abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 februari 2026 @ 15:09:40 #51
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219978015
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:06 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ga dan gewoon naar buiten man.
Leer vrouwen kennen in sportscholen e.d
Het internet is niet het echte leven.
Dan zal je zien dat het aantal mannen en vrouwen ongeveer gelijk is.
Vrouwen zitten er ook echt op te wachten om door allerlei mannen aangesproken te worden in de sportschool :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Colorchick zondag 1 februari 2026 @ 15:10:45 #52
382129 crew  Donna
pi_219978033
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Vrouwen zitten er ook echt op te wachten om door allerlei mannen aangesproken te worden in de sportschool :')
Ja als je voor een ander denkt wordt het sowieso niks.
pi_219978191
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:07 schreef Donna het volgende:
Nouja en uit ervaring van vriendinnen. Ik vraag het gewoon en uit het gesprek blijkt dan toch vaak dat ze denken dat er maar weinig vrouwen op zitten die casual willen daten of alleen voor seks daten. Dat ze als man dan 'netjes' moeten zijn.
En hoe ervaren die vriendinnen dat, als ze zelf op zoek gaan naar een serieuze langdurige relatie, ze treffen een man die dat ook in zijn profiel heeft staan, en dan blijkt dat hij alleen sex wil? Voelen ze zich dan gebruikt of zo?
  Moderator / Colorchick zondag 1 februari 2026 @ 15:21:06 #54
382129 crew  Donna
pi_219978209
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En hoe ervaren die vriendinnen dat, als ze zelf op zoek gaan naar een serieuze langdurige relatie, ze treffen een man die dat ook in zijn profiel heeft staan, en dan blijkt dat hij alleen sex wil? Voelen ze zich dan gebruikt of zo?
Ik heb geen vriendinnen die op zoek zijn naar een serieuze langdurige relatie.

En dat is een compleet andere situatie toch?
pi_219978216
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:06 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ga dan gewoon naar buiten man.
Leer vrouwen kennen in sportscholen e.d
Het internet is niet het echte leven.
Dan zal je zien dat het aantal mannen en vrouwen ongeveer gelijk is.
Waarom spreek je mij persoonlijk aan? Ik zit niet op apps.
pi_219978248
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:21 schreef Donna het volgende:
Ik heb geen vriendinnen die op zoek zijn naar een serieuze langdurige relatie.

En dat is een compleet andere situatie toch?
Hoe bedoel je dat?
  Moderator / Colorchick zondag 1 februari 2026 @ 15:24:57 #57
382129 crew  Donna
pi_219978263
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:23 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Hoe bedoel je dat?
Wat bedoel jij dan nu je ineens met een compleet andere situatie op de proppen komt?
pi_219978288
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:24 schreef Donna het volgende:
Wat bedoel jij dan nu je ineens met een compleet andere situatie op de proppen komt?
Jij begint erover dat veel mannen niet eerlijk zijn, dat ze in hun profiel zetten dat ze een serieuze langdurige relatie willen, terwijl ze eigenlijk alleen maar sex willen.
  Moderator / Colorchick zondag 1 februari 2026 @ 15:29:13 #59
382129 crew  Donna
pi_219978339
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Jij begint erover dat veel mannen niet eerlijk zijn, dat ze in hun profiel zetten dat ze een serieuze langdurige relatie willen, terwijl ze eigenlijk alleen maar sex willen.
Als vrouw die alleen maar iets casuals wil ga je zo'n man dus niet naar rechts swipen. Hij wil immers volgens z'n profiel iets serieus en de vrouw niet.
Ik denk dat je als man jezelf echt in de vingers snijdt daarmee en in de juiste vijver (waar je dus eerlijk bent over je wensen) meer beet hebt.
pi_219978382
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:29 schreef Donna het volgende:

[..]
Als vrouw die alleen maar iets casuals wil ga je zo'n man dus niet naar rechts swipen. Hij wil immers volgens z'n profiel iets serieus en de vrouw niet.
Ik denk dat je als man jezelf echt in de vingers snijdt daarmee en in de juiste vijver (waar je dus eerlijk bent over je wensen) meer beet hebt.
:')

Voor een vrouw heb je weinig kennis van het gedrag van vrouwen, of überhaupt pure statistieken en de logische gevolgen daarvan. De verhouding man/vrouw is al iets van 70/30.

Daarnaast, je denkt dat al die kerels dat niet al geprobeerd hebben? Hun eerste profielen ooit stond waarschijnlijk casual/fun of whatever. Na 0 likes geven ze het op en gaan ze doen wat jij zegt, er 'serieus' bij zetten.

Mannen die een 7 of lager zijn en seks zoeken moeten gewoon wegblijven van die apps en ballen groeien.
  Moderator / Colorchick zondag 1 februari 2026 @ 15:34:01 #61
382129 crew  Donna
pi_219978408
Wat jij wilt. Als je gaat beginnen met :') neem ik geen moeite meer om hier serieus op in te gaan.
pi_219978417
quote:

[..]
Ja dit is wel een complex punt.

Uit ervaring merk ik dat vrouwen die een ONS of FWB willen, dan liefste toch nog iemand hebben die "serieus" is.

Ik denk dat vrouwen (en mannen) het vaak zelf ook niet eens weten wat ze willen, ook seks is op zich een goede meetlat of een koppeltje bij elkaar past.

Als ik vrouw was en zin heb in seks, zou ik zelf eerder een "serieuze" man swypen en die "misbruiken" voor een ONS/FwB dan een man die hem echt elke avond bij een andere vrouw naar binnen hengelt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219978427
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:34 schreef Donna het volgende:
Wat jij wilt. Als je gaat beginnen met :') neem ik geen moeite meer om hier serieus op in te gaan.
Het zou je gewoon sieren om te zeggen dat jouw ervaring als vrouw niet te vergelijken is met die van de gemiddelde man.

Verder is het niemands schuld. Het is gewoon een combi van biologie, cultuurrollen en het logische gevolg van schaarste vs overvloed.
pi_219978438
quote:
Je kan het als vrouw dan altijd proberen. Slechts weinig mannen die in principe op zoek zijn naar een serieuze langdurige relatie zullen een vrouw die niet naar hun smaak is voor een langdurige relatie of die daar niet naar op zoek is, overslaan als ze haar wel een lekker hapje vinden.
  Moderator / Colorchick zondag 1 februari 2026 @ 15:37:29 #65
382129 crew  Donna
pi_219978440
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:34 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja dit is wel een complex punt.

Uit ervaring weet ik dat vrouwen die een ONS of FWB, dan liefste toch nog iemand hebben die "serieus" is.

Ik denk dat vrouwen (en mannen) het vaak zelf ook niet eens weten wat ze willen, ook seks is op zich een goede meetlat of een koppeltje bij elkaar past.

Als ik vrouw was en zin heb in seks, zou ik zelf eerder een "serieuze" man swypen en die misbruiken voor een ONS/FwB dan een man die hem echt elke avond bij een andere vrouw naar binnen hengelt.
Nouja dat valt vast ook wel een beetje mee, gezien hoe lastig dat voor veel mannen gaat. :P

Ik zou nooit een serieuze man daarvoor misbruiken. Mijn vriendinnen ook niet.
  Moderator / Colorchick zondag 1 februari 2026 @ 15:39:04 #66
382129 crew  Donna
pi_219978460
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:36 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Het zou je gewoon sieren om te zeggen dat jouw ervaring als vrouw niet te vergelijken is met die van de gemiddelde man.
Hoezo? Ik vergelijk mijn ervaring als vrouw helemaal niet met die van een gemiddelde man. Ik geef alleen weer wat ik zie/merk op de apps en daarvan denk.
  Moderator / Colorchick zondag 1 februari 2026 @ 15:39:40 #67
382129 crew  Donna
pi_219978466
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Je kan het als vrouw dan altijd proberen. Slechts weinig mannen die in principe op zoek zijn naar een serieuze langdurige relatie zullen een vrouw die niet naar hun smaak is voor een langdurige relatie of die daar niet naar op zoek is, overslaan als ze haar wel een lekker hapje vinden.
Dat vind ik dus niet netjes.
pi_219978507
Het probleem ligt daar ook bij dat vrouwen snel worden gezien als "slet" ofzo als ze geen relatie willen.
Terwijl een man een baas is als hij meerdere keren seks met diverse meiden per kwartaal heeft zonder relatie te willen.

Nederlandse vrouwen zijn veelal serieus, althans wat ik zelf meekrijg op de apps. Die zijn als de dood dat een collega of vriend hen tegenkomt op de apps en er staat dat ze alleen seks wil en geen behoefte aan relaties heeft.

In mijn optiek zal een zelf respecterende vrouw dan ook veel vaker "serieus" gebruiken om de fuckboys er tussen uit te filteren. Ongeacht van wat ze willen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219978534
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:39 schreef Donna het volgende:
Dat vind ik dus niet netjes.
Als de vrouw hoopt op een serieuze relatie met die man en de man ziet haar alleen als een lekker hapje en maakt er misbruik van dat zij een serieuze relatie met hem wil, dan is dat inderdaad op z'n zachtst gezegd niet netjes. Helaas gebeurt het wel vaak. Veel vrouwen zijn al gauw bereid om al heel snel sex met een man te hebben als ze hem als relatiemateriaal ziet, zonder er zeker van te zijn dat het andersom ook zo is.
  Moderator / Colorchick zondag 1 februari 2026 @ 15:47:42 #70
382129 crew  Donna
pi_219978553
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als de vrouw hoopt op een serieuze relatie met die man en de man ziet haar alleen als een lekker hapje en maakt er misbruik van dat zij een serieuze relatie met hem wil, dan is dat inderdaad op z'n zachtst gezegd niet netjes.
Andersom geldt voor mij idd hetzelfde.
  Moderator / Colorchick zondag 1 februari 2026 @ 15:49:08 #71
382129 crew  Donna
pi_219978571
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:43 schreef epicbeardman het volgende:
Het probleem ligt daar ook bij dat vrouwen snel worden gezien als "slet" ofzo als ze geen relatie willen.
Terwijl een man een baas is als hij meerdere keren seks met diverse meiden per kwartaal heeft zonder relatie te willen.

Nederlandse vrouwen zijn veelal serieus, althans wat ik zelf meekrijg op de apps. Die zijn als de dood dat een collega of vriend hen tegenkomt op de apps en er staat dat ze alleen seks wil en geen behoefte aan relaties heeft.

In mijn optiek zal een zelf respecterende vrouw dan ook veel vaker "serieus" gebruiken om de fuckboys er tussen uit te filteren. Ongeacht van wat ze willen.
Ja dat is wel een dingetje inderdaad.
  zondag 1 februari 2026 @ 15:49:48 #72
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219978583
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:10 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja als je voor een ander denkt wordt het sowieso niks.
Als er nu een setting is waarbij mensen er niet op zitten te wachten om aangesproken te worden dan is het wel onder het sporten. Maar misschien kom je daar nooit.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219978596
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:49 schreef PzKpfw het volgende:
Als er nu een setting is waarbij mensen er niet op zitten te wachten om aangesproken te worden dan is het wel onder het sporten. Maar misschien kom je daar nooit.
Er zijn tegenwoordig niet voor niets sportscholen voor alleen vrouwen.
  Moderator / Colorchick zondag 1 februari 2026 @ 16:17:41 #74
382129 crew  Donna
pi_219979051
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 15:49 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Voor en na het sporten ben je er toch ook?
Onder het sporten is niet tof nee.
pi_219979073
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 15:38 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Klopt, dat is wel dom, maar nog vervelender vind ik dat je niet je voorkeur kan instellen voor de date intentie waar je naar zoekt. Dat hadden ze een paar maanden wel, en daarna opeens weer weggehaald, volgens mij doen ze maar wat daar bij die ontwikkelaars. Dus moet ik de meeste profielen gewoon al wegdrukken omdat ze niet in mijn date intentie voorkeur vallen, en blijft er soms maar een geschikt profiel uverhaupt over, en dan moet ik die ook maar net leuk vinden
Ik heb ze ook allerlei suggesties aangedragen voor eventuele filters, maar die suggesties wordt niks mee gedaan.
De UI wordt ook 3x per jaar op de schop gegooid voor no reason at all.
Friettent dikke Willie, met Willie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')