Te laat.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snapte ook wel dat je het F1 anthem bedoelde
Als jezelf van een berg afrollen een sport wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:33 schreef Strani het volgende:
Als je dit zo allemaal ziet baal ik er toch wel flink van dat ik me wederom niet heb weten te plaatsen voor de OS.
Maar ja ik sport ook helemaal niet dus het is misschien wel eerlijker zo.
Eerder schilderstapequote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Rolletje ducktape.
Staat symbool voor de bouwwerkzaamheden rond deze Spelen…
Kan ook niet, ik heb wat hoogtevrees. Een heuveltje misschien.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als jezelf van een berg afrollen een sport wordt.
Alvast voorbereiding op het WK voetbal.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola ik ben al bijna verveeld eigenlijk.
Nou ik zag wel een mooi filmpje van Zlatan met de vlamquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Alvast voorbereiding op het WK voetbal.
In training blijven zodat je dan kan pieken.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Alvast voorbereiding op het WK voetbal.
Hopelijk wordt Après-ski ooit nog ‘s Olympisch.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:33 schreef Strani het volgende:
Als je dit zo allemaal ziet baal ik er toch wel flink van dat ik me wederom niet heb weten te plaatsen voor de OS.
De vlam met Zlatan bedoel jequote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zag wel een mooi filmpje van Zlatan met de vlam
Ik geloof dat jij heel goed bent in de apres skiquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:33 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Après-ski ooit nog ‘s Olympisch.
Ik bespeur een patroonquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij heel goed bent in de apres ski
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |