Nou ja, dat sporters die openlijk op het podium de oorlog gaan staan vieren er niet bij mogen zijn vind ik ook wel prima, ook al is dat puur sportief gezien jammer.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:57 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Sowieso kunnen de meeste sporters daar weinig aan doen, en richten ze vooral op het sportieve deel.
Weinig maar daar gaat het ook niet om.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het gaat om de sporters, niet de hogere laag. Wat kunnen sporters doen aan de beslissingen van hun regering?
Eens, als iemand openlijk hun steun uitspreken voor de oorlog moet die geweerd worden.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat sporters die openlijk op het podium de oorlog gaan staan vieren er niet bij mogen zijn vind ik ook wel prima, ook al is dat puur sportief gezien jammer.
Achter de safety car?quote:
Als je het parcours verlaat moet je terug en op dezelfde plek terug het parcours op. Dus ja, dit wordt een DQ.quote:
Doorgaans krijg je dan achteraf je waarschuwing of DQ (verkeerde techniek, afgesneden, etc), maar deze was wel heel erg opzichtig in beeld ook natuurlijk....we gaan het zien.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:02 schreef Redefine het volgende:
Worden ze bij een DQ snel eruit gehaald of pas achteraf?
Wie is de Franse Kemkers?quote:
Dus rondje van de zaak en het was wel ok geweest?quote:Op zondag 8 februari 2026 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je het parcours verlaat moet je terug en op dezelfde plek terug het parcours op. Dus ja, dit wordt een DQ.
Voor zo ver ik weet wel ja, dan heb je je fout netjes hersteld.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dus rondje van de zaak en het was wel ok geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |