meer TV, behalve Netflix, dus ik ga zeker niet extra betalen. Maar hoop morgen hier wat videootjes te kunnen zien?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hbomax regelt dat voor je voor 11 euro voor een maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof, heb al een alarm ingeschakeld!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef heywoodu het volgende:
WE hebben een startlijst
Startnummer 69, om 09:32.15 uur is het zover! En, wat we al wisten, ze opent de Spelen voor Brazilië
Heel veel succes Bruna.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef heywoodu het volgende:
WE hebben een startlijst
Dan kan het slechtste spelen ooit topic weer los als ze niet bij de beste 70 eindigtquote:Op maandag 9 februari 2026 19:23 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb vertrouwen in Bruna. Zeker als FOK! er achter gaat staan moet er wel een medaille te halen zijn.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kan het slechtste spelen ooit topic weer los als ze niet bij de beste 70 eindigt
Het is eigenlijk sinds dag één van het WK vorig jaar al alleen maar stress geweest om allerlei redenen, die is er nu eindelijk wel uit, alles staat op groen om morgen te genietenquote:Op maandag 9 februari 2026 20:27 schreef franklop het volgende:
Hoop vooral de Bruna er ook van geniet. Stond natuurlijk al bijna half jaar onder grote stress.
Laat alles gaan en morgen knallen, op naar een mooie prestatie!
Op de hoofdtribune! Met haar ouders, haar werkgevers, mijn vader en mijn zus. Grote Braziliaanse vlag, grote Nederlandse vlag, kleine aan elkaar genaaide Nederlandse en Braziliaanse vlag, volgens mij dat ene spandoek wat je bij Omroep Gelderland zag en volgens mij hebben haar werkgevers ook nog iets met Nunspeet meequote:Op maandag 9 februari 2026 19:41 schreef Felagund het volgende:
Sta je morgen langs de kant @:Heywoodu?
Cool, heel veel plezier morgen jullie beide!quote:Op maandag 9 februari 2026 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de hoofdtribune! Met haar ouders, haar werkgevers, mijn vader en mijn zus. Grote Braziliaanse vlag, grote Nederlandse vlag, kleine aan elkaar genaaide Nederlandse en Braziliaanse vlag, volgens mij dat ene spandoek wat je bij Omroep Gelderland zag en volgens mij hebben haar werkgevers ook nog iets met Nunspeet mee
En mijn knalblauwe Braziliaanse olympische jas (net als mijn schoonvader) ligt al klaar
Die is vrij warm, dus gelukkig lijkt het morgen toch wel wat fris te worden.
Veel succes en vooral plezier. Denk dat ik in de avond het even terug ga kijken, hopelijk is ze dan in beeld.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de hoofdtribune! Met haar ouders, haar werkgevers, mijn vader en mijn zus. Grote Braziliaanse vlag, grote Nederlandse vlag, kleine aan elkaar genaaide Nederlandse en Braziliaanse vlag, volgens mij dat ene spandoek wat je bij Omroep Gelderland zag en volgens mij hebben haar werkgevers ook nog iets met Nunspeet mee
En mijn knalblauwe Braziliaanse olympische jas (net als mijn schoonvader) ligt al klaar
Heel veel succes voor Bruna en heel veel plezier voor jullie allemaal!quote:Op maandag 9 februari 2026 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen Viesdik vlag?quote:Op maandag 9 februari 2026 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
09.15, Bruna om 09.32!quote:Op maandag 9 februari 2026 21:27 schreef superniger het volgende:
Hoelaat moet ik morgen inschakelen?
Ik probeer morgen op kantoor te kijken. Zowel voor Bruna als mijn adoptieland atleet Sophia Velicer.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef heywoodu het volgende:
WE hebben een startlijst
De NOS start pas om 10:00 met de uitzending (en gaan het dan over kinderschaatsen hebben).quote:Op dinsdag 10 februari 2026 00:34 schreef Tijn het volgende:
Is het bij de NOS te zien of moet ik nog even snel HBO fiksen?
Oh kut. Misschien heeft Eurosport het?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 00:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
De NOS start pas om 10:00 met de uitzending (en gaan het dan over kinderschaatsen hebben).
Kwam als meest enthousiaste over de finish.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Daar is ze!
En ze lijkt blij (en terecht, zo lang en hard voor gestreden!)![]()
![]()
Beeld van @heywoodu op de tribune.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:06 schreef kilon het volgende:
Mooi dit. De emoties op de tribune zullen ook (terecht) hoog zijn.
Eindelijk snapt mijn VPN dat als ik "Nederland" kies, hij ook daadwerkelijk een IP adres in NL gebruikt. Tot gisteren lukte het maar niet om filmpjes te zien, nu welquote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:05 schreef Faraday01 het volgende:
https://www.eurosport.nl/(...)60054306/video.shtml
Niet tegen Bruna gezegd, maar totaal vergetenquote:Op maandag 9 februari 2026 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja! Voor de liefhebber, tien minuten voor haar start, start ze het laatste nummer van haar warmup. Wij zetten hem dan ook aan: Shallow van Lady Gaga
Daarvoor Roller Coaster van Danny Vera, het waarom moge duidelijk zijn![]()
@heywoodu en Jake Paul hebben wel met elkaar iets gemeen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beeld van @:heywoodu op de tribune.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:🥹 Pak je tissues er maar vast bij, want Bruna Moura gaat je hart stelen. De Braziliaanse langlaufster woont in Nunspeet en heeft heel veel moeten doorstaan om op de Spelen te komen. Na haar race schreeuwt ze het uit van geluk: ze is olympiër!
Bram Krikke heeft gereageerd!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:50 schreef Pino112 het volgende:
Interview bij de NOS!![]()
![]()
https://www.facebook.com/watch/?v=2919108245090649
[..]
Kan het helaas niet zien, heb geen FBquote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:50 schreef Pino112 het volgende:
![]()
[..]
Ik ook niet, dus als iemand weet waar het nog meer te vinden is, houd ik me ook aanbevolen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan het helaas niet zien, heb geen FB
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan het helaas niet zien, heb geen FB
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus als iemand weet waar het nog meer te vinden is, houd ik me ook aanbevolen.
Ja, die stonden op de tribune ineens ook voor mijn neusquote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:50 schreef Pino112 het volgende:
![]()
[..]
Is zij ook niet degene die van die langere uitlegvideo's maakt voor de NOS? Stem komt bekend voorquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, die stonden op de tribune ineens ook voor mijn neus
Die leuke mevrouw was speciaal vanwege Bruna in Tesero(en is morgen bij de noordse combinatie)
Susanne Morren inderdaad, doet allemaal die kleinere social dingenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is zij ook niet degene die van die langere uitlegvideo's maakt voor de NOS? Stem komt bekend voor
Dat is haar naam ja, ze had het ook over een serie "Hoe moeilijk kan het zijn?". Bleef nog een hele tijd wachten tot Bruna bij ons op de tribune was ook, zij is degene die tegen mij zei dat Bruna naar ons toe zou komenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Susanne Morren inderdaad, doet allemaal die kleinere social dingen
The link may be broken or the video may have been removed. You can explore more videos or try logging into facebook.com and then visiting the link again.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:50 schreef Pino112 het volgende:
![]()
[..]
Die staat hierboven. Ook bobsleeën, zie hieronderquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is haar naam ja, ze had het ook over een serie "Hoe moeilijk kan het zijn?". Bleef nog een hele tijd wachten tot Bruna bij ons op de tribune was ook, zij is degene die tegen mij zei dat Bruna naar ons toe zou komen
Zij ook nog dat ze voor die serie biatlon eens heeft geprobeerd en dat het bijzonder lastig was
Ik raak er gewoon ontroerd vanquote:
https://fb.watch/Fb7fAm42Sk/quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
The link may be broken or the video may have been removed. You can explore more videos or try logging into facebook.com and then visiting the link again.
Heb ook geen Instagramquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.instagram.com/p/DUlT2ZLilL8/
krijg nu ook daar melding dat de video niet meer beschikbaar is.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:00 schreef raptorix het volgende:
Het kan zijn omdat OS content nogal heftig beschermt word.
Mooi, die heb ik inmiddels gezienquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:06 schreef raptorix het volgende:
Dit is dezelfde video: sportfreak in OWS / Bruna gaat naar de Olympische Spelen!!! #6 Dinsdag 10-02 - 09.15 uur!
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet te zien in Italië en VPN werkt niet lekker
Imgur werkt wel overal denk ik?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
The link may be broken or the video may have been removed. You can explore more videos or try logging into facebook.com and then visiting the link again.
Aahhhquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Imgur werkt wel overal denk ik?
[ afbeelding ]
Ze heeft ook geen zilver gewonnen dus je spreekt 862 niet tegen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:04 schreef timmmmm het volgende:
Normaal durf ik @:arcee niet tegen te spreken, maar als je deze beelden ziet, kan je toch moeilijk zeggen dat Bruna goud verloren heeft.
Wat een winnaar
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:08 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DUlKcH_DZcI/
Was deze al gedeeld? Schijtlol om nummer 69
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:05 schreef Faraday01 het volgende:
https://www.eurosport.nl/(...)60054306/video.shtml
quote:Op maandag 9 februari 2026 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja en de hesjes mag je houden dus die gaat thuis op de muur
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Leuk, wel een mongolenregie als ze finisht, maar in andere filmpje wel gezien.
quote:
Dáár had ik het dus over in bovenstaande postquote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze werd uitgebreid genoemd daarnet op Eurosport en @:heywoodu ook kort![]()
![]()
Ja, ik zie het! Supertof, op tv nu!quote:
Yups! De NL vlag (ad Braziliaanse)quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
1x raden, die met die vlag in zijn hand haha.
Helaas nietquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:22 schreef Ferdii het volgende:
zijn er als man van/familie van nog andere privileges vanuit de organisatie die een kaartjes kopende supporter niet heeft?
Dus jij hebt geen lading condooms gekregen?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helaas niet
Je kent wat meer van de 'onbekende' deelneemsters en daar juich je dan natuurlijk voor omdat ze daar dan mee bevriend is, maar dat is niet echt een privilege, vooral gewoon leuk
Ja, nee, nóg niet, ik heb er vandaag weer naar gevraagdquote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen lading condooms gekregen?
Het is zeker nog niet klaar! Donderdag staat de 10km vrije stijl op het programma, dan volgende week woensdag nog de teamsprint (samen met Duda Ribera, dat wordt...gezellig)quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Item moet ik nog even terug kijken, maar is het nu klaar @:heywoodu op de OS? En wat is de planning de komende dagen?
Volgens mij heeft Bruna i.i.g. nog 2 wedstrijden. Maar @heywoodu weet dat uiteraard véél beter dan ikquote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Item moet ik nog even terug kijken, maar is het nu klaar @:heywoodu op de OS? En wat is de planning de komende dagen?
Oh tof! Lekker man.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is zeker nog niet klaar! Donderdag staat de 10km vrije stijl op het programma, dan volgende week woensdag nog de teamsprint (samen met Duda Ribera, dat wordt...gezellig)
Niet in het VK...quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Imgur werkt wel overal denk ik?
[ afbeelding ]
Dat artikel op Eurosport impliceerde eerst dat het alweer voorbij zou zijn, maar dat is inmiddels aangepast zo te zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is zeker nog niet klaar! Donderdag staat de 10km vrije stijl op het programma, dan volgende week woensdag nog de teamsprint (samen met Duda Ribera, dat wordt...gezellig)
Ja daar stond sowieso een enorm raar artikel/rare kop, iets over "de droom is al voorbij, niet geplaatst voor de kwartfinales"quote:Op woensdag 11 februari 2026 06:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat artikel op Eurosport impliceerde eerst dat het alweer voorbij zou zijn, maar dat is inmiddels aangepast zo te zien.
Ik ben zo blij voor jullie dat deceroom eindelijk is uitgekomen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 07:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja daar stond sowieso een enorm raar artikel/rare kop, iets over "de droom is al voorbij, niet geplaatst voor de kwartfinales"![]()
Dat was echt totale onzin, ook als gisteren wel haar enige wedstrijd was geweest was de droom juist uitgekomen. Alsof ze de top-30 überhaupt als doel had![]()
Wat bizar johquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:35 schreef heywoodu het volgende:
Het blijft toch ook wel bijzonder hoe sommige mensen....anders zijn, om het zo maar te zeggen. De andere Braziliaanse was gisteren een paar seconden sneller dan Bruna, zat daarna met haar vriend en ouders op de tribune recht voor ons. Bruna kwam een tijdje later ook (want die had wel veel interviews, dus dat duurde langer), en zodra ze bij ons kwam en we een feestje hadden, ging de moeder van er vandoor. Ik zei tegen Bruna dat die andere vlak voor ons zat, dus ze ging er even naartoe om haar te feliciteren - sportief, uiteraard. Gezicht van die andere ging gelijk van lachen naar volle bak onweer en zodra Bruna daar weg liep gingen ze er met zijn allen vandoor
Vanmorgen ook alvast gezellig: Bruna werd wakker omdat de deur door de ander dicht werd gesmeten, en verder zit die ander al de hele ochtend te schreeuwen aan de telefoon, ik kon Bruna zelfs amper verstaan toen we aan het bellen waren
Ik vind het echt oprecht bizar hoe iemand zo kan zijn, maar goed, ondertussen gaat Bruna nog even verder met het lezen en beantwoorden van honderdmiljoenmiljard leuke en lieve berichtjes van mensen die ze helemaal niet kent....en van, je gelooft het niet, een Braziliaanse die in Nunspeet woont
Ik heb geen idee waarom dit nu weer zo is, alsof ze het niet kan hebben dat Bruna volle bak in de aandacht staat ja. Het is wel altijd heel erg....tja, laten we bijna bipolair zeggen, maar ik dacht altijd dat dat gewoon puberen was. Dat zou op je 21e zo langzamerhand wel een beetje klaar moeten zijnquote:Op woensdag 11 februari 2026 10:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat bizar joh
Is dit omdat Bruna meer aandacht krijgt in de pers? Of is de ander altijd al zo geweest?
Laat het jullie plezier, geluk, enthaousiasme etc etc niet verpesten. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat ook niet zal gaan gebeuren.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom dit nu weer zo is, alsof ze het niet kan hebben dat Bruna volle bak in de aandacht staat ja. Het is wel altijd heel erg....tja, laten we bijna bipolair zeggen, maar ik dacht altijd dat dat gewoon puberen was. Dat zou op je 21e zo langzamerhand wel een beetje klaar moeten zijn
Wel jammer, Bruna begon vorige week al gewoon met een poging om het leuk te houden, stroopwafels gegeven enzo, en doet sowieso nooit iets naars richting iemand. Oprecht geen idee waarom iemand dan de behoefte voelt om op een bepaalde manier te handelen.
Ze moeten samen nog een wedstrijd doen, toch? Nou bewijzen de biatleten van Frankrijk dat dat kan zonder een vriendenteam te zijn, maar enig vriendelijk onderling contact is dan toch wel aan te raden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:35 schreef heywoodu het volgende:
Het blijft toch ook wel bijzonder hoe sommige mensen....anders zijn, om het zo maar te zeggen. De andere Braziliaanse was gisteren een paar seconden sneller dan Bruna, zat daarna met haar vriend en ouders op de tribune recht voor ons. Bruna kwam een tijdje later ook (want die had wel veel interviews, dus dat duurde langer), en zodra ze bij ons kwam en we een feestje hadden, ging de moeder van er vandoor. Ik zei tegen Bruna dat die andere vlak voor ons zat, dus ze ging er even naartoe om haar te feliciteren - sportief, uiteraard. Gezicht van die andere ging gelijk van lachen naar volle bak onweer en zodra Bruna daar weg liep gingen ze er met zijn allen vandoor
Vanmorgen ook alvast gezellig: Bruna werd wakker omdat de deur door de ander dicht werd gesmeten, en verder zit die ander al de hele ochtend te schreeuwen aan de telefoon, ik kon Bruna zelfs amper verstaan toen we aan het bellen waren
Ik vind het echt oprecht bizar hoe iemand zo kan zijn, maar goed, ondertussen gaat Bruna nog even verder met het lezen en beantwoorden van honderdmiljoenmiljard leuke en lieve berichtjes van mensen die ze helemaal niet kent....en van, je gelooft het niet, een Braziliaanse die in Nunspeet woont
Edit: niet onbelangrijk, de twee broers zijn dan weer totáál anders. Eén van die twee komt ook altijd lachend naar mij toe als 'ie me ziet, dus die riep ik op de tribune even toen hij langs kwam en inderdaad, hij kwam gelijk volle bak enthousiast onze kant op om gedag te zeggen, leuke kerel is dat. De ander, die straks op de Paralympische Spelen goede kans op goud heeft, is ook helemaal prima
Nee, die ander was gisteren oprecht goed, echt niks mis met haar prestatiequote:Op woensdag 11 februari 2026 11:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze moeten samen nog een wedstrijd doen, toch? Nou bewijzen de biatleten van Frankrijk dat dat kan zonder een vriendenteam te zijn, maar enig vriendelijk onderling contact is dan toch wel aan te raden.
En de prestatie van die ander was toch ook gewoon prima? Of had die reden om op meer te hopen?
Aangezien @heywoodu het heeft over toekomstige beurs en zo denk ik het nietquote:Op woensdag 11 februari 2026 12:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het zal vast al eens gezegd zijn maar zijn dit eigenlijk nu de laatste wedstrijden voor Bruna?
Gaat ze nog door als langlaufer dan? Of hou je recht op zo'n beurs als je stopt?quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:51 schreef heywoodu het volgende:
Teamsprint top-20 zou wel tof zijn trouwens, als de regels netjes gevolgd worden krijgen ze dan het eerste jaar na de Spelen nog een flinke extra beurs, groter dan die je krijgt als olympiër (en die is al beter dan wat ze nu krijgt). Even hopen dat er niet al te veel landen van de partij zijn, ik ga vanmiddag eens tellen en een verwachting maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |