Het is geen 'domme actie' om deze ICE mensen te filmen, dat is gewoon legaal.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van beide kanten was het een domme actie de hele situatie was dom.
Ik vind het gewoon een prima verhaal wat hij heeft. Dat jij het er niet mee eens bent is ook prima maar je reageert nogal emotioneel met je "goedpraat mongool"...quote:Op maandag 26 januari 2026 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
ja joh inhoudelijk reageren weer te lastig voor je omdat je geen argument hebt
Ja, want ICE gebruikt traangas.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, daar komt ik straks op terug. Ff druk met de kids.
Maar als je niet kunt wachten je kan het ook zien op de livestreams van Steve. Complete wissels van de demonstranten, ook ze hebben soms ook ineens allemaal gasmaskers.
In die jaren werden er ook geen mensen opgestookt tegen ICE.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit gebruiken om het gedrag van die temu SA goed te praten...nogmaals; als ICE gewoon te werk was blijven gaan zoals ze al jaren deden (succesvol, want er werden zat illegalen uitgezet in voorgaande jaren, meer dan onder trump nu), dan had dit allemaal niet plaats gevonden.
Maar blijf vooral maar politiestaat-gedrag goedpraten
Minister van binnenlandse zaken.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dezelfde dag nog door Kristi Noem, minister
quote:Op maandag 26 januari 2026 14:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een prima verhaal wat hij heeft. Dat jij het er niet mee eens bent is ook prima maar je reageert nogal emotioneel met je "goedpraat mongool"...
Dan zit jouw autocorrect niet ver naast de waarheid.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Minister van binnenlandse zaken.
Grappig, m’n autocorrect maakte er ‘monster’ van.
Als een agent tegen jou zegt dat je weg moet gaan wat doe jij dan?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar was deze vent schuldig aan dan? Aan het filmen van ICE agenten terwijl hij met zijn andere hand een middelvinger opsteekt (ik kan het niet goed zien dus ik ga even van het ergste uit)?
Ik vind het tamelijk schokkend dat het meteen escaleert, die vent een lading pepperspray in zijn gezicht gespoten krijgt en daarna met vier ICE er op duiken. Wat had die vent gedaan dat dit volstrekt acceptabel is en ik hoor het heel graag want ik zie het nu twee dagen nog steeds niet
Ik help je graag, hierbij een video, zie bijvoorbeeld de video vanaf minuut 6:55
Bekijk deze YouTube-video
Lol! Is ook een monster ja.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Minister van binnenlandse zaken.
Grappig, m’n autocorrect maakte er ‘monster’ van.
Lang verhaal maar wat klopt er nou niet aan?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mooi dat je het een 'prima verhaal' vindt, maar het is feitelijk gewoon incorrect. Dus leuk om dat gezwets te posten maar dat boeit toch letterlijk niemand.
Ja klopt mensen die een moord goedpraten vind ik een mongool, en kneusjes zoals jij die er alles aan doen om het over te laten komen alsof het slachtoffer fout zat kots ik idd van grote hoogte overheen.
Kan je wel weer leuk gaan doen met 'oh je reageert zo emotioneel'
Ja alsof het normaal is om een burger dood te schieten en dan allemaal van die goedpratertjes zoals jij ertussen hebt
Nee dat zal een normaal mens ook niet raken
Ik denk eerder dat het psychisch gestoorde en immorele mensen niet raakt, wellicht heb jij daar meer mee gemeen dan de normale mensen die het wel triest vinden en er boos om kunnen worden ja.
Wat er niet klopt is dat iemand die ontwapend was een nekschot heeft gekregen.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lang verhaal maar wat klopt er nou niet aan?
Het is zelfs een slimme actie gezien de grote hoeveelheid footage die er nu is van deze laatste executie.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is geen 'domme actie' om deze ICE mensen te filmen, dat is gewoon legaal.
Daarnaast mag je ten alle tijden een wapen op zak hebben in Minnesota.
Dus waar is de domme actie precies
Ik verdraai niks.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je moet echt stoppen nu met de waarheid verdraaien. Wordt er echt boos van.
quote:
We zien het keer op keer idd. Is toch werkelijk waar iets apartsquote:Op maandag 26 januari 2026 14:29 schreef Basp1 het volgende:
Maar goed dezelfde mensen die hier ice acties goed praten zijn dezelfde types die ook aan het janken waren en nog steeds zijn over het excessief politie geweld wat tijdens de coronarellen in Nederland gebruikt werd, dat mocht dan weer niet want ze hadden toch niets fout gedaan..
De zelfreflectie bij deze mensen is totaal afwezig lijkt het wel..
Wat was dat nekschot dan?quote:
De politie had tijdens covid wmb nog wel een tandje harder mogen optreden. En in het bijzonder tegen die In Het Gelid Voor Vrijheid mafklapper "veteranen".quote:Op maandag 26 januari 2026 14:29 schreef Basp1 het volgende:
Maar goed dezelfde mensen die hier ice acties goed praten zijn dezelfde types die ook aan het janken waren en nog steeds zijn over het excessief politie geweld wat tijdens de coronarellen in Nederland gebruikt werd, dat mocht dan weer niet want ze hadden toch niets fout gedaan..
De zelfreflectie bij deze mensen is totaal afwezig lijkt het wel..
Zo, wat een klotenwijf is dat zeg.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dezelfde dag nog door Kristi Noem, minister
Vraag me af hoeveel geld ze in die kop heeft gestoken. Staat strak van de botox, fillers, nep tanden, extensions in de haren. Vast ook een borstvergroting gedaan en bbl.quote:
Jij ziet echt alles met een andere bril, is het niet? Ze duwen hem van de weg af richting de stoep en hij loopt rustig achteruit zonder zich te verzetten. Op wat voor manier is dit niet duidelijk?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als een agent tegen jou zegt dat je weg moet gaan wat doe jij dan?
10 kogels in je rug krijgen terwijl je zelf niet gewapend bentquote:
Als agenten belaagd worden dan ga ik een blokje om want je weet dat er dan op zijn minst klappen kunnen vallen.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gaat de 'als je niks doet heb je niks te vrezen'-vlieger nou wel of niet op?
Fifyquote:Op maandag 26 januari 2026 14:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dezelfde dag nog door Kristi Noem, minister puppy killer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |