Als ik als een hondje naar al hun debiele eisen moet gaan dansen, dan blijf ik liever thuis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Datingsites hebben natuurlijk geen invloed op het gedrag van het publiek erop.
Maarre je kan heel zuur gaan doen over vrouwen die je met suffe smoezen afwimpelen. Maar daar gaat toch niets aan veranderen. Het is erg irritant, maar helaas gewoon een deel van het proces. Lang niet alle vrouwen krijgen het nou eenmaal warm van je. En je krijgt ook met vrouwen te maken die inderdaad labiel zijn. Ik heb die dingen vaak genoeg meegemaakt in de tijd dat ik veel aan het daten was. Maar ik realiseer me ook dat niet iedere vrouw me aantrekkelijk kan vinden. En dat hoeft ook niet.
Aan de andere kant, als je vaak vrouwen wegjaagt die aanvankelijk wel interesse hadden, dan doe je wellicht onderbewust iets dat ze niet leuk vinden.
Hoeveel heb jij er benaderd? Ik ken eigenlijk geen enkele vrouw die ooit mannen benaderd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Mannen doen echt waar precies hetzelfde.
En ze waren allemaal eenzaam met kerst. Jemig wat heb ik veel berichtjes gehad van mannen die ik het afgelopen jaar 1x of een paar keer gesproken heb.
I guess.quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar feit blijft dan wel dat ze duidelijk wel ergens aangetrokken zijn tot jou?
Iemand die totaal niet interessant uitziet kan badboy spelen wat ie wil, daar gaat niemand op happen.
Laat dat een motivator zijn?
Daar lijkt me ook helemaal niets mis mee. Dan krijgen die café's ook eens wat aanloop, en als deelnemer aan zo'n Breeze-date zit je niet in een vol café.quote:Op donderdag 29 januari 2026 23:50 schreef W00fer het volgende:
@:epicbeardman de geruchten gaan dat ze kroegjes die niet zo lekker lopen gebruiken voor Breezedates, dat hoorde ik op 1 van de speeddates van Ematching.
Dat dat platform nog bestaatquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:33 schreef Donna het volgende:
Gisteren een hartstikke leuke date gehad via Tinder. Het kan dus wel!
Ik had echt bizar veel matches. Maar heb ook nooit eerder op Tinder gezeten, dus geen idee. Niks gekocht ook qua abbo, uiteraard.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:48 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat dat platform nog bestaatGold Platinum Plus abonnementen verkopen anders kom je niet eens in beeld.
Er zijn op Aliexpress zelfs robotjes te koop die een vingertje hebben om precies weg te swipen.
Het sterft er van de nepprofielen, meiden met 20 filters over hun foto's en/of fotomodellen die helemaal geen tinder nodig hebben om aan een vent te komen (meestal uiteindelijk Russen die proberen een visum te krijgen).
Ik ken letterlijk niemand die nog matches heeft daar laat staan dates.
Jij bent stiekem ook gewoon een lekker dingquote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik had echt bizar veel matches. Maar heb ook nooit eerder op Tinder gezeten, dus geen idee. Niks gekocht ook qua abbo, uiteraard.
Trueeeee.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:02 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Jij bent stiekem ook gewoon een lekker ding
quote:
Klopt, zijn meestel wel van die halfgare cafe's waar je dan terecht komt, vind ik geen probleem verder, liever dan zo'n populair volgeramd cafe waar de meeste mensen komen iddquote:Op donderdag 29 januari 2026 23:50 schreef W00fer het volgende:
@:epicbeardman de geruchten gaan dat ze kroegjes die niet zo lekker lopen gebruiken voor Breezedates, dat hoorde ik op 1 van de speeddates van Ematching.
Breeze is ook steeds meer woke geworden eigenlijk. Ik klik aan alleen vrouwen en ik krijg allerlei genders.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:47 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Klopt, zijn meestel wel van die halfgare cafe's waar je dan terecht komt, vind ik geen probleem verder, liever dan zo'n populair volgeramd cafe waar de meeste mensen komen idd
Bizar veel matches betekent ook dat je veel mensen naar rechts geswiped hebt...quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik had echt bizar veel matches. Maar heb ook nooit eerder op Tinder gezeten, dus geen idee. Niks gekocht ook qua abbo, uiteraard.
Klopt, dat is wel dom, maar nog vervelender vind ik dat je niet je voorkeur kan instellen voor de date intentie waar je naar zoekt. Dat hadden ze een paar maanden wel, en daarna opeens weer weggehaald, volgens mij doen ze maar wat daar bij die ontwikkelaars. Dus moet ik de meeste profielen gewoon al wegdrukken omdat ze niet in mijn date intentie voorkeur vallen, en blijft er soms maar een geschikt profiel uverhaupt over, en dan moet ik die ook maar net leuk vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:25 schreef W00fer het volgende:
[..]
Breeze is ook steeds meer woke geworden eigenlijk. Ik klik aan alleen vrouwen en ik krijg allerlei genders.
Als je daarop valt is dat geen probleem maar die voorkeuren zijn er niet voor niets.
Ik ben helemaal niet quasi verontwaardigd. Op andere apps was het veel minder, waarschijnlijk omdat daar de heren ook minder actief zijn vermoed ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:26 schreef W00fer het volgende:
[..]
Bizar veel matches betekent ook dat je veel mensen naar rechts geswiped hebt...
En jouw quasi verontwaardigde reactie lijkt een beetje op: ik wist niet dat water nat was.
Vrouwen hoeven op geen enkele datingsite ter wereld te betalen, ze komen in hordes.
Waarschijnlijk omdat jij de enige echte vrouw was (zo te lezen hier?)quote:Op vrijdag 30 januari 2026 11:54 schreef Donna het volgende:
[..]
En die knappe 'nummer onder de ruitenwissers' man??quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:33 schreef Donna het volgende:
Gisteren een hartstikke leuke date gehad via Tinder. Het kan dus wel!
Friendzone. Hij is bloedmooi en hartstikke leuk, maar dat gaat niks worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En die knappe 'nummer onder de ruitenwissers' man??
Oef.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 17:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Friendzone. Hij is bloedmooi en hartstikke leuk, maar dat gaat niks worden.
Ook niet voor FWB. We zijn net broer en zus.![]()
Maar het kriebelt wel, het daten?quote:
Ik noem het date, maar bedoel gewoon ehhhh.. 🤗quote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar het kriebelt wel, het daten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |