Dat de Russen enorm worden gemist in het langlaufen.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even gemist, maar over welk stukje?
Oh zo, zekerquote:Op zondag 8 februari 2026 12:48 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat de Russen enorm worden gemist in het langlaufen.
Dat vind ik dus totaal niet. We hebben het over en land dat honderdduizenden doden op zijn geweten heeft en zelfs geen enkele aarzelingen kent om de eigen soldaten te executeren als ze niet een bijna zekere dood ingestuurd willen worden. Veel van die sporters hebben bovendien banden met dat leger en/of steun uitgesproken voor dat regime.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:48 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat de Russen enorm worden gemist in het langlaufen.
Ivo zegt dit wel vaker en maakt doorgaans duidelijk dat hij het puur op sportief gebied bedoeld. En ja, dat is gewoon zo: zonder een Bolshunov is het gewoon objectief veel minder interessant. Niet dat ik Poetinpijper Bolshunov er graag bij zou zien, maar sportief gezien wel.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus totaal niet. We hebben het over en land dat honderdduizenden doden op zijn geweten heeft en zelfs geen enkele aarzelingen kent om de eigen soldaten te executeren als ze niet een bijna zekere dood ingestuurd willen worden. Veel van die sporters hebben bovendien banden met dat leger en/of steun uitgesproken voor dat regime.
Ze missen staat (in ieder geval voor mij) wel los van of ze hier wel of niet zouden moeten zijnquote:Op zondag 8 februari 2026 12:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus totaal niet. We hebben het over en land dat honderdduizenden doden op zijn geweten heeft en zelfs geen enkele aarzelingen kent om de eigen soldaten te executeren als ze niet een bijna zekere dood ingestuurd willen worden. Veel van die sporters hebben bovendien banden met dat leger en/of steun uitgesproken voor dat regime.
Het is ook gewoonweg zelfkastijding vaak. Langlaufen en Kunstschaatsen zijn bijvoorbeeld simpelweg gedevalueerd.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso mis ik de Russen op de winterspelen wat harder dan op de zomerspelen. Je merkt dan toch dat in sommige sporten wel weinig toplanden over zijn.
Je kan voor de uitsluiting zijn en tegelijkertijd vinden dat er minder competitie in de top is?quote:Op zondag 8 februari 2026 12:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nog even los van hoeveel bloed landen als de VS en Israel en ook Nederland zelf aan hun handen hebben. Sport en politiek moet je gescheiden houden.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn mening hebben maar iedereen die zegt dat je sport en politiek niet mag vermengen lach ik keihard uit. Daarvoor hoef je alleen maar naar de toewijzing van toernooien te kijken.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ivo zegt dit wel vaker en maakt doorgaans duidelijk dat hij het puur op sportief gebied bedoeld. En ja, dat is gewoon zo: zonder een Bolshunov is het gewoon objectief veel minder interessant. Niet dat ik Poetinpijper Bolshunov er graag bij zou zien, maar sportief gezien wel.
Nou niet van die gekke dingen gaan zeggen he.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:55 schreef franklop het volgende:
Kan ik stellen dat de Noren favoriet zijn bij de estafette?
368 Noren zitten nu TV te kijken en te balen, want die hadden het beter kunnen doen.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:56 schreef H.Vviv het volgende:
Stenshagen eraf. Dat gaat geen 1,2,3 en 4 worden.
Helemaal mee eens. Sowieso kunnen de meeste sporters daar weinig aan doen, en richten ze vooral op het sportieve deel.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nog even los van hoeveel bloed landen als de VS en Israel en ook Nederland zelf aan hun handen hebben. Sport en politiek moet je gescheiden houden.
Het gaat om de sporters, niet de hogere laag. Wat kunnen sporters doen aan de beslissingen van hun regering?quote:Op zondag 8 februari 2026 12:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn mening hebven maar iedereen die zegt dat je sport en politiek niet mag vermengen lach ik keihard uit. Daarvoor hoef je alleen maar naar de toewijzing van toernooien te kijken.
Een klein beetje maarquote:Op zondag 8 februari 2026 12:55 schreef franklop het volgende:
Kan ik stellen dat de Noren favoriet zijn bij de estafette?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |