Ja, ik zie het! Supertof, op tv nu!quote:
Yups! De NL vlag (ad Braziliaanse)quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
1x raden, die met die vlag in zijn hand haha.
Helaas nietquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:22 schreef Ferdii het volgende:
zijn er als man van/familie van nog andere privileges vanuit de organisatie die een kaartjes kopende supporter niet heeft?
Dus jij hebt geen lading condooms gekregen?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helaas niet
Je kent wat meer van de 'onbekende' deelneemsters en daar juich je dan natuurlijk voor omdat ze daar dan mee bevriend is, maar dat is niet echt een privilege, vooral gewoon leuk
Ja, nee, nóg niet, ik heb er vandaag weer naar gevraagdquote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen lading condooms gekregen?
Het is zeker nog niet klaar! Donderdag staat de 10km vrije stijl op het programma, dan volgende week woensdag nog de teamsprint (samen met Duda Ribera, dat wordt...gezellig)quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Item moet ik nog even terug kijken, maar is het nu klaar @:heywoodu op de OS? En wat is de planning de komende dagen?
Volgens mij heeft Bruna i.i.g. nog 2 wedstrijden. Maar @heywoodu weet dat uiteraard véél beter dan ikquote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Item moet ik nog even terug kijken, maar is het nu klaar @:heywoodu op de OS? En wat is de planning de komende dagen?
Oh tof! Lekker man.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is zeker nog niet klaar! Donderdag staat de 10km vrije stijl op het programma, dan volgende week woensdag nog de teamsprint (samen met Duda Ribera, dat wordt...gezellig)
Niet in het VK...quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Imgur werkt wel overal denk ik?
[ afbeelding ]
Dat artikel op Eurosport impliceerde eerst dat het alweer voorbij zou zijn, maar dat is inmiddels aangepast zo te zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is zeker nog niet klaar! Donderdag staat de 10km vrije stijl op het programma, dan volgende week woensdag nog de teamsprint (samen met Duda Ribera, dat wordt...gezellig)
Ja daar stond sowieso een enorm raar artikel/rare kop, iets over "de droom is al voorbij, niet geplaatst voor de kwartfinales"quote:Op woensdag 11 februari 2026 06:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat artikel op Eurosport impliceerde eerst dat het alweer voorbij zou zijn, maar dat is inmiddels aangepast zo te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |