Nou ja, dat sporters die openlijk op het podium de oorlog gaan staan vieren er niet bij mogen zijn vind ik ook wel prima, ook al is dat puur sportief gezien jammer.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:57 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Sowieso kunnen de meeste sporters daar weinig aan doen, en richten ze vooral op het sportieve deel.
Weinig maar daar gaat het ook niet om.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het gaat om de sporters, niet de hogere laag. Wat kunnen sporters doen aan de beslissingen van hun regering?
Eens, als iemand openlijk hun steun uitspreken voor de oorlog moet die geweerd worden.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat sporters die openlijk op het podium de oorlog gaan staan vieren er niet bij mogen zijn vind ik ook wel prima, ook al is dat puur sportief gezien jammer.
Achter de safety car?quote:
Als je het parcours verlaat moet je terug en op dezelfde plek terug het parcours op. Dus ja, dit wordt een DQ.quote:
Doorgaans krijg je dan achteraf je waarschuwing of DQ (verkeerde techniek, afgesneden, etc), maar deze was wel heel erg opzichtig in beeld ook natuurlijk....we gaan het zien.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:02 schreef Redefine het volgende:
Worden ze bij een DQ snel eruit gehaald of pas achteraf?
Wie is de Franse Kemkers?quote:
Dus rondje van de zaak en het was wel ok geweest?quote:Op zondag 8 februari 2026 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je het parcours verlaat moet je terug en op dezelfde plek terug het parcours op. Dus ja, dit wordt een DQ.
Voor zo ver ik weet wel ja, dan heb je je fout netjes hersteld.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dus rondje van de zaak en het was wel ok geweest?
Als het bij één vlaggetjesalarm blijft valt het mee, maar na nu niet meer nee want dan weet je de uitslagquote:Op zondag 8 februari 2026 13:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Spoileralarm in het langlauftopic.
Jij ging vol spanning kijken naar de kwalificatie?quote:Op zondag 8 februari 2026 13:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Spoileralarm in het langlauftopic.
Ik heb de 1/8 finales nog op pauze staan.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij ging vol spanning kijken naar de kwalificatie?
Sowieso, want dan is het langlaufen al lang afgelopen.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kunnen we in ieder geval rustig naar het Biatlon kijken
Dat is morgen pasquote:Op zondag 8 februari 2026 13:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Euh neequote:
Dat kijk je toch sowieso niet op de NOS met Haanquote:Op zondag 8 februari 2026 13:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja die zijn 8 minuten geleden begonnenquote:Op zondag 8 februari 2026 13:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb de 1/8 finales nog op pauze staan.
Raak, Raak, nog een keer Raak.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kijk je toch sowieso niet op de NOS met Haan
maar dan begint het pas dinsdag.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik erken gemengde onderdelen niet
Overmorgen okquote:Op zondag 8 februari 2026 13:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
maar dan begint het pas dinsdag.
Totdat de afterburners zo aan gaan.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:11 schreef Redefine het volgende:
Het is wel een stuk spannender dan bij de vrouwen.
De jets!quote:Op zondag 8 februari 2026 13:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Totdat de afterburners zo aan gaan.
quote:
Mwah met Klaebo naar de streep gaan is niet veel anders dan wat we gisteren zagen qua spanning.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:11 schreef Redefine het volgende:
Het is wel een stuk spannender dan bij de vrouwen.
Bij de vrouwen waren zilver en brons toen ook al zeker he.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah met Klaebo naar de streep gaan is niet veel anders dan wat we gisteren zagen qua spanning.
Johannes Wiebes?quote:Op zondag 8 februari 2026 13:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah met Klaebo naar de streep gaan is niet veel anders dan wat we gisteren zagen qua spanning.
Dat is waar.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de vrouwen waren zilver en brons toen ook al zeker he.
Die lijkt wel de sterkste na Klaeboquote:Op zondag 8 februari 2026 13:13 schreef franklop het volgende:
Hoop eigenlijk dat Fransje met geel het podium niet haalt. Die had gewoon DQ moeten zijn
Gespaeldquote:
Yup ik ookquote:Op zondag 8 februari 2026 13:17 schreef H.Vviv het volgende:
Deloges die niet het parcours heeft afgewerkt pakt zilver. Ik heb daar een probleem mee.
Los van meningen: zijn mazzel kan zijn dat een protest in principe van AIN moet komen, maar of dat nou zo'n goede kans heeft...quote:Op zondag 8 februari 2026 13:17 schreef H.Vviv het volgende:
Deloges die niet het volledige parcours heeft afgewerkt pakt zilver. Ik heb daar een probleem mee.
Nederlandse taferelen daar in Noorwegen!quote:Op zondag 8 februari 2026 13:17 schreef Marcoss het volgende:
Geen sweep! Zijn dit de slechtste Spelen voor Noorwegen ooit?
Aan de andere kant daar wint die geen zilver door.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:17 schreef H.Vviv het volgende:
Deloges die niet het volledige parcours heeft afgewerkt pakt zilver. Ik heb daar een probleem mee.
Op FOK.Forum.no is het topic al uit het vet gehaald.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:17 schreef Marcoss het volgende:
Geen sweep! Zijn dit de slechtste Spelen voor Noorwegen ooit?
Als je zo gaat jureren kunnen er een heleboel regels bij heel veel sporten overboord.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aan de andere kant daar wint die geen zilver door.
Had zich wat minder bezig moeten houden met zijn strijd tegen het toewijzen van startbewijzen aan kleinere landen.quote:
Vermoed top 24 of 32 door eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vergeet altijd het format van de sprint. Iedereen moet zich eerst individueel kwalificeren met een rondje over 1.5km? Gaat iedereen door? En hoe groot waren de starts daarna ook alweer? (6 man/vrouw per heat ofzo toch?)
4 jaar terug top 30 zie ik, 5 QFs. Beste 2 en 2 tijdsnelsten door naar de semi, waar weer beste 2 en 2 tijdsnelsten doorgaan naar de vinale.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Vermoed top 24 of 32 door eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |