Dat "o jee straks word ik gezien op een datingsite"quote:Op zondag 1 februari 2026 15:43 schreef epicbeardman het volgende:
Het probleem ligt daar ook bij dat vrouwen snel worden gezien als "slet" ofzo als ze geen relatie willen.
Terwijl een man een baas is als hij meerdere keren seks met diverse meiden per kwartaal heeft zonder relatie te willen.
Nederlandse vrouwen zijn veelal serieus, althans wat ik zelf meekrijg op de apps. Die zijn als de dood dat een collega of vriend hen tegenkomt op de apps en er staat dat ze alleen seks wil en geen behoefte aan relaties heeft.
In mijn optiek zal een zelf respecterende vrouw dan ook veel vaker "serieus" gebruiken om de fuckboys er tussen uit te filteren. Ongeacht van wat ze willen.
Zeggen ze dat uiteindelijk op de date, als je nog geen seks hebt gehad?quote:Op zondag 1 februari 2026 14:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou het zijn heus niet dezelfde mannen die alsmaar scoren hoor.
Wat me wel opvalt is dat er zo weinig mannen eerlijk zijn wat ze willen. Zet er niet 'lange termijn relatie' of 'iets serieus' neer als je gewoon seks wilt. Met 'iets casuals' of 'alleen plezier' kom je in een heel andere vijver terecht.
Nouja.. ik heb wel eens gematched met collega's die op 15 meter afstand op kantoor of zelfs in mijn teamquote:Op zondag 1 februari 2026 16:20 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat "o jee straks word ik gezien op een datingsite"
Het is wel erg kleinzielig allemaal. Maar wel op Onlyfans een profiel hebben, 100K volgers adverteren op Tiktok en een Vinted account met 200000000 jurkjes die nooit gedragen worden maar kijk mij eens gul zijn naar anderen die mijn pre-loved items mogen dragen
Je moet ook geen mensen gaan lastig vallen die met een stevige workout bezig zijn hè.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als er nu een setting is waarbij mensen er niet op zitten te wachten om aangesproken te worden dan is het wel onder het sporten. Maar misschien kom je daar nooit.
Stop met het overdrijven man, relaties op de werkvloer zijn er al sinds mensenheugenis.quote:Op zondag 1 februari 2026 16:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nouja.. ik heb wel eens gematched met collega's die op 15 meter afstand op kantoor of zelfs in mijn teamje begrijpt goed wat voor complexe situaties dit met zich mee kan brengen.
En we komen wederom terug bij het punt, dat als jij als man met meerdere vrouwelijke collega's het bed deelt. Jij in de ogen van jouw mede mannelijke collega's een held/strijder/playboy bent.
Maar de mannelijke collega's die weten dat een vrouwelijke collega elk weekend een andere toyboy mee naar bed neemt een slet is, wandelende soa ect.
Ik begrijp heel goed dat vrouwen voorzichtiger zijn als er mannen zijn die uitspraken doen zoals jij nu doet. Scheer eens niet iedereen over 1 kam heen.
Je snapt nog steeds het punt niet, het gaat niet om dat er relaties zijn of collega's daten. Op een dating app zet je profieltekst en foto's die je niet direct met collega's deelt.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:09 schreef W00fer het volgende:
[..]
Stop met het overdrijven man, relaties op de werkvloer zijn er al sinds mensenheugenis.
Ik ben in de 30 maar echt niemand die ik ken denkt meer zo. Dat je een held of playboy bent geldt vooral in de 18 jaar categorie, maar daarna niet meer.quote:Op zondag 1 februari 2026 16:34 schreef epicbeardman het volgende:
En we komen wederom terug bij het punt, dat als jij als man met meerdere vrouwelijke collega's het bed deelt. Jij in de ogen van jouw mede mannelijke collega's een held/strijder/playboy bent.
Dat zeg ik toch.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je moet ook geen mensen gaan lastig vallen die met een stevige workout bezig zijn hè.
Kennelijk heb je nog nooit echt iets van het leven gezien, of heb je onder een steen gezeten want zo'n beetje elke werkplek waar ik gewerkt heb werden wel Polaroid achtige foto's van privé feestjes getoond onder collega's, bezopen of niet. Roddels, collega's die de baas neukten enzovoort.quote:Op zondag 1 februari 2026 19:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds het punt niet, het gaat niet om dat er relaties zijn of collega's daten. Op een dating app zet je profieltekst en foto's die je niet direct met collega's deelt.
Ik heb bijvoorbeeld wel eens een Tinder profiel foto van een collega doorgekregen die op de klantenservice werkte maar bij baan in eens een projectmanager was. Iets waar hij duidelijk over loog.
Zelf hou ik helemaal niet van advances op de werkvloer, omdat dit alleen maar roddels met zich meebrengt. Als het stuk gaat kan het nog velen maler gecompliceerder worden.
Zoals een vrouwelijke user hier nog wel eens aangaf dat ze mannen door een CIA screening haalt voordat ze ook maar date, ben ik ook bekend met programma's zoals "gestalkt" of andere shitshows waar mannen het leven van een vrouw een hel kunnen maken.
Mannen die extreem gefrustreerd raken als ze toch niet leuk gevonden worden, types die eindelijk een match hebben en zichzelf al een stelletje wanen dankzij deze match of dat ze een kusje emoticon stuurt. Mannen die haar online gaan stalken, lastigvallen na afwijzing.
En zo zullen er ook mannen zijn die screenshots van profielen maken en dit b.v. met AI zo bewerken dat er staat dat ze alleen op zoek is naar BBC's en dit via nep facebook naar haar vrienden verspreidt. Alleen omdat zij niet met hem een FwB relatie wilde aangaan.
Ik snap heel goed dat vrouwen in hen datingprofielen sporadisch aangeven dat ze FwB willen, want zoals eerder gezegd hangt er een stigma aan vrouwen die voor de "lol" seks hebben. Zelfs nog in 2026.
Jij ziet alles als het uiterste, alle vrouwen zitten op onlyfans en weet ik wat je allemaal er bij haalde van vinted tot tiktok. Ik zei nergens dat er niets gebeurd onder collega's.quote:Op zondag 1 februari 2026 20:14 schreef W00fer het volgende:
[..]
Kennelijk heb je nog nooit echt iets van het leven gezien, of heb je onder een steen gezeten want zo'n beetje elke werkplek waar ik gewerkt heb werden wel Polaroid achtige foto's van privé feestjes getoond onder collega's, bezopen of niet. Roddels, collega's die de baas neukten enzovoort.
Als je dan een profieltekst moet gaan verbergen, volgens mij zijn er wel ergere dingen.
Als je een hyperbool benoemd dan laat dat vaak de extremen in de samenleving zien. Dat is wel waar het naartoe aan het gaan is. De middenmoot bestaat niet meer. Jij hebt het over exposed worden, bang zijn voor. Ik denk dat de helft er totale schijt aan heeft. En daarbij is het ook wel weer kenmerkend voor de sneeuwvlokjes generatie om overal moeilijk over te doen. De preutsheid is heel ver doorgeslagen.quote:Op zondag 1 februari 2026 20:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij ziet alles als het uiterste, alle vrouwen zitten op onlyfans en weet ik wat je allemaal er bij haalde van vinted tot tiktok. Ik zei nergens dat er niets gebeurd onder collega's.
Er zijn genoeg vrouwen die niet te koop lopen met dat ze actief op een dating app zitten als ze werken tussen de single mannen. Als een vrouw op een bedrijfsfeestje zoent met iemand dan is het haar keuze, het is niet haar keuze dat haar datingprofiel exposed wordt onder haar collega's.
Dus er is geen middenmoot, velen zijn losgeslagen, preutsheid is ver doorgeslagen.quote:Op zondag 1 februari 2026 22:52 schreef W00fer het volgende:
[..]
Als je een hyperbool benoemd dan laat dat vaak de extremen in de samenleving zien. Dat is wel waar het naartoe aan het gaan is. De middenmoot bestaat niet meer. Jij hebt het over exposed worden, bang zijn voor. Ik denk dat de helft er totale schijt aan heeft. En daarbij is het ook wel weer kenmerkend voor de sneeuwvlokjes generatie om overal moeilijk over te doen. De preutsheid is heel ver doorgeslagen.
De extremen dus. Preutsheid is ook een extreme.quote:Op maandag 2 februari 2026 07:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus er is geen middenmoot, velen zijn losgeslagen, preutsheid is ver doorgeslagen.
Hmmm
Wat is het nu?
Want dat kan allemaal niet tegelijkertijd he?
Zou het niet eerder kloppen dat een klein deel op OF zit en een klein deel preuts is maar de grote middenmoot gewoon normaal is?quote:Op maandag 2 februari 2026 14:56 schreef W00fer het volgende:
[..]
De extremen dus. Preutsheid is ook een extreme.
Heb geleerd dat je het echt met een korreltje zout moet nemen wat mensen op hun profiel zetten, klopt vaak toch niks van, gewoon matchen en kijken hoe het loopt. Heb ook zoiets van, we zijn allemaal volwassen mensen, we kunnen gewoon voor onszelf verantwoordelijkheid nemen en keuzes maken voor onszelf, dus als ik met iemand naar bed wil, dan probeer ik het gewoon, als ze dat niet wil dan merk ik dat snel genoeg. Ga niet voor anderen zitten invullen wat de mogelijke implicaties daarvan zouden zijn, dat is iedereens eigen verantwoordelijkheidquote:Op zondag 1 februari 2026 15:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Nouja dat valt vast ook wel een beetje mee, gezien hoe lastig dat voor veel mannen gaat.![]()
Ik zou nooit een serieuze man daarvoor misbruiken. Mijn vriendinnen ook niet.
Ja dat blijkt idd, haha!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:19 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb geleerd dat je het echt met een korreltje zout moet nemen wat mensen op hun profiel zetten, klopt vaak toch niks van, gewoon matchen en kijken hoe het loopt. Heb ook zoiets van, we zijn allemaal volwassen mensen, we kunnen gewoon voor onszelf verantwoordelijkheid nemen en keuzes maken voor onszelf, dus als ik met iemand naar bed wil, dan probeer ik het gewoon, als ze dat niet wil dan merk ik dat snel genoeg. Ga niet voor anderen zitten invullen wat de mogelijke implicaties daarvan zouden zijn, dat is iedereens eigen verantwoordelijkheid
Keer met een vrouw van 48 naar bed geweest en toen daarna gezegd dat het hem verder niet ging worden, toen was ze helemaal verbolgen van "waarom ben je met me naar bed geweest als je verder geen interesse had". Ehm, omdat het lekker is? Zeker een vrouw van 48 zou toch inmiddels wel beter moeten weten dan dat
Een "klein deel" bij een miljardenomzet met honderdduizenden creators. Een "klein deel" waar op elk strand geen topless zonnen meer is te vinden, zo'n beetje elk vrouwenblad in de wachtkamer schreeuwt over Me2 en "let op" en daarmee iedereen vooraf criminaliseert. Het is eigenlijk een hele zieke wereld. Ze willen geen smerigheid, maar er wel aan verdienen.quote:Op maandag 2 februari 2026 15:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zou het niet eerder kloppen dat een klein deel op OF zit en een klein deel preuts is maar de grote middenmoot gewoon normaal is?
Ik noem dit misbruiken van de situatie.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:19 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb geleerd dat je het echt met een korreltje zout moet nemen wat mensen op hun profiel zetten, klopt vaak toch niks van, gewoon matchen en kijken hoe het loopt. Heb ook zoiets van, we zijn allemaal volwassen mensen, we kunnen gewoon voor onszelf verantwoordelijkheid nemen en keuzes maken voor onszelf, dus als ik met iemand naar bed wil, dan probeer ik het gewoon, als ze dat niet wil dan merk ik dat snel genoeg. Ga niet voor anderen zitten invullen wat de mogelijke implicaties daarvan zouden zijn, dat is iedereens eigen verantwoordelijkheid
Keer met een vrouw van 48 naar bed geweest en toen daarna gezegd dat het hem verder niet ging worden, toen was ze helemaal verbolgen van "waarom ben je met me naar bed geweest als je verder geen interesse had". Ehm, omdat het lekker is? Zeker een vrouw van 48 zou toch inmiddels wel beter moeten weten dan dat
Ik had hier ook echt niet mee kunnen lachen...quote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:19 schreef MultiBanaan het volgende:
Dat is helaas de smerige werkelijkheid tegenwoordig. Ik ben daar helemaal geen voorstander van, van dergelijk Temptation Island achtige praktijken waarbij iemands intieme levenssfeer wordt gebruikt voor gewin van de ander.quote:
Tja, ik wel, het is free for all wat dat betreft. Daar leert ze dan vanquote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik had hier ook echt niet mee kunnen lachen...
Ik ben allesbehalve preuts maar ik heb geen seks voor de seks.
We zijn allemaal volwassenen, we hebben zelf verantwoordelijkheid voor onszelf te nemen. Was geen alcohol in het spel, maar zelfs al was dat wel zo dan nog geld, daar ben je zelf bij, eigen verantwoordelijkheid. Als ze nou geestelijk gehandicapt was, dan had ik je gelijk gegeven, maar ze was gewoon handelingsbekwaamquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:04 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is helaas de smerige werkelijkheid tegenwoordig. Ik ben daar helemaal geen voorstander van, van dergelijk Temptation Island achtige praktijken waarbij iemands intieme levenssfeer wordt gebruikt voor gewin van de ander.
En ik zeg bewust gebruikt. Ik weet dat ik er niks tegen kan doen, maar het is echt verwerpelijk.
En nee, "mensen gaan toch zelf het bed in" dat doen ze ook omdat ze op het verkeerde been gezet worden, dronken worden gevoerd of bedwelmd worden.
Dat zeiden die mannen ook die hun condoom afdeden: ze vond het prima.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:10 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
We zijn allemaal volwassenen, we hebben zelf verantwoordelijkheid voor onszelf te nemen. Was geen alcohol in het spel, maar zelfs al was dat wel zo dan nog geld, daar ben je zelf bij, eigen verantwoordelijkheid. Als ze nou geestelijk gehandicapt was, dan had ik je gelijk gegeven, maar ze was gewoon handelingsbekwaam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |