Ja, daar komt ik straks op terug. Ff druk met de kids.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb je iets van bronnen voor al deze opmerkelijke beweringen?
Dat zal vast wel gebeurd zijn, maar het merendeel zijn illegalen en misdadigers.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien het feit dat er ook mensen worden opgepakt die amerikaans burger zijn of legaal in de VS verblijven terwijl ze gewoon over straat lopen, aan het werk zijn of op school zitten laat al zien dat dit gewoon onzin is.
Die zitten in het kamp van het “protest” niet zo gek ook als je nagaat dat deze lieden zelf hebben opgeroepen tot dat protest. Het is alsof je de slager vraagt zijn eigen vlees te keuren.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou of mij om te bepalen. Dat zullen de lokale overheden van Minnesota en Minneapolis moeten doen.
Dan is het dus een legitiem protest dus.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die zitten in het kamp van het “protest” niet zo gek ook als je nagaat dat deze lieden zelf hebben opgeroepen tot dat protest. Het is alsof je de slager vraagt zijn eigen vlees te keuren.
Het meest trieste is nog wel dat er hele zwermen mensen zijn die dit blind geloven. Hij is zelfs al weggezet als domestic terrorist. Hoe diep kun je zinken?quote:
Nog triester, niet-Amerikanen die het allemaal blind geloven.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het meest trieste is nog wel dat er hele zwermen mensen zijn die dit blind geloven. Hij is zelfs al weggezet als domestic terrorist. Hoe diep kun je zinken?
quote:Op maandag 26 januari 2026 14:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel gebeurd zijn, maar het merendeel zijn illegalen en misdadigers.
Ja, eigenlijk niets idd.quote:Op maandag 26 januari 2026 12:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat ik mij nou oprecht afvraag.
Wat heeft het nou voor zin om tegen een stel zwakzinnige (want discussiėren kan ik het niet noemen) aan te ouwehoeren die een hele andere belevenis van de werkelijkheid hebben?
Waar was deze vent schuldig aan dan? Aan het filmen van ICE agenten terwijl hij met zijn andere hand een middelvinger opsteekt (ik kan het niet goed zien dus ik ga even van het ergste uit)?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat de 2 mensen waar het hier om gaat niet onschuldig waren, die hebben domme acties gedaan die ze helaas met hun leven hebben moeten bekopen.
" because state and local officials refuse to cooperate with immigration enforcement. "quote:Op maandag 26 januari 2026 13:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
Ik zeg het je Walz en Frey zijn aan het rebelleren tegen de federale overheid. Trump moet hard ingrijpen, links en hun fellow travelers in de media praten dit soort gedrag goed of ze negeren het. Het word de hoogste tijd dat Trump dit achterlijke spelletje niet meer meespeelt, nogmaals midterms be damned, treed hard op, herstel de orde, trap die illegalen het land uit en arresteer een ieder die niet meewerkt. De tijd van pappen en nathouden is voorbij, dit langer laten dooretteren is te gevaarlijk.
quote:"It's incredibly distressing," Coleman said. "What we know happens when ICE comes into a city, it's an enforcement in which every single person is on guard and afraid."
Dezelfde dag nog door Kristi Noem, ministerquote:Op maandag 26 januari 2026 14:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het meest trieste is nog wel dat er hele zwermen mensen zijn die dit blind geloven. Hij is zelfs al weggezet als domestic terrorist. Hoe diep kun je zinken?
Helemaal niet. Je moet echt stoppen nu met de waarheid verdraaien. Wordt er echt boos van.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat de 2 mensen waar het hier om gaat niet onschuldig waren, die hebben domme acties gedaan die ze helaas met hun leven hebben moeten bekopen.
Ja dat heb ik gezien, die was er als de kippen bij om dit te verdraaien. Die hele speech van haar was nog niet een woord van waar. Vandaar dat ik de vrijheid heb genomen om haar een lying bitch te noemen op social media. Ik denk dat ik in de VS nooit meer welkom ben.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dezelfde dag nog door Kristi Noem, minister
Serieus?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je uitleggen wat Pretti precies heeft gedaan om het in zijn rug schieten te rechtvaardigen?
Ach ja, wat heb je aan het recht om ten alle tijden wapens te dragen, ook tijdens protesten, als je niet in de buurt mag komen van agenten?quote:
Word je nu nog bozer?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach ja, wat heb je aan het recht om ten alle tijden wapens te dragen, ook tijdens protesten, als je niet in de buurt mag komen van agenten?
Dan gaat natuurlijk dat hele 2e amandement aan diggelen.
Het is weer een goedpraat mongool.
Neequote:Op maandag 26 januari 2026 14:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan is het dus een legitiem protest dus.
Ik snap daar ook niets van, heb ook de beelden gevolgd van dezelfde zender Agenda-Free TV met die Steve en zie kennelijk iets anders dan sommigen hier. Het is zo duidelijk een executie van iemand die al op de grond ligt.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar was deze vent schuldig aan dan? Aan het filmen van ICE agenten terwijl hij met zijn andere hand een middelvinger opsteekt (ik kan het niet goed zien dus ik ga even van het ergste uit)?
Ik vind het tamelijk schokkend dat het meteen escaleert, die vent een lading pepperspray in zijn gezicht gespoten krijgt en daarna met vier ICE er op duiken. Wat had die vent gedaan dat dit volstrekt acceptabel is en ik hoor het heel graag want ik zie het nu twee dagen nog steeds niet
Ik help je graag, hierbij een video, zie bijvoorbeeld de video vanaf minuut 6:55
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Van beide kanten was het een domme actie de hele situatie was dom.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ik zeg alleen dat er twee ICE-agenten niet onschuldig zijn en domme acties hebben gedaan die helaas levens hebben gekost.
Een executie dom noemenquote:Op maandag 26 januari 2026 14:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van beide kanten was het een domme actie de hele situatie was dom.
Gaat de 'als je niks doet heb je niks te vrezen'-vlieger nou wel of niet op?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Serieus?
Ik zeg continu dat ze om mij niet dood hadden gehoeven, ik kijk het van 2 kanten.
De situaties staan op exploderen door het agressieve gedrag tegen de ICE agenten als je ziet hoeveel aanvallen ze oplossen door simpelweg pepperspray te gebruiken of iemand te verwijderen dan kan je wel nagaan dat het ook een keer fout kan gaan. En met een wapen op zak agenten blokkeren en met ze gaan strubbelen is niet goed voor je gezondheid. Iedereen weet dat.
Ik snap niet dat je van agenten verwacht dat ze maar gaan afwachten of iemand zijn wapen gaat gebruiken.
Dat is een behoorlijk onhandige situatie van beide kanten, met helaas een nare afloop.
Het is geen 'domme actie' om deze ICE mensen te filmen, dat is gewoon legaal.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van beide kanten was het een domme actie de hele situatie was dom.
Ik vind het gewoon een prima verhaal wat hij heeft. Dat jij het er niet mee eens bent is ook prima maar je reageert nogal emotioneel met je "goedpraat mongool"...quote:Op maandag 26 januari 2026 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
ja joh inhoudelijk reageren weer te lastig voor je omdat je geen argument hebt
Ja, want ICE gebruikt traangas.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, daar komt ik straks op terug. Ff druk met de kids.
Maar als je niet kunt wachten je kan het ook zien op de livestreams van Steve. Complete wissels van de demonstranten, ook ze hebben soms ook ineens allemaal gasmaskers.
In die jaren werden er ook geen mensen opgestookt tegen ICE.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit gebruiken om het gedrag van die temu SA goed te praten...nogmaals; als ICE gewoon te werk was blijven gaan zoals ze al jaren deden (succesvol, want er werden zat illegalen uitgezet in voorgaande jaren, meer dan onder trump nu), dan had dit allemaal niet plaats gevonden.
Maar blijf vooral maar politiestaat-gedrag goedpraten
Minister van binnenlandse zaken.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2026 14:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een prima verhaal wat hij heeft. Dat jij het er niet mee eens bent is ook prima maar je reageert nogal emotioneel met je "goedpraat mongool"...
Dan zit jouw autocorrect niet ver naast de waarheid.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Minister van binnenlandse zaken.
Grappig, m’n autocorrect maakte er ‘monster’ van.
Als een agent tegen jou zegt dat je weg moet gaan wat doe jij dan?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar was deze vent schuldig aan dan? Aan het filmen van ICE agenten terwijl hij met zijn andere hand een middelvinger opsteekt (ik kan het niet goed zien dus ik ga even van het ergste uit)?
Ik vind het tamelijk schokkend dat het meteen escaleert, die vent een lading pepperspray in zijn gezicht gespoten krijgt en daarna met vier ICE er op duiken. Wat had die vent gedaan dat dit volstrekt acceptabel is en ik hoor het heel graag want ik zie het nu twee dagen nog steeds niet
Ik help je graag, hierbij een video, zie bijvoorbeeld de video vanaf minuut 6:55
Bekijk deze YouTube-video
Lol! Is ook een monster ja.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Minister van binnenlandse zaken.
Grappig, m’n autocorrect maakte er ‘monster’ van.
Lang verhaal maar wat klopt er nou niet aan?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mooi dat je het een 'prima verhaal' vindt, maar het is feitelijk gewoon incorrect. Dus leuk om dat gezwets te posten maar dat boeit toch letterlijk niemand.
Ja klopt mensen die een moord goedpraten vind ik een mongool, en kneusjes zoals jij die er alles aan doen om het over te laten komen alsof het slachtoffer fout zat kots ik idd van grote hoogte overheen.
Kan je wel weer leuk gaan doen met 'oh je reageert zo emotioneel'
Ja alsof het normaal is om een burger dood te schieten en dan allemaal van die goedpratertjes zoals jij ertussen hebt
Nee dat zal een normaal mens ook niet raken
Ik denk eerder dat het psychisch gestoorde en immorele mensen niet raakt, wellicht heb jij daar meer mee gemeen dan de normale mensen die het wel triest vinden en er boos om kunnen worden ja.
Wat er niet klopt is dat iemand die ontwapend was een nekschot heeft gekregen.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lang verhaal maar wat klopt er nou niet aan?
Het is zelfs een slimme actie gezien de grote hoeveelheid footage die er nu is van deze laatste executie.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is geen 'domme actie' om deze ICE mensen te filmen, dat is gewoon legaal.
Daarnaast mag je ten alle tijden een wapen op zak hebben in Minnesota.
Dus waar is de domme actie precies
Ik verdraai niks.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je moet echt stoppen nu met de waarheid verdraaien. Wordt er echt boos van.
quote:
We zien het keer op keer idd. Is toch werkelijk waar iets apartsquote:Op maandag 26 januari 2026 14:29 schreef Basp1 het volgende:
Maar goed dezelfde mensen die hier ice acties goed praten zijn dezelfde types die ook aan het janken waren en nog steeds zijn over het excessief politie geweld wat tijdens de coronarellen in Nederland gebruikt werd, dat mocht dan weer niet want ze hadden toch niets fout gedaan..
De zelfreflectie bij deze mensen is totaal afwezig lijkt het wel..
Wat was dat nekschot dan?quote:
De politie had tijdens covid wmb nog wel een tandje harder mogen optreden. En in het bijzonder tegen die In Het Gelid Voor Vrijheid mafklapper "veteranen".quote:Op maandag 26 januari 2026 14:29 schreef Basp1 het volgende:
Maar goed dezelfde mensen die hier ice acties goed praten zijn dezelfde types die ook aan het janken waren en nog steeds zijn over het excessief politie geweld wat tijdens de coronarellen in Nederland gebruikt werd, dat mocht dan weer niet want ze hadden toch niets fout gedaan..
Zo, wat een klotenwijf is dat zeg.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel geld ze in die kop heeft gestoken. Staat strak van de botox, fillers, nep tanden, extensions in de haren. Vast ook een borstvergroting gedaan en bbl.quote:
Jij ziet echt alles met een andere bril, is het niet? Ze duwen hem van de weg af richting de stoep en hij loopt rustig achteruit zonder zich te verzetten. Op wat voor manier is dit niet duidelijk?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als een agent tegen jou zegt dat je weg moet gaan wat doe jij dan?
10 kogels in je rug krijgen terwijl je zelf niet gewapend bentquote:
Als agenten belaagd worden dan ga ik een blokje om want je weet dat er dan op zijn minst klappen kunnen vallen.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gaat de 'als je niks doet heb je niks te vrezen'-vlieger nou wel of niet op?
Fifyquote:Op maandag 26 januari 2026 14:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dezelfde dag nog door Kristi Noem, minister puppy killer
Je mag je mening hebben, maar je mening is A. Fout, en B. Dom.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als agenten belaagd worden dan ga ik een blokje om want je weet dat er dan op zijn minst klappen kunnen vallen.
Als anderen andere keuzes maken prima.
Maar ik ben er wel klaar mee, dit is mijn mening en die mag ik hebben.
Triest gebeurtenis in elk geval weer.
Dat uiterlijk heeft tegenwoordig zelfs een eigen wikipediapagina:quote:Op maandag 26 januari 2026 14:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel geld ze in die kop heeft gestoken. Staat strak van de botox, fillers, nep tanden, extensions in de haren. Vast ook een borstvergroting gedaan en bbl.
Ziet er niet uit, een vrouw die ver in de 50 is die er nog wil uitzien als een 25 jarige.
Je zou denken dat juist een getrainde en ervaren militair de eerste zou zijn die felle kritiek zou hebben op de pure incompetentie die daar tentoon gesteld wordt door ICE agenten.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]ja joh inhoudelijk reageren weer te lastig voor je omdat je geen argument hebt
Doe eens niet zo ontzettend achterlijk zeg.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In die jaren werden er ook geen mensen opgestookt tegen ICE.
Of komt die abnormale agressie ineens uit de lucht vallen?
Ah en daarom vind jij deze vent "niet onschuldig". Ik vind dat wel heel makkelijk en ik denk dat het onwenselijk is dat politie en ICE geen weerstand hoeven te verdragen.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als een agent tegen jou zegt dat je weg moet gaan wat doe jij dan?
Je noemt alleen het filmen niet dat ie zich ermee bemoeid, tegenstribbelt en met een wapen op zak nemen agenten geen risico.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is geen 'domme actie' om deze ICE mensen te filmen, dat is gewoon legaal.
Daarnaast mag je ten alle tijden een wapen op zak hebben in Minnesota.
Dus waar is de domme actie precies
In discussie gaan met een minderbegaafde is zinloos.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij ziet echt alles met een andere bril, is het niet? Ze duwen hem van de weg af richting de stoep en hij loopt rustig achteruit zonder zich te verzetten. Op wat voor manier is dit niet duidelijk?
Precies. Eerst ontwapenen. En dan voor de goede orde nog even doodschieten. Nul risico.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je noemt alleen het filmen niet dat ie zich ermee bemoeid, tegenstribbelt en met een wapen op zak nemen agenten geen risico.
Hij stribbelt niet tegen, op geen enkel moment. Kijk godverdomme die video dan eens meid, dan blijf je misschien niet in die domme herhalingen vallen.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je noemt alleen het filmen niet dat ie zich ermee bemoeid, tegenstribbelt en met een wapen op zak nemen agenten geen risico.
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je mag je mening hebben, maar je mening is A. Fout, en B. Dom.
Ik weet niet hoe vaak ik het moet herhalen voor, dus nog 1 keer:quote:Op maandag 26 januari 2026 14:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In die jaren werden er ook geen mensen opgestookt tegen ICE.
Of komt die abnormale agressie ineens uit de lucht vallen?
Doof en blind.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij stribbelt niet tegen, op geen enkel moment. Kijk godverdomme die video dan eens meid, dan blijf je misschien niet in die domme herhalingen vallen.
Met 6 man aan hem duwen en trekken en dat verzet noemen.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij stribbelt niet tegen, op geen enkel moment. Kijk godverdomme die video dan eens meid, dan blijf je misschien niet in die domme herhalingen vallen.
Niet heel gek, want de corona wappies van weleer zijn tegenwoordig vrijwel allemaal vol op het pro-Trump/maga orgel gegaan.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:29 schreef Basp1 het volgende:
Oh my...quote:Op maandag 26 januari 2026 14:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat uiterlijk heeft tegenwoordig zelfs een eigen wikipediapagina:
https://en.wikipedia.org/(...)erican_conservatives
Meningen hebben is prima, feiten ontkennen is achterlijk.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Blind, acterlijk, dom etc.![]()
Daar gaat ie weer.
Mijn mening prima als mensen een andere mening hebben.
MAGA Barbie.quote:
Lijkt me onzin, je kunt niet aan het uiterlijk van een vrouw zijn wat haar politieke voorkeur is.quote:
Zou hij bij deze groep behoren?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:35 schreef probeer het volgende:
Nee, deze soldaat snapt het allemaal wel. Griezelig.
Daar zijn de meningen op social media nogal over verdeeld. Gisteren nog zag ik een of ander artikel op facebook over dat MAGA vrouwen er zoveel beter en vrouwelijker uit zien dan leftists/democrats/libs en dat kreeg nogal veel bijval.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, je kunt niet aan het uiterlijk van een vrouw zijn wat haar politieke voorkeur is.
Goed, blauw haar en een neuspiercing zullen niet voorkomen in conservatieve kringen, maar vast ook zullen er vrouwen zijn die heel doorsnee uitzien.
Net zoals er linkse dames zijn die ook niet vies zijn van Botox en make up.
Maar die vrouw ziet er gewoon eng uit, vind ik.
Dat is dan misschien zo in de VS.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen op social media nogal over verdeeld. Gisteren nog zag ik een of ander artikel op facebook over dat MAGA vrouwen er zoveel beter en vrouwelijker uit zien dan leftists/democrats/libs en dat kreeg nogal veel bijval.
Jouw mening betekend toch niet dat het klopt?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Blind, acterlijk, dom etc.![]()
Daar gaat ie weer.
Mijn mening prima als mensen een andere mening hebben.
Als ik die Ilhan Omar was zou ik me nu wel wat zenuwachtig beginnen te voelen.quote:
Deden ze dat maar meer, al die testosteron kereltjes met hun geweertjes even een lesje leren..quote:Op maandag 26 januari 2026 14:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is dan misschien zo in de VS.
Sowieso houden veel vrouwen zich helemaal niet bezig met politiek, links of rechts.
En terechtquote:Op maandag 26 januari 2026 14:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ik die Ilhan Omar was zou ik me nu wel wat zenuwachtig beginnen te voelen.
Ja dat heb je met twee kampen met bijbehorende belangen. Ik bedoel, je ziet hier ook de opmerkingen over de paarsharige tuinbroekenbrigade vs. de verspookte botoxkoppen. Extremen scoren.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen op social media nogal over verdeeld. Gisteren nog zag ik een of ander artikel op facebook over dat MAGA vrouwen er zoveel beter en vrouwelijker uit zien dan leftists/democrats/libs en dat kreeg nogal veel bijval.
Waarom blijft trump die leugen volhouden dat Omar 44 miljoen waard is? Dat is ze helemaal niet. Haar man heeft een aandeel in een investeringsmaatschappij. Dat hele 'onderzoek' is niks meer dan een politieke heksenjacht.quote:
Trump geloven is sowieso al een doodlopende weg.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom blijft trump die leugen volhouden dat Omar 44 miljoen waard is? Dat is ze helemaal niet. Haar man heeft een aandeel in een investeringsmaatschappij. Dat hele 'onderzoek' is niks meer dan een politieke heksenjacht.
Andere schoonheidsidealen ook. Mijn idee van vrouwelijke schoonheid heeft zeer weinig met makeup te maken. Eerder het tegenovergestelde. Stukje echter en zo.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat heb je met twee kampen met bijbehorende belangen. Ik bedoel, je ziet hier ook de opmerkingen over de paarsharige tuinbroekenbrigade vs. de verspookte botoxkoppen. Extremen scoren.
Natuurlijk vinden zwaar conservatieve mensen het superbelangrijk dat een vrouw er vrouwelijk uitziet. Tradwives modelleren zich er zelf naar. Met vrouwelijk bedoelen zij traditionele vibes met zwaar aangezette accenten zoals die lippen en makeup als een schilderij.
Dat vat alles momenteel in Minnesota gaande wel goed samen ja.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom blijft trump die leugen volhouden dat Omar 44 miljoen waard is? Dat is ze helemaal niet. Haar man heeft een aandeel in een investeringsmaatschappij. Dat hele 'onderzoek' is niks meer dan een politieke heksenjacht.
Heb jij Trump ooit wel eens kunnen betrappen op iets wat niet aangedikt of een regelrechte leugen was?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met niks aankomen in de VS en vervolgens miljonair worden is toch DE Amerikaanse droom? Hoezo zou dat niet goed zijn? Omdat ze Somalisch is?quote:
En lui oplichten is toch ook niks mis mee? Trump heeft zelf al het goede voorbeeld gegeven.quote:Op maandag 26 januari 2026 15:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met niks aankomen in de VS en vervolgens miljonair worden is toch DE Amerikaanse droom? Hoezo zou dat niet goed zijn? Omdat ze Somalisch is?
Terecht als in teveel ongefundeerde beschuldigingen vanuit het regime?quote:
Ja, dat is de andere partij. Daar is au naturel een stuk meer en vogue en de extremen daarvan zijn ongewassen hippies. En die extremen zijn natuurlijk het leukst om aan te halen.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Andere schoonheidsidealen ook. Mijn idee van vrouwelijke schoonheid heeft zeer weinig met makeup te maken. Eerder het tegenovergestelde. Stukje echter en zo.
Broerquote:Op maandag 26 januari 2026 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb je vast een bron voor?quote:Op maandag 26 januari 2026 15:02 schreef ootjekatootje het volgende:
@:starhopper
De demonstraties worden zoals gedacht allemaal georganiseerd. Overkoepelde club is de ICE out for Good, en daar zitten diverse clubjes aanpast. Ze organiseren busreizen naar de demonstraties, en herdenkingen. Geven advies en tips hoe en waar te demonstreren.
Lijkt op de organisatie van XR.
Laten we de seksuele lading even bewaren voor onze DM's.quote:Op maandag 26 januari 2026 15:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, dat is de andere partij. Daar is au naturel een stuk meer en vogue en de extremen daarvan zijn ongewassen hippies. En die extremen zijn natuurlijk het leukst om aan te halen.
Beetje net als die busreizen in Nederland om te gaan shoppen in Duitsland dus.quote:Op maandag 26 januari 2026 15:02 schreef ootjekatootje het volgende:
De demonstraties worden zoals gedacht allemaal georganiseerd. Overkoepelde club is de ICE out for Good, en daar zitten diverse clubjes aanpakt. Ze organiseren busreizen naar de demonstraties, en herdenkingen. Geven advies en tips hoe en waar te demonstreren.
Hier heeft men dat al bekeken, Omar en haar fortuin (de toon is niet helemaal objectiefquote:
En wat is daar mis mee? Vrijheid van vereniging en zo?quote:Op maandag 26 januari 2026 15:02 schreef ootjekatootje het volgende:
De demonstraties worden zoals gedacht allemaal georganiseerd. Overkoepelde club is de ICE out for Good, en daar zitten diverse clubjes aanpakt. Ze organiseren busreizen naar de demonstraties, en herdenkingen. Geven advies en tips hoe en waar te demonstreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |