Hahaha!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik noem het date, maar bedoel gewoon ehhhh.. 🤗
Joah dan wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hahaha!
Bedoelde in het algemeen
Lekker daten danquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Friendzone. Hij is bloedmooi en hartstikke leuk, maar dat gaat niks worden.
Ook niet voor FWB. We zijn net broer en zus.![]()
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:02 schreef Donna het volgende:
Ik noem het date, maar bedoel gewoon ehhhh.. 🤗
Lastig.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
Of bedoelde je gewoon het bekende woord van drie letters dat je tegenwoordig met vier letters schijnt te moeten schrijven?quote:
Dan zou ik toch nog 'ns naar je instellingen kijken. In de periode juni 2025 - december 2025 heb ik op Breeze geen enkel profiel aangeboden gekregen dat niet van een vrouw was.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:25 schreef W00fer het volgende:
Breeze is ook steeds meer woke geworden eigenlijk. Ik klik aan alleen vrouwen en ik krijg allerlei genders.
Oh ja, dat is ook een factor nu. Benieuwd wat de reactie is als je in je profiel zet dat je een echte man of vrouw wil en geen transgender.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap ook niet waarom transgenders mij naar rechts swipen en als vrouw op die apps staan. "Je hebt een match gemist" als melding is echt dat ik denk van tja, wat denk je ook.
Hahaha nou jeetje. Dit is gewoon #selfcarequote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:54 schreef Cockwhale het volgende:
Donna neukt hier wat af, elk topic weer, en alle mannen hier worden tyfus hard geghost
Je moet er wel mee oppassen hoe je dat formuleert, want voor je het weet vinden ze dat je discrimineert en wordt je profiel verwijderd. In zo'n geval kun je misschien het beste in je profiel zetten dat je geen producten met transvetten eet. Dan begrijpt hopelijk iedereen wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh ja, dat is ook een factor nu. Benieuwd wat de reactie is als je in je profiel zet dat je een echte man of vrouw wil en geen transgender.
Is geen verwijt, maar het verschil tussen man en vrouw is hier echt hilarisch groot.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha nou jeetje. Dit is gewoon #selfcare
Haha nee vatte ik ook niet slecht op hoor. Maar voor elke hetero vrouw die scoort, is er natuurlijk ook een man die scoort.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:47 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is geen verwijt, maar het verschil tussen man en vrouw is hier echt hilarisch groot.
Of een man die niet scoort en een man die nog een keer extra scoort.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:57 schreef Donna het volgende:
Haha nee vatte ik ook niet slecht op hoor. Maar voor elke hetero vrouw die scoort, is er natuurlijk ook een man die scoort.
Dat komt door een bias, je hoort alleen de slechte verhalen van de gefrustreerde mensen. Mannen die gewoon matches krijgen hoor je hier niet ventileren natuurlijk.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:47 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Is geen verwijt, maar het verschil tussen man en vrouw is hier echt hilarisch groot.
Dit vooral.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Of een man die niet scoort en een man die nog een keer extra scoort.
Dat is echt niet de enige reden. Mannen zouden hier maar al te graag opscheppen, vermoed ik.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat komt door een bias, je hoort alleen de slechte verhalen van de gefrustreerde mensen. Mannen die gewoon matches krijgen hoor je hier niet ventileren natuurlijk.
Nou het zijn heus niet dezelfde mannen die alsmaar scoren hoor.quote:
Voor jou wel ja. De meeste mannen komen in een oceaan terecht, een oceaan vol mannen welteverstaan, met slechts een regenplasje aan vrouwen.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou het zijn heus niet dezelfde mannen die alsmaar scoren hoor.
Wat me wel opvalt is dat er zo weinig mannen eerlijk zijn wat ze willen. Zet er niet 'lange termijn relatie' of 'iets serieus' neer als je gewoon seks wilt. Met 'iets casuals' of 'alleen plezier' kom je in een heel andere vijver terecht.
Ik neem aan dat je hier uit eigen ervaring spreekt en dus meer dan eens mannen treft die in hun profiel zetten dat ze een serieuze lange termijn relatie willen, maar waar je uiteindelijk alleen casual sex mee hebt.quote:Op zondag 1 februari 2026 14:54 schreef Donna het volgende:
Wat me wel opvalt is dat er zo weinig mannen eerlijk zijn wat ze willen. Zet er niet 'lange termijn relatie' of 'iets serieus' neer als je gewoon seks wilt. Met 'iets casuals' of 'alleen plezier' kom je in een heel andere vijver terecht.
En dan zijn ze ook nog niet eerlijk tegen dat regenplasje aan vrouwen.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. De meeste mannen komen in oceaan terecht, een oceaan vol mannen welteverstaan, met slechts een regenplasje aan vrouwen.
Je kunt jouw ervaring totaal niet met die van 90% van de mannen vergelijken.
Mannen moeten gewoon van die apps af gaan. Een vrouw die alle keuze heeft, zal nooit voor "minder" gaan.
Ga dan gewoon naar buiten man.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. De meeste mannen komen in oceaan terecht, een oceaan vol mannen welteverstaan, met slechts een regenplasje aan vrouwen.
Je kunt jouw ervaring totaal niet met die van 90% van de mannen vergelijken.
Mannen moeten gewoon van die apps af gaan. Een vrouw die alle keuze heeft, zal nooit voor "minder" gaan.
Nouja en uit ervaring van vriendinnen. Ik vraag het gewoon en uit het gesprek blijkt dan toch vaak dat ze denken dat er maar weinig vrouwen op zitten die casual willen daten of alleen voor seks daten. Dat ze als man dan 'netjes' moeten zijn.quote:Op zondag 1 februari 2026 15:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier uit eigen ervaring spreekt en dus meer dan eens mannen treft die in hun profiel zetten dat ze een serieuze lange termijn relatie willen, maar waar je uiteindelijk alleen casual sex mee hebt.
Het zou heel goed kunnen dat die mannen daar helemaal niet over liegen en inderdaad op zoek zijn naar een serieuze lange termijn relatie, maar als er dan een vrouw op hun pad komt die niet naar hun smaak is voor een serieuze lange termijn relatie maar wel voor casual sex, dan gaan ze dat niet uit de weg.
Het probleem is misschien dat je op veel dating sites en apps bij de vraag wat voor contact je zoekt, maar één mogelijkheid kan kiezen. Er zijn ook dating sites en apps waar je meerdere mogelijkheden kan kiezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |