Ik heb vertrouwen in Bruna. Zeker als FOK! er achter gaat staan moet er wel een medaille te halen zijn.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kan het slechtste spelen ooit topic weer los als ze niet bij de beste 70 eindigt
Het is eigenlijk sinds dag één van het WK vorig jaar al alleen maar stress geweest om allerlei redenen, die is er nu eindelijk wel uit, alles staat op groen om morgen te genietenquote:Op maandag 9 februari 2026 20:27 schreef franklop het volgende:
Hoop vooral de Bruna er ook van geniet. Stond natuurlijk al bijna half jaar onder grote stress.
Laat alles gaan en morgen knallen, op naar een mooie prestatie!
Op de hoofdtribune! Met haar ouders, haar werkgevers, mijn vader en mijn zus. Grote Braziliaanse vlag, grote Nederlandse vlag, kleine aan elkaar genaaide Nederlandse en Braziliaanse vlag, volgens mij dat ene spandoek wat je bij Omroep Gelderland zag en volgens mij hebben haar werkgevers ook nog iets met Nunspeet meequote:Op maandag 9 februari 2026 19:41 schreef Felagund het volgende:
Sta je morgen langs de kant @:Heywoodu?
Cool, heel veel plezier morgen jullie beide!quote:Op maandag 9 februari 2026 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de hoofdtribune! Met haar ouders, haar werkgevers, mijn vader en mijn zus. Grote Braziliaanse vlag, grote Nederlandse vlag, kleine aan elkaar genaaide Nederlandse en Braziliaanse vlag, volgens mij dat ene spandoek wat je bij Omroep Gelderland zag en volgens mij hebben haar werkgevers ook nog iets met Nunspeet mee
En mijn knalblauwe Braziliaanse olympische jas (net als mijn schoonvader) ligt al klaar
Die is vrij warm, dus gelukkig lijkt het morgen toch wel wat fris te worden.
Veel succes en vooral plezier. Denk dat ik in de avond het even terug ga kijken, hopelijk is ze dan in beeld.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de hoofdtribune! Met haar ouders, haar werkgevers, mijn vader en mijn zus. Grote Braziliaanse vlag, grote Nederlandse vlag, kleine aan elkaar genaaide Nederlandse en Braziliaanse vlag, volgens mij dat ene spandoek wat je bij Omroep Gelderland zag en volgens mij hebben haar werkgevers ook nog iets met Nunspeet mee
En mijn knalblauwe Braziliaanse olympische jas (net als mijn schoonvader) ligt al klaar
Heel veel succes voor Bruna en heel veel plezier voor jullie allemaal!quote:Op maandag 9 februari 2026 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen Viesdik vlag?quote:Op maandag 9 februari 2026 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
09.15, Bruna om 09.32!quote:Op maandag 9 februari 2026 21:27 schreef superniger het volgende:
Hoelaat moet ik morgen inschakelen?
Ik probeer morgen op kantoor te kijken. Zowel voor Bruna als mijn adoptieland atleet Sophia Velicer.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef heywoodu het volgende:
WE hebben een startlijst
Startnummer 69, om 09:32.15 uur is het zover! En, wat we al wisten, ze opent de Spelen voor Brazilië
De NOS start pas om 10:00 met de uitzending (en gaan het dan over kinderschaatsen hebben).quote:Op dinsdag 10 februari 2026 00:34 schreef Tijn het volgende:
Is het bij de NOS te zien of moet ik nog even snel HBO fiksen?
Oh kut. Misschien heeft Eurosport het?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 00:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
De NOS start pas om 10:00 met de uitzending (en gaan het dan over kinderschaatsen hebben).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |