abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2026 @ 14:54:46 #276
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219932949
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Blind, acterlijk, dom etc. :O

Daar gaat ie weer. :P

Mijn mening prima als mensen een andere mening hebben. ^O^
Jouw mening betekend toch niet dat het klopt?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_219932971
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]
Als ik die Ilhan Omar was zou ik me nu wel wat zenuwachtig beginnen te voelen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219932974
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is dan misschien zo in de VS.

Sowieso houden veel vrouwen zich helemaal niet bezig met politiek, links of rechts.
Deden ze dat maar meer, al die testosteron kereltjes met hun geweertjes even een lesje leren.. :D
pi_219932984
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:56 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als ik die Ilhan Omar was zou ik me nu wel wat zenuwachtig beginnen te voelen.
En terecht :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 26 januari 2026 @ 14:57:39 #280
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219932987
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:51 schreef Hathor het volgende:

[..]
Daar zijn de meningen op social media nogal over verdeeld. Gisteren nog zag ik een of ander artikel op facebook over dat MAGA vrouwen er zoveel beter en vrouwelijker uit zien dan leftists/democrats/libs en dat kreeg nogal veel bijval.
Ja dat heb je met twee kampen met bijbehorende belangen. Ik bedoel, je ziet hier ook de opmerkingen over de paarsharige tuinbroekenbrigade vs. de verspookte botoxkoppen. Extremen scoren.

Natuurlijk vinden zwaar conservatieve mensen het superbelangrijk dat een vrouw er vrouwelijk uitziet. Tradwives modelleren zich er zelf naar. Met vrouwelijk bedoelen zij traditionele vibes met zwaar aangezette accenten zoals die lippen en makeup als een schilderij.
pi_219932990
quote:
[ x ]

[ afbeelding ]
Waarom blijft trump die leugen volhouden dat Omar 44 miljoen waard is? Dat is ze helemaal niet. Haar man heeft een aandeel in een investeringsmaatschappij. Dat hele 'onderzoek' is niks meer dan een politieke heksenjacht.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219933001
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Waarom blijft trump die leugen volhouden dat Omar 44 miljoen waard is? Dat is ze helemaal niet. Haar man heeft een aandeel in een investeringsmaatschappij. Dat hele 'onderzoek' is niks meer dan een politieke heksenjacht.
Trump geloven is sowieso al een doodlopende weg.
pi_219933006
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja dat heb je met twee kampen met bijbehorende belangen. Ik bedoel, je ziet hier ook de opmerkingen over de paarsharige tuinbroekenbrigade vs. de verspookte botoxkoppen. Extremen scoren.

Natuurlijk vinden zwaar conservatieve mensen het superbelangrijk dat een vrouw er vrouwelijk uitziet. Tradwives modelleren zich er zelf naar. Met vrouwelijk bedoelen zij traditionele vibes met zwaar aangezette accenten zoals die lippen en makeup als een schilderij.
Andere schoonheidsidealen ook. Mijn idee van vrouwelijke schoonheid heeft zeer weinig met makeup te maken. Eerder het tegenovergestelde. Stukje echter en zo.
"Pools are perfect for holding water"
pi_219933017
quote:

[..]
Dat vat alles momenteel in Minnesota gaande wel goed samen ja.
pi_219933021
quote:

[..]
Heb jij Trump ooit wel eens kunnen betrappen op iets wat niet aangedikt of een regelrechte leugen was?
  Moderator maandag 26 januari 2026 @ 15:00:38 #286
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219933023
quote:
[ x ]

[ afbeelding ]
Met niks aankomen in de VS en vervolgens miljonair worden is toch DE Amerikaanse droom? Hoezo zou dat niet goed zijn? Omdat ze Somalisch is?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219933037
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2026 15:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Met niks aankomen in de VS en vervolgens miljonair worden is toch DE Amerikaanse droom? Hoezo zou dat niet goed zijn? Omdat ze Somalisch is?
En lui oplichten is toch ook niks mis mee? Trump heeft zelf al het goede voorbeeld gegeven.
  Moderator maandag 26 januari 2026 @ 15:01:43 #288
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219933040
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
En terecht :D
Terecht als in teveel ongefundeerde beschuldigingen vanuit het regime?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 26 januari 2026 @ 15:02:15 #289
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219933045
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 14:59 schreef probeer het volgende:

[..]
Andere schoonheidsidealen ook. Mijn idee van vrouwelijke schoonheid heeft zeer weinig met makeup te maken. Eerder het tegenovergestelde. Stukje echter en zo.
Ja, dat is de andere partij. Daar is au naturel een stuk meer en vogue en de extremen daarvan zijn ongewassen hippies. En die extremen zijn natuurlijk het leukst om aan te halen.
pi_219933050
@Starhopper

De demonstraties worden zoals gedacht allemaal georganiseerd. Overkoepelde club is de ICE out for Good, en daar zitten diverse clubjes aanpakt. Ze organiseren busreizen naar de demonstraties, en herdenkingen. Geven advies en tips hoe en waar te demonstreren.

Lijkt op de organisatie van XR.
pi_219933058
quote:

[..]
Broer
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 26 januari 2026 @ 15:03:09 #292
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219933059
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 15:02 schreef ootjekatootje het volgende:
@:starhopper

De demonstraties worden zoals gedacht allemaal georganiseerd. Overkoepelde club is de ICE out for Good, en daar zitten diverse clubjes aanpast. Ze organiseren busreizen naar de demonstraties, en herdenkingen. Geven advies en tips hoe en waar te demonstreren.

Daar heb je vast een bron voor?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219933064
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2026 15:02 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja, dat is de andere partij. Daar is au naturel een stuk meer en vogue en de extremen daarvan zijn ongewassen hippies. En die extremen zijn natuurlijk het leukst om aan te halen.
Laten we de seksuele lading even bewaren voor onze DM's.
pi_219933068
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2026 15:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Broer
Je weet toch
pi_219933071
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 15:02 schreef ootjekatootje het volgende:

De demonstraties worden zoals gedacht allemaal georganiseerd. Overkoepelde club is de ICE out for Good, en daar zitten diverse clubjes aanpakt. Ze organiseren busreizen naar de demonstraties, en herdenkingen. Geven advies en tips hoe en waar te demonstreren.

Beetje net als die busreizen in Nederland om te gaan shoppen in Duitsland dus.

Alleen net iets anders. :')
pi_219933072
quote:
[ x ]

[ afbeelding ]
Hier heeft men dat al bekeken, Omar en haar fortuin (de toon is niet helemaal objectief :7)

https://nypost.com/2025/0(...)re-in-jimmy-choos-2/
pi_219933077
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2026 15:02 schreef ootjekatootje het volgende:

En wat is daar mis mee? Vrijheid van vereniging en zo?
  maandag 26 januari 2026 @ 15:05:03 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219933078
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219933081
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2026 15:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Broer
Ze is hertrouwd als ik het goed gevolgd heb. Ze heeft nu een blanke, financieel goed gevulde man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')