Als ik als een hondje naar al hun debiele eisen moet gaan dansen, dan blijf ik liever thuis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Datingsites hebben natuurlijk geen invloed op het gedrag van het publiek erop.
Maarre je kan heel zuur gaan doen over vrouwen die je met suffe smoezen afwimpelen. Maar daar gaat toch niets aan veranderen. Het is erg irritant, maar helaas gewoon een deel van het proces. Lang niet alle vrouwen krijgen het nou eenmaal warm van je. En je krijgt ook met vrouwen te maken die inderdaad labiel zijn. Ik heb die dingen vaak genoeg meegemaakt in de tijd dat ik veel aan het daten was. Maar ik realiseer me ook dat niet iedere vrouw me aantrekkelijk kan vinden. En dat hoeft ook niet.
Aan de andere kant, als je vaak vrouwen wegjaagt die aanvankelijk wel interesse hadden, dan doe je wellicht onderbewust iets dat ze niet leuk vinden.
Hoeveel heb jij er benaderd? Ik ken eigenlijk geen enkele vrouw die ooit mannen benaderd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Mannen doen echt waar precies hetzelfde.
En ze waren allemaal eenzaam met kerst. Jemig wat heb ik veel berichtjes gehad van mannen die ik het afgelopen jaar 1x of een paar keer gesproken heb.
I guess.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar feit blijft dan wel dat ze duidelijk wel ergens aangetrokken zijn tot jou?
Iemand die totaal niet interessant uitziet kan badboy spelen wat ie wil, daar gaat niemand op happen.
Laat dat een motivator zijn?
Daar lijkt me ook helemaal niets mis mee. Dan krijgen die café's ook eens wat aanloop, en als deelnemer aan zo'n Breeze-date zit je niet in een vol café.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:50 schreef W00fer het volgende:
@:epicbeardman de geruchten gaan dat ze kroegjes die niet zo lekker lopen gebruiken voor Breezedates, dat hoorde ik op 1 van de speeddates van Ematching.
Dat dat platform nog bestaatquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:33 schreef Donna het volgende:
Gisteren een hartstikke leuke date gehad via Tinder. Het kan dus wel!
Ik had echt bizar veel matches. Maar heb ook nooit eerder op Tinder gezeten, dus geen idee. Niks gekocht ook qua abbo, uiteraard.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:48 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat dat platform nog bestaatGold Platinum Plus abonnementen verkopen anders kom je niet eens in beeld.
Er zijn op Aliexpress zelfs robotjes te koop die een vingertje hebben om precies weg te swipen.
Het sterft er van de nepprofielen, meiden met 20 filters over hun foto's en/of fotomodellen die helemaal geen tinder nodig hebben om aan een vent te komen (meestal uiteindelijk Russen die proberen een visum te krijgen).
Ik ken letterlijk niemand die nog matches heeft daar laat staan dates.
Jij bent stiekem ook gewoon een lekker dingquote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik had echt bizar veel matches. Maar heb ook nooit eerder op Tinder gezeten, dus geen idee. Niks gekocht ook qua abbo, uiteraard.
Trueeeee.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:02 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Jij bent stiekem ook gewoon een lekker ding
quote:
Klopt, zijn meestel wel van die halfgare cafe's waar je dan terecht komt, vind ik geen probleem verder, liever dan zo'n populair volgeramd cafe waar de meeste mensen komen iddquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:50 schreef W00fer het volgende:
@:epicbeardman de geruchten gaan dat ze kroegjes die niet zo lekker lopen gebruiken voor Breezedates, dat hoorde ik op 1 van de speeddates van Ematching.
Breeze is ook steeds meer woke geworden eigenlijk. Ik klik aan alleen vrouwen en ik krijg allerlei genders.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:47 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Klopt, zijn meestel wel van die halfgare cafe's waar je dan terecht komt, vind ik geen probleem verder, liever dan zo'n populair volgeramd cafe waar de meeste mensen komen idd
Bizar veel matches betekent ook dat je veel mensen naar rechts geswiped hebt...quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik had echt bizar veel matches. Maar heb ook nooit eerder op Tinder gezeten, dus geen idee. Niks gekocht ook qua abbo, uiteraard.
Klopt, dat is wel dom, maar nog vervelender vind ik dat je niet je voorkeur kan instellen voor de date intentie waar je naar zoekt. Dat hadden ze een paar maanden wel, en daarna opeens weer weggehaald, volgens mij doen ze maar wat daar bij die ontwikkelaars. Dus moet ik de meeste profielen gewoon al wegdrukken omdat ze niet in mijn date intentie voorkeur vallen, en blijft er soms maar een geschikt profiel uverhaupt over, en dan moet ik die ook maar net leuk vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:25 schreef W00fer het volgende:
[..]
Breeze is ook steeds meer woke geworden eigenlijk. Ik klik aan alleen vrouwen en ik krijg allerlei genders.
Als je daarop valt is dat geen probleem maar die voorkeuren zijn er niet voor niets.
Ik ben helemaal niet quasi verontwaardigd. Op andere apps was het veel minder, waarschijnlijk omdat daar de heren ook minder actief zijn vermoed ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:26 schreef W00fer het volgende:
[..]
Bizar veel matches betekent ook dat je veel mensen naar rechts geswiped hebt...
En jouw quasi verontwaardigde reactie lijkt een beetje op: ik wist niet dat water nat was.
Vrouwen hoeven op geen enkele datingsite ter wereld te betalen, ze komen in hordes.
Waarschijnlijk omdat jij de enige echte vrouw was (zo te lezen hier?)quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:54 schreef Donna het volgende:
[..]
En die knappe 'nummer onder de ruitenwissers' man??quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:33 schreef Donna het volgende:
Gisteren een hartstikke leuke date gehad via Tinder. Het kan dus wel!
Friendzone. Hij is bloedmooi en hartstikke leuk, maar dat gaat niks worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En die knappe 'nummer onder de ruitenwissers' man??
Oef.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Friendzone. Hij is bloedmooi en hartstikke leuk, maar dat gaat niks worden.
Ook niet voor FWB. We zijn net broer en zus.![]()
Maar het kriebelt wel, het daten?quote:
Ik noem het date, maar bedoel gewoon ehhhh.. 🤗quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar het kriebelt wel, het daten?
Hahaha!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik noem het date, maar bedoel gewoon ehhhh.. 🤗
Joah dan wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hahaha!
Bedoelde in het algemeen
Lekker daten danquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Friendzone. Hij is bloedmooi en hartstikke leuk, maar dat gaat niks worden.
Ook niet voor FWB. We zijn net broer en zus.![]()
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:02 schreef Donna het volgende:
Ik noem het date, maar bedoel gewoon ehhhh.. 🤗
Lastig.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
Of bedoelde je gewoon het bekende woord van drie letters dat je tegenwoordig met vier letters schijnt te moeten schrijven?quote:
Dan zou ik toch nog 'ns naar je instellingen kijken. In de periode juni 2025 - december 2025 heb ik op Breeze geen enkel profiel aangeboden gekregen dat niet van een vrouw was.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:25 schreef W00fer het volgende:
Breeze is ook steeds meer woke geworden eigenlijk. Ik klik aan alleen vrouwen en ik krijg allerlei genders.
Oh ja, dat is ook een factor nu. Benieuwd wat de reactie is als je in je profiel zet dat je een echte man of vrouw wil en geen transgender.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap ook niet waarom transgenders mij naar rechts swipen en als vrouw op die apps staan. "Je hebt een match gemist" als melding is echt dat ik denk van tja, wat denk je ook.
Hahaha nou jeetje. Dit is gewoon #selfcarequote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:54 schreef Cockwhale het volgende:
Donna neukt hier wat af, elk topic weer, en alle mannen hier worden tyfus hard geghost
Je moet er wel mee oppassen hoe je dat formuleert, want voor je het weet vinden ze dat je discrimineert en wordt je profiel verwijderd. In zo'n geval kun je misschien het beste in je profiel zetten dat je geen producten met transvetten eet. Dan begrijpt hopelijk iedereen wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh ja, dat is ook een factor nu. Benieuwd wat de reactie is als je in je profiel zet dat je een echte man of vrouw wil en geen transgender.
Is geen verwijt, maar het verschil tussen man en vrouw is hier echt hilarisch groot.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha nou jeetje. Dit is gewoon #selfcare
Haha nee vatte ik ook niet slecht op hoor. Maar voor elke hetero vrouw die scoort, is er natuurlijk ook een man die scoort.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:47 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is geen verwijt, maar het verschil tussen man en vrouw is hier echt hilarisch groot.
Of een man die niet scoort en een man die nog een keer extra scoort.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:57 schreef Donna het volgende:
Haha nee vatte ik ook niet slecht op hoor. Maar voor elke hetero vrouw die scoort, is er natuurlijk ook een man die scoort.
Dat komt door een bias, je hoort alleen de slechte verhalen van de gefrustreerde mensen. Mannen die gewoon matches krijgen hoor je hier niet ventileren natuurlijk.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:47 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is geen verwijt, maar het verschil tussen man en vrouw is hier echt hilarisch groot.
Dit vooral.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Of een man die niet scoort en een man die nog een keer extra scoort.
Dat is echt niet de enige reden. Mannen zouden hier maar al te graag opscheppen, vermoed ik.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat komt door een bias, je hoort alleen de slechte verhalen van de gefrustreerde mensen. Mannen die gewoon matches krijgen hoor je hier niet ventileren natuurlijk.
Nou het zijn heus niet dezelfde mannen die alsmaar scoren hoor.quote:
Voor jou wel ja. De meeste mannen komen in een oceaan terecht, een oceaan vol mannen welteverstaan, met slechts een regenplasje aan vrouwen.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou het zijn heus niet dezelfde mannen die alsmaar scoren hoor.
Wat me wel opvalt is dat er zo weinig mannen eerlijk zijn wat ze willen. Zet er niet 'lange termijn relatie' of 'iets serieus' neer als je gewoon seks wilt. Met 'iets casuals' of 'alleen plezier' kom je in een heel andere vijver terecht.
Ik neem aan dat je hier uit eigen ervaring spreekt en dus meer dan eens mannen treft die in hun profiel zetten dat ze een serieuze lange termijn relatie willen, maar waar je uiteindelijk alleen casual sex mee hebt.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:54 schreef Donna het volgende:
Wat me wel opvalt is dat er zo weinig mannen eerlijk zijn wat ze willen. Zet er niet 'lange termijn relatie' of 'iets serieus' neer als je gewoon seks wilt. Met 'iets casuals' of 'alleen plezier' kom je in een heel andere vijver terecht.
En dan zijn ze ook nog niet eerlijk tegen dat regenplasje aan vrouwen.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. De meeste mannen komen in oceaan terecht, een oceaan vol mannen welteverstaan, met slechts een regenplasje aan vrouwen.
Je kunt jouw ervaring totaal niet met die van 90% van de mannen vergelijken.
Mannen moeten gewoon van die apps af gaan. Een vrouw die alle keuze heeft, zal nooit voor "minder" gaan.
Ga dan gewoon naar buiten man.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. De meeste mannen komen in oceaan terecht, een oceaan vol mannen welteverstaan, met slechts een regenplasje aan vrouwen.
Je kunt jouw ervaring totaal niet met die van 90% van de mannen vergelijken.
Mannen moeten gewoon van die apps af gaan. Een vrouw die alle keuze heeft, zal nooit voor "minder" gaan.
Nouja en uit ervaring van vriendinnen. Ik vraag het gewoon en uit het gesprek blijkt dan toch vaak dat ze denken dat er maar weinig vrouwen op zitten die casual willen daten of alleen voor seks daten. Dat ze als man dan 'netjes' moeten zijn.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier uit eigen ervaring spreekt en dus meer dan eens mannen treft die in hun profiel zetten dat ze een serieuze lange termijn relatie willen, maar waar je uiteindelijk alleen casual sex mee hebt.
Het zou heel goed kunnen dat die mannen daar helemaal niet over liegen en inderdaad op zoek zijn naar een serieuze lange termijn relatie, maar als er dan een vrouw op hun pad komt die niet naar hun smaak is voor een serieuze lange termijn relatie maar wel voor casual sex, dan gaan ze dat niet uit de weg.
Het probleem is misschien dat je op veel dating sites en apps bij de vraag wat voor contact je zoekt, maar één mogelijkheid kan kiezen. Er zijn ook dating sites en apps waar je meerdere mogelijkheden kan kiezen.
Vrouwen zitten er ook echt op te wachten om door allerlei mannen aangesproken te worden in de sportschoolquote:Op zondag 1 februari 2026 15:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar buiten man.
Leer vrouwen kennen in sportscholen e.d
Het internet is niet het echte leven.
Dan zal je zien dat het aantal mannen en vrouwen ongeveer gelijk is.
Ja als je voor een ander denkt wordt het sowieso niks.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vrouwen zitten er ook echt op te wachten om door allerlei mannen aangesproken te worden in de sportschool
En hoe ervaren die vriendinnen dat, als ze zelf op zoek gaan naar een serieuze langdurige relatie, ze treffen een man die dat ook in zijn profiel heeft staan, en dan blijkt dat hij alleen sex wil? Voelen ze zich dan gebruikt of zo?quote:Op zondag 1 februari 2026 15:07 schreef Donna het volgende:
Nouja en uit ervaring van vriendinnen. Ik vraag het gewoon en uit het gesprek blijkt dan toch vaak dat ze denken dat er maar weinig vrouwen op zitten die casual willen daten of alleen voor seks daten. Dat ze als man dan 'netjes' moeten zijn.
Ik heb geen vriendinnen die op zoek zijn naar een serieuze langdurige relatie.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En hoe ervaren die vriendinnen dat, als ze zelf op zoek gaan naar een serieuze langdurige relatie, ze treffen een man die dat ook in zijn profiel heeft staan, en dan blijkt dat hij alleen sex wil? Voelen ze zich dan gebruikt of zo?
Waarom spreek je mij persoonlijk aan? Ik zit niet op apps.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar buiten man.
Leer vrouwen kennen in sportscholen e.d
Het internet is niet het echte leven.
Dan zal je zien dat het aantal mannen en vrouwen ongeveer gelijk is.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 1 februari 2026 15:21 schreef Donna het volgende:
Ik heb geen vriendinnen die op zoek zijn naar een serieuze langdurige relatie.
En dat is een compleet andere situatie toch?
Jij begint erover dat veel mannen niet eerlijk zijn, dat ze in hun profiel zetten dat ze een serieuze langdurige relatie willen, terwijl ze eigenlijk alleen maar sex willen.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:24 schreef Donna het volgende:
Wat bedoel jij dan nu je ineens met een compleet andere situatie op de proppen komt?
Als vrouw die alleen maar iets casuals wil ga je zo'n man dus niet naar rechts swipen. Hij wil immers volgens z'n profiel iets serieus en de vrouw niet.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Jij begint erover dat veel mannen niet eerlijk zijn, dat ze in hun profiel zetten dat ze een serieuze langdurige relatie willen, terwijl ze eigenlijk alleen maar sex willen.
quote:Op zondag 1 februari 2026 15:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Als vrouw die alleen maar iets casuals wil ga je zo'n man dus niet naar rechts swipen. Hij wil immers volgens z'n profiel iets serieus en de vrouw niet.
Ik denk dat je als man jezelf echt in de vingers snijdt daarmee en in de juiste vijver (waar je dus eerlijk bent over je wensen) meer beet hebt.
Ja dit is wel een complex punt.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Als vrouw die alleen maar iets casuals wil ga je zo'n man dus niet naar rechts swipen. Hij wil immers volgens z'n profiel iets serieus en de vrouw niet.
Ik denk dat je als man jezelf echt in de vingers snijdt daarmee en in de juiste vijver (waar je dus eerlijk bent over je wensen) meer beet hebt.
Het zou je gewoon sieren om te zeggen dat jouw ervaring als vrouw niet te vergelijken is met die van de gemiddelde man.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:34 schreef Donna het volgende:
Wat jij wilt. Als je gaat beginnen metneem ik geen moeite meer om hier serieus op in te gaan.
Je kan het als vrouw dan altijd proberen. Slechts weinig mannen die in principe op zoek zijn naar een serieuze langdurige relatie zullen een vrouw die niet naar hun smaak is voor een langdurige relatie of die daar niet naar op zoek is, overslaan als ze haar wel een lekker hapje vinden.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:29 schreef Donna het volgende:
Nouja dat valt vast ook wel een beetje mee, gezien hoe lastig dat voor veel mannen gaat.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dit is wel een complex punt.
Uit ervaring weet ik dat vrouwen die een ONS of FWB, dan liefste toch nog iemand hebben die "serieus" is.
Ik denk dat vrouwen (en mannen) het vaak zelf ook niet eens weten wat ze willen, ook seks is op zich een goede meetlat of een koppeltje bij elkaar past.
Als ik vrouw was en zin heb in seks, zou ik zelf eerder een "serieuze" man swypen en die misbruiken voor een ONS/FwB dan een man die hem echt elke avond bij een andere vrouw naar binnen hengelt.
Hoezo? Ik vergelijk mijn ervaring als vrouw helemaal niet met die van een gemiddelde man. Ik geef alleen weer wat ik zie/merk op de apps en daarvan denk.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het zou je gewoon sieren om te zeggen dat jouw ervaring als vrouw niet te vergelijken is met die van de gemiddelde man.
Dat vind ik dus niet netjes.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je kan het als vrouw dan altijd proberen. Slechts weinig mannen die in principe op zoek zijn naar een serieuze langdurige relatie zullen een vrouw die niet naar hun smaak is voor een langdurige relatie of die daar niet naar op zoek is, overslaan als ze haar wel een lekker hapje vinden.
Als de vrouw hoopt op een serieuze relatie met die man en de man ziet haar alleen als een lekker hapje en maakt er misbruik van dat zij een serieuze relatie met hem wil, dan is dat inderdaad op z'n zachtst gezegd niet netjes. Helaas gebeurt het wel vaak. Veel vrouwen zijn al gauw bereid om al heel snel sex met een man te hebben als ze hem als relatiemateriaal ziet, zonder er zeker van te zijn dat het andersom ook zo is.quote:
Andersom geldt voor mij idd hetzelfde.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als de vrouw hoopt op een serieuze relatie met die man en de man ziet haar alleen als een lekker hapje en maakt er misbruik van dat zij een serieuze relatie met hem wil, dan is dat inderdaad op z'n zachtst gezegd niet netjes.
Ja dat is wel een dingetje inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:43 schreef epicbeardman het volgende:
Het probleem ligt daar ook bij dat vrouwen snel worden gezien als "slet" ofzo als ze geen relatie willen.
Terwijl een man een baas is als hij meerdere keren seks met diverse meiden per kwartaal heeft zonder relatie te willen.
Nederlandse vrouwen zijn veelal serieus, althans wat ik zelf meekrijg op de apps. Die zijn als de dood dat een collega of vriend hen tegenkomt op de apps en er staat dat ze alleen seks wil en geen behoefte aan relaties heeft.
In mijn optiek zal een zelf respecterende vrouw dan ook veel vaker "serieus" gebruiken om de fuckboys er tussen uit te filteren. Ongeacht van wat ze willen.
Als er nu een setting is waarbij mensen er niet op zitten te wachten om aangesproken te worden dan is het wel onder het sporten. Maar misschien kom je daar nooit.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja als je voor een ander denkt wordt het sowieso niks.
Er zijn tegenwoordig niet voor niets sportscholen voor alleen vrouwen.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:49 schreef PzKpfw het volgende:
Als er nu een setting is waarbij mensen er niet op zitten te wachten om aangesproken te worden dan is het wel onder het sporten. Maar misschien kom je daar nooit.
Voor en na het sporten ben je er toch ook?quote:Op zondag 1 februari 2026 15:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als er nu een setting is waarbij mensen er niet op zitten te wachten om aangesproken te worden dan is het wel onder het sporten. Maar misschien kom je daar nooit.
Ik heb ze ook allerlei suggesties aangedragen voor eventuele filters, maar die suggesties wordt niks mee gedaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Klopt, dat is wel dom, maar nog vervelender vind ik dat je niet je voorkeur kan instellen voor de date intentie waar je naar zoekt. Dat hadden ze een paar maanden wel, en daarna opeens weer weggehaald, volgens mij doen ze maar wat daar bij die ontwikkelaars. Dus moet ik de meeste profielen gewoon al wegdrukken omdat ze niet in mijn date intentie voorkeur vallen, en blijft er soms maar een geschikt profiel uverhaupt over, en dan moet ik die ook maar net leuk vinden
Dat "o jee straks word ik gezien op een datingsite"quote:Op zondag 1 februari 2026 15:43 schreef epicbeardman het volgende:
Het probleem ligt daar ook bij dat vrouwen snel worden gezien als "slet" ofzo als ze geen relatie willen.
Terwijl een man een baas is als hij meerdere keren seks met diverse meiden per kwartaal heeft zonder relatie te willen.
Nederlandse vrouwen zijn veelal serieus, althans wat ik zelf meekrijg op de apps. Die zijn als de dood dat een collega of vriend hen tegenkomt op de apps en er staat dat ze alleen seks wil en geen behoefte aan relaties heeft.
In mijn optiek zal een zelf respecterende vrouw dan ook veel vaker "serieus" gebruiken om de fuckboys er tussen uit te filteren. Ongeacht van wat ze willen.
Zeggen ze dat uiteindelijk op de date, als je nog geen seks hebt gehad?quote:Op zondag 1 februari 2026 14:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou het zijn heus niet dezelfde mannen die alsmaar scoren hoor.
Nouja.. ik heb wel eens gematched met collega's die op 15 meter afstand op kantoor of zelfs in mijn teamquote:Op zondag 1 februari 2026 16:20 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat "o jee straks word ik gezien op een datingsite"
Het is wel erg kleinzielig allemaal. Maar wel op Onlyfans een profiel hebben, 100K volgers adverteren op Tiktok en een Vinted account met 200000000 jurkjes die nooit gedragen worden maar kijk mij eens gul zijn naar anderen die mijn pre-loved items mogen dragen
Je moet ook geen mensen gaan lastig vallen die met een stevige workout bezig zijn hè.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Stop met het overdrijven man, relaties op de werkvloer zijn er al sinds mensenheugenis.quote:Op zondag 1 februari 2026 16:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nouja.. ik heb wel eens gematched met collega's die op 15 meter afstand op kantoor of zelfs in mijn teamje begrijpt goed wat voor complexe situaties dit met zich mee kan brengen.
En we komen wederom terug bij het punt, dat als jij als man met meerdere vrouwelijke collega's het bed deelt. Jij in de ogen van jouw mede mannelijke collega's een held/strijder/playboy bent.
Maar de mannelijke collega's die weten dat een vrouwelijke collega elk weekend een andere toyboy mee naar bed neemt een slet is, wandelende soa ect.
Ik begrijp heel goed dat vrouwen voorzichtiger zijn als er mannen zijn die uitspraken doen zoals jij nu doet. Scheer eens niet iedereen over 1 kam heen.
Je snapt nog steeds het punt niet, het gaat niet om dat er relaties zijn of collega's daten. Op een dating app zet je profieltekst en foto's die je niet direct met collega's deelt.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:09 schreef W00fer het volgende:
[..]
Stop met het overdrijven man, relaties op de werkvloer zijn er al sinds mensenheugenis.
Ik ben in de 30 maar echt niemand die ik ken denkt meer zo. Dat je een held of playboy bent geldt vooral in de 18 jaar categorie, maar daarna niet meer.quote:Op zondag 1 februari 2026 16:34 schreef epicbeardman het volgende:
En we komen wederom terug bij het punt, dat als jij als man met meerdere vrouwelijke collega's het bed deelt. Jij in de ogen van jouw mede mannelijke collega's een held/strijder/playboy bent.
Dat zeg ik toch.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je moet ook geen mensen gaan lastig vallen die met een stevige workout bezig zijn hè.
Kennelijk heb je nog nooit echt iets van het leven gezien, of heb je onder een steen gezeten want zo'n beetje elke werkplek waar ik gewerkt heb werden wel Polaroid achtige foto's van privé feestjes getoond onder collega's, bezopen of niet. Roddels, collega's die de baas neukten enzovoort.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds het punt niet, het gaat niet om dat er relaties zijn of collega's daten. Op een dating app zet je profieltekst en foto's die je niet direct met collega's deelt.
Ik heb bijvoorbeeld wel eens een Tinder profiel foto van een collega doorgekregen die op de klantenservice werkte maar bij baan in eens een projectmanager was. Iets waar hij duidelijk over loog.
Zelf hou ik helemaal niet van advances op de werkvloer, omdat dit alleen maar roddels met zich meebrengt. Als het stuk gaat kan het nog velen maler gecompliceerder worden.
Zoals een vrouwelijke user hier nog wel eens aangaf dat ze mannen door een CIA screening haalt voordat ze ook maar date, ben ik ook bekend met programma's zoals "gestalkt" of andere shitshows waar mannen het leven van een vrouw een hel kunnen maken.
Mannen die extreem gefrustreerd raken als ze toch niet leuk gevonden worden, types die eindelijk een match hebben en zichzelf al een stelletje wanen dankzij deze match of dat ze een kusje emoticon stuurt. Mannen die haar online gaan stalken, lastigvallen na afwijzing.
En zo zullen er ook mannen zijn die screenshots van profielen maken en dit b.v. met AI zo bewerken dat er staat dat ze alleen op zoek is naar BBC's en dit via nep facebook naar haar vrienden verspreidt. Alleen omdat zij niet met hem een FwB relatie wilde aangaan.
Ik snap heel goed dat vrouwen in hen datingprofielen sporadisch aangeven dat ze FwB willen, want zoals eerder gezegd hangt er een stigma aan vrouwen die voor de "lol" seks hebben. Zelfs nog in 2026.
Jij ziet alles als het uiterste, alle vrouwen zitten op onlyfans en weet ik wat je allemaal er bij haalde van vinted tot tiktok. Ik zei nergens dat er niets gebeurd onder collega's.quote:Op zondag 1 februari 2026 20:14 schreef W00fer het volgende:
[..]
Kennelijk heb je nog nooit echt iets van het leven gezien, of heb je onder een steen gezeten want zo'n beetje elke werkplek waar ik gewerkt heb werden wel Polaroid achtige foto's van privé feestjes getoond onder collega's, bezopen of niet. Roddels, collega's die de baas neukten enzovoort.
Als je dan een profieltekst moet gaan verbergen, volgens mij zijn er wel ergere dingen.
Als je een hyperbool benoemd dan laat dat vaak de extremen in de samenleving zien. Dat is wel waar het naartoe aan het gaan is. De middenmoot bestaat niet meer. Jij hebt het over exposed worden, bang zijn voor. Ik denk dat de helft er totale schijt aan heeft. En daarbij is het ook wel weer kenmerkend voor de sneeuwvlokjes generatie om overal moeilijk over te doen. De preutsheid is heel ver doorgeslagen.quote:Op zondag 1 februari 2026 20:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij ziet alles als het uiterste, alle vrouwen zitten op onlyfans en weet ik wat je allemaal er bij haalde van vinted tot tiktok. Ik zei nergens dat er niets gebeurd onder collega's.
Er zijn genoeg vrouwen die niet te koop lopen met dat ze actief op een dating app zitten als ze werken tussen de single mannen. Als een vrouw op een bedrijfsfeestje zoent met iemand dan is het haar keuze, het is niet haar keuze dat haar datingprofiel exposed wordt onder haar collega's.
Dus er is geen middenmoot, velen zijn losgeslagen, preutsheid is ver doorgeslagen.quote:Op zondag 1 februari 2026 22:52 schreef W00fer het volgende:
[..]
Als je een hyperbool benoemd dan laat dat vaak de extremen in de samenleving zien. Dat is wel waar het naartoe aan het gaan is. De middenmoot bestaat niet meer. Jij hebt het over exposed worden, bang zijn voor. Ik denk dat de helft er totale schijt aan heeft. En daarbij is het ook wel weer kenmerkend voor de sneeuwvlokjes generatie om overal moeilijk over te doen. De preutsheid is heel ver doorgeslagen.
De extremen dus. Preutsheid is ook een extreme.quote:Op maandag 2 februari 2026 07:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus er is geen middenmoot, velen zijn losgeslagen, preutsheid is ver doorgeslagen.
Hmmm
Wat is het nu?
Want dat kan allemaal niet tegelijkertijd he?
Zou het niet eerder kloppen dat een klein deel op OF zit en een klein deel preuts is maar de grote middenmoot gewoon normaal is?quote:Op maandag 2 februari 2026 14:56 schreef W00fer het volgende:
[..]
De extremen dus. Preutsheid is ook een extreme.
Heb geleerd dat je het echt met een korreltje zout moet nemen wat mensen op hun profiel zetten, klopt vaak toch niks van, gewoon matchen en kijken hoe het loopt. Heb ook zoiets van, we zijn allemaal volwassen mensen, we kunnen gewoon voor onszelf verantwoordelijkheid nemen en keuzes maken voor onszelf, dus als ik met iemand naar bed wil, dan probeer ik het gewoon, als ze dat niet wil dan merk ik dat snel genoeg. Ga niet voor anderen zitten invullen wat de mogelijke implicaties daarvan zouden zijn, dat is iedereens eigen verantwoordelijkheidquote:Op zondag 1 februari 2026 15:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Nouja dat valt vast ook wel een beetje mee, gezien hoe lastig dat voor veel mannen gaat.![]()
Ik zou nooit een serieuze man daarvoor misbruiken. Mijn vriendinnen ook niet.
Ja dat blijkt idd, haha!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:19 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb geleerd dat je het echt met een korreltje zout moet nemen wat mensen op hun profiel zetten, klopt vaak toch niks van, gewoon matchen en kijken hoe het loopt. Heb ook zoiets van, we zijn allemaal volwassen mensen, we kunnen gewoon voor onszelf verantwoordelijkheid nemen en keuzes maken voor onszelf, dus als ik met iemand naar bed wil, dan probeer ik het gewoon, als ze dat niet wil dan merk ik dat snel genoeg. Ga niet voor anderen zitten invullen wat de mogelijke implicaties daarvan zouden zijn, dat is iedereens eigen verantwoordelijkheid
Keer met een vrouw van 48 naar bed geweest en toen daarna gezegd dat het hem verder niet ging worden, toen was ze helemaal verbolgen van "waarom ben je met me naar bed geweest als je verder geen interesse had". Ehm, omdat het lekker is? Zeker een vrouw van 48 zou toch inmiddels wel beter moeten weten dan dat
Een "klein deel" bij een miljardenomzet met honderdduizenden creators. Een "klein deel" waar op elk strand geen topless zonnen meer is te vinden, zo'n beetje elk vrouwenblad in de wachtkamer schreeuwt over Me2 en "let op" en daarmee iedereen vooraf criminaliseert. Het is eigenlijk een hele zieke wereld. Ze willen geen smerigheid, maar er wel aan verdienen.quote:Op maandag 2 februari 2026 15:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zou het niet eerder kloppen dat een klein deel op OF zit en een klein deel preuts is maar de grote middenmoot gewoon normaal is?
Ik noem dit misbruiken van de situatie.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:19 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb geleerd dat je het echt met een korreltje zout moet nemen wat mensen op hun profiel zetten, klopt vaak toch niks van, gewoon matchen en kijken hoe het loopt. Heb ook zoiets van, we zijn allemaal volwassen mensen, we kunnen gewoon voor onszelf verantwoordelijkheid nemen en keuzes maken voor onszelf, dus als ik met iemand naar bed wil, dan probeer ik het gewoon, als ze dat niet wil dan merk ik dat snel genoeg. Ga niet voor anderen zitten invullen wat de mogelijke implicaties daarvan zouden zijn, dat is iedereens eigen verantwoordelijkheid
Keer met een vrouw van 48 naar bed geweest en toen daarna gezegd dat het hem verder niet ging worden, toen was ze helemaal verbolgen van "waarom ben je met me naar bed geweest als je verder geen interesse had". Ehm, omdat het lekker is? Zeker een vrouw van 48 zou toch inmiddels wel beter moeten weten dan dat
Ik had hier ook echt niet mee kunnen lachen...quote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:19 schreef MultiBanaan het volgende:
Dat is helaas de smerige werkelijkheid tegenwoordig. Ik ben daar helemaal geen voorstander van, van dergelijk Temptation Island achtige praktijken waarbij iemands intieme levenssfeer wordt gebruikt voor gewin van de ander.quote:
Tja, ik wel, het is free for all wat dat betreft. Daar leert ze dan vanquote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik had hier ook echt niet mee kunnen lachen...
Ik ben allesbehalve preuts maar ik heb geen seks voor de seks.
We zijn allemaal volwassenen, we hebben zelf verantwoordelijkheid voor onszelf te nemen. Was geen alcohol in het spel, maar zelfs al was dat wel zo dan nog geld, daar ben je zelf bij, eigen verantwoordelijkheid. Als ze nou geestelijk gehandicapt was, dan had ik je gelijk gegeven, maar ze was gewoon handelingsbekwaamquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:04 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is helaas de smerige werkelijkheid tegenwoordig. Ik ben daar helemaal geen voorstander van, van dergelijk Temptation Island achtige praktijken waarbij iemands intieme levenssfeer wordt gebruikt voor gewin van de ander.
En ik zeg bewust gebruikt. Ik weet dat ik er niks tegen kan doen, maar het is echt verwerpelijk.
En nee, "mensen gaan toch zelf het bed in" dat doen ze ook omdat ze op het verkeerde been gezet worden, dronken worden gevoerd of bedwelmd worden.
Dat zeiden die mannen ook die hun condoom afdeden: ze vond het prima.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:10 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
We zijn allemaal volwassenen, we hebben zelf verantwoordelijkheid voor onszelf te nemen. Was geen alcohol in het spel, maar zelfs al was dat wel zo dan nog geld, daar ben je zelf bij, eigen verantwoordelijkheid. Als ze nou geestelijk gehandicapt was, dan had ik je gelijk gegeven, maar ze was gewoon handelingsbekwaam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |