Jouw mening betekend toch niet dat het klopt?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Blind, acterlijk, dom etc.![]()
Daar gaat ie weer.
Mijn mening prima als mensen een andere mening hebben.
Als ik die Ilhan Omar was zou ik me nu wel wat zenuwachtig beginnen te voelen.quote:
Deden ze dat maar meer, al die testosteron kereltjes met hun geweertjes even een lesje leren..quote:Op maandag 26 januari 2026 14:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is dan misschien zo in de VS.
Sowieso houden veel vrouwen zich helemaal niet bezig met politiek, links of rechts.
En terechtquote:Op maandag 26 januari 2026 14:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ik die Ilhan Omar was zou ik me nu wel wat zenuwachtig beginnen te voelen.
Ja dat heb je met twee kampen met bijbehorende belangen. Ik bedoel, je ziet hier ook de opmerkingen over de paarsharige tuinbroekenbrigade vs. de verspookte botoxkoppen. Extremen scoren.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen op social media nogal over verdeeld. Gisteren nog zag ik een of ander artikel op facebook over dat MAGA vrouwen er zoveel beter en vrouwelijker uit zien dan leftists/democrats/libs en dat kreeg nogal veel bijval.
Waarom blijft trump die leugen volhouden dat Omar 44 miljoen waard is? Dat is ze helemaal niet. Haar man heeft een aandeel in een investeringsmaatschappij. Dat hele 'onderzoek' is niks meer dan een politieke heksenjacht.quote:
Trump geloven is sowieso al een doodlopende weg.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom blijft trump die leugen volhouden dat Omar 44 miljoen waard is? Dat is ze helemaal niet. Haar man heeft een aandeel in een investeringsmaatschappij. Dat hele 'onderzoek' is niks meer dan een politieke heksenjacht.
Andere schoonheidsidealen ook. Mijn idee van vrouwelijke schoonheid heeft zeer weinig met makeup te maken. Eerder het tegenovergestelde. Stukje echter en zo.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat heb je met twee kampen met bijbehorende belangen. Ik bedoel, je ziet hier ook de opmerkingen over de paarsharige tuinbroekenbrigade vs. de verspookte botoxkoppen. Extremen scoren.
Natuurlijk vinden zwaar conservatieve mensen het superbelangrijk dat een vrouw er vrouwelijk uitziet. Tradwives modelleren zich er zelf naar. Met vrouwelijk bedoelen zij traditionele vibes met zwaar aangezette accenten zoals die lippen en makeup als een schilderij.
Dat vat alles momenteel in Minnesota gaande wel goed samen ja.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom blijft trump die leugen volhouden dat Omar 44 miljoen waard is? Dat is ze helemaal niet. Haar man heeft een aandeel in een investeringsmaatschappij. Dat hele 'onderzoek' is niks meer dan een politieke heksenjacht.
Heb jij Trump ooit wel eens kunnen betrappen op iets wat niet aangedikt of een regelrechte leugen was?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met niks aankomen in de VS en vervolgens miljonair worden is toch DE Amerikaanse droom? Hoezo zou dat niet goed zijn? Omdat ze Somalisch is?quote:
En lui oplichten is toch ook niks mis mee? Trump heeft zelf al het goede voorbeeld gegeven.quote:Op maandag 26 januari 2026 15:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met niks aankomen in de VS en vervolgens miljonair worden is toch DE Amerikaanse droom? Hoezo zou dat niet goed zijn? Omdat ze Somalisch is?
Terecht als in teveel ongefundeerde beschuldigingen vanuit het regime?quote:
Ja, dat is de andere partij. Daar is au naturel een stuk meer en vogue en de extremen daarvan zijn ongewassen hippies. En die extremen zijn natuurlijk het leukst om aan te halen.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Andere schoonheidsidealen ook. Mijn idee van vrouwelijke schoonheid heeft zeer weinig met makeup te maken. Eerder het tegenovergestelde. Stukje echter en zo.
Broerquote:Op maandag 26 januari 2026 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb je vast een bron voor?quote:Op maandag 26 januari 2026 15:02 schreef ootjekatootje het volgende:
@:starhopper
De demonstraties worden zoals gedacht allemaal georganiseerd. Overkoepelde club is de ICE out for Good, en daar zitten diverse clubjes aanpast. Ze organiseren busreizen naar de demonstraties, en herdenkingen. Geven advies en tips hoe en waar te demonstreren.
Lijkt op de organisatie van XR.
Laten we de seksuele lading even bewaren voor onze DM's.quote:Op maandag 26 januari 2026 15:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, dat is de andere partij. Daar is au naturel een stuk meer en vogue en de extremen daarvan zijn ongewassen hippies. En die extremen zijn natuurlijk het leukst om aan te halen.
Beetje net als die busreizen in Nederland om te gaan shoppen in Duitsland dus.quote:Op maandag 26 januari 2026 15:02 schreef ootjekatootje het volgende:
De demonstraties worden zoals gedacht allemaal georganiseerd. Overkoepelde club is de ICE out for Good, en daar zitten diverse clubjes aanpakt. Ze organiseren busreizen naar de demonstraties, en herdenkingen. Geven advies en tips hoe en waar te demonstreren.
Hier heeft men dat al bekeken, Omar en haar fortuin (de toon is niet helemaal objectiefquote:
En wat is daar mis mee? Vrijheid van vereniging en zo?quote:Op maandag 26 januari 2026 15:02 schreef ootjekatootje het volgende:
De demonstraties worden zoals gedacht allemaal georganiseerd. Overkoepelde club is de ICE out for Good, en daar zitten diverse clubjes aanpakt. Ze organiseren busreizen naar de demonstraties, en herdenkingen. Geven advies en tips hoe en waar te demonstreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |