Gespaeldquote:
Yup ik ookquote:Op zondag 8 februari 2026 13:17 schreef H.Vviv het volgende:
Deloges die niet het parcours heeft afgewerkt pakt zilver. Ik heb daar een probleem mee.
Los van meningen: zijn mazzel kan zijn dat een protest in principe van AIN moet komen, maar of dat nou zo'n goede kans heeft...quote:Op zondag 8 februari 2026 13:17 schreef H.Vviv het volgende:
Deloges die niet het volledige parcours heeft afgewerkt pakt zilver. Ik heb daar een probleem mee.
Nederlandse taferelen daar in Noorwegen!quote:Op zondag 8 februari 2026 13:17 schreef Marcoss het volgende:
Geen sweep! Zijn dit de slechtste Spelen voor Noorwegen ooit?
Aan de andere kant daar wint die geen zilver door.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:17 schreef H.Vviv het volgende:
Deloges die niet het volledige parcours heeft afgewerkt pakt zilver. Ik heb daar een probleem mee.
Op FOK.Forum.no is het topic al uit het vet gehaald.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:17 schreef Marcoss het volgende:
Geen sweep! Zijn dit de slechtste Spelen voor Noorwegen ooit?
Als je zo gaat jureren kunnen er een heleboel regels bij heel veel sporten overboord.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aan de andere kant daar wint die geen zilver door.
Had zich wat minder bezig moeten houden met zijn strijd tegen het toewijzen van startbewijzen aan kleinere landen.quote:
Vermoed top 24 of 32 door eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vergeet altijd het format van de sprint. Iedereen moet zich eerst individueel kwalificeren met een rondje over 1.5km? Gaat iedereen door? En hoe groot waren de starts daarna ook alweer? (6 man/vrouw per heat ofzo toch?)
4 jaar terug top 30 zie ik, 5 QFs. Beste 2 en 2 tijdsnelsten door naar de semi, waar weer beste 2 en 2 tijdsnelsten doorgaan naar de vinale.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Vermoed top 24 of 32 door eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |